Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik ga voor Paulien.
Ik zit nu alles terug te kijken. Ik ging erin met het idee dat Carolien de mol is, maar ik durf nu te beweren (en ik ben nog maar bij afl. 5) dat ik zeker weet dat Paulien de mol is!
Ik haat elk jaar weer die finale zonder uitslag, bleh, ben er te ongeduldig voor.
Ja dat is waar ook, dat duurt nog een week....

Ben dan haast geneigd niet vanavond te kijken en deze aflevering te 'bewaren' voor volgende week. Maar je ontkomt natuurlijk niet aan alles wat erover gezegd en geschreven wordt.
Ja ik vind dat ook ZOOOO irritant haha!! Ook altijd bij Expeditie robinson, op t moment dat je de uitslag ziet, is t afgelopen gggrrrrr!!!!! maar ik ga zeker kijken vanaaf, even die Paulien weer eens heeel goed inde gaten houden!!
Een week wachten is geen optie, al zou ik er ook toe geneigd zijn. Ik had vorige keer een aflevering niet gekeken, en toen ik de dag erna zonder nadenken een nieuwssite opende stond er meteen in beeld wie er was afgevallen
quote:Moonlight82 schreef op 28 februari 2013 @ 13:27:

Ja dat is waar ook, dat duurt nog een week....

Ben dan haast geneigd niet vanavond te kijken en deze aflevering te 'bewaren' voor volgende week. Maar je ontkomt natuurlijk niet aan alles wat erover gezegd en geschreven wordt.Dat is een goed idee! Ik zat al te balen, kan waarschaanlijk niet kijken vanavond. Dan kijk ik mooi voor de finale via m'n Ipad. Moet toch altijd verplicht DWDD kijken, vind ik niks aan.
Ik twijfel ook aan deze aflevering bewaren tot volgende week. Vind het zo irritant dat uitsmeren over twee afleveringen wat ik nu wil horen
Het Viva forum is papaja.
Maar dan moet ik echt onder een steen gaan zitten de hele week. Hier op forum, op facebook, gewoon buiten.... het gaat zo vaak over De Mol....
Het gaat mij niet lukken. dat weet ik nu al
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:missworld schreef op 26 februari 2013 @ 10:28:

Nellebelletje, zo das een goeie zeg van je zoon!!! Dat zei hij idd en zij had idd t langste stuk

touw...hhhmmmm!!!!

Maar toen ze die Zulu les hadden (paulien en zarayd) toen stond er achter Paulien Kees op t bord geschreven: Mole!!
Hier ook niet. Heb tussen de middag dochter naar bed gedaan, dan is het vanavond man's beurt
Maar vanavond is toch eigenlijk niet zo'n boeiende aflevering. Ze maken waarschijnlijk toch nog niks bekend.
Soms wel wie de winnaar of verliezer is.
Ik ga ook voor Paulien!
quote:Flashy schreef op 28 februari 2013 @ 15:31:

Soms wel wie de winnaar of verliezer is.Idd, soms wordt er wel eentje bekend gemaakt. Kunnen we in ieder geval één persoon uit ons lijstje schrappen en hebben we 50% kans dat we het goed hebben
Ik denk dat Kees afvalt. Ondanks de portofoonactie.

En dan is denk ik Paulien toch de mol, omdat ze de minst fanatieke is en toch wel de finale gehaald heeft.

Dikke kans dat ik het mis heb.
Ik blijf op Carolien. Ben oude afleveringen aan het terugkijken. Op een gegeven moment zitten ze als Big Five in die kooien. Wordt er tegen haar gezegd, we kunnen je nog niet bevrijden. Tien zei ze: dat weet ik!

Hoezo dat weet ik. De rest wist nog niet wat ze te wachten stond.

En zo zijn er nog een heleboel andere dingen.
Waar zit de any-key?
beetje grieperig vandaag maar ga toch zeker zo kijken! Weet niet of ik alles dan door zal hebben, maar toch! zin in!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
ja, vanavond weer kijken!!!!!!!
Schiet ohooooop
O wat erg, moeten we echt nog een week wachten? Was dat helemaal vergeten
Pf, zit!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ja, present!
Ja, Paulien. Ik hoop Kees, maar ik denk Paulien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven