Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
zaterdag 13 januari 2018 om 21:38
Doe dan niet mee met widm.Gele_Suikerspin schreef: ↑13-01-2018 21:37Ik denk dat hij hsp is. Alleen kun je dat op het viva forum niet zeggen.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:38
zaterdag 13 januari 2018 om 21:40
Haha das ook een oplossing ja.AnAppleADay schreef: ↑13-01-2018 21:31
Als ik JM was zou ik gewoon alles op mezelf invullen, dan ga je alsnog naar huis maar heb je wat meer waardigheid.![]()
zaterdag 13 januari 2018 om 21:41
NymphadoraTonks schreef: ↑13-01-2018 21:38Ja hoor
Zij steekt haar kop niet boven het maaiveld uit. Was dat maar zo.
Ik vind Stine dan weer heel leuk.
Ik vind van wel. Ze heeft veel bereikt en steekt dat niet onder stoelen of banken en wat is ze dan vervolgens? Arrogant. Hou toch op.
Okey had last van tunnelvisie. M’n kinderen zeggen ook dat het olcay niet was
Ik dacht dat hij een grapje maakte met dat links/rechts en onder/boven. Ik had een heel ander beeld bij iemand die iets te maken heeft met Fokke en Sukke. Nog steeds wel een leuke kerelGele_Suikerspin schreef: ↑13-01-2018 21:37Ik denk dat hij hsp is. Alleen kun je dat op het viva forum niet zeggen.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:46
Veel bereikt? Ik ken dat hele mens niet. Ik beoordeel haar puur op hoe ze in het programma is en ik vind het echt belachelijk wat ze over Stine zei. En al die domme uitspraken in het programma.
Jammer dat je dan wel weer jaloers zal zijn of zo.
Stine vind ik wel een leuke vrouw in het programma. En de rest van de vrouwen ook trouwens.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:50
Nou, jij typische Nederlander. Dat komt omdat zij haar kop boven het maaiveld uitsteekt.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:50
Ik ook. Ze praat zo vreselijk zij-ig. Gaapcerwekkend gewoon.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:51
NymphadoraTonks schreef: ↑13-01-2018 21:46Veel bereikt? Ik ken dat hele mens niet. Ik beoordeel haar puur op hoe ze in het programma is en ik vind het echt belachelijk wat ze over Stine zei. En al die domme uitspraken in het programma.
Jammer dat je dan wel weer jaloers zal zijn of zo.
Stine vind ik wel een leuke vrouw in het programma. En de rest van de vrouwen ook trouwens.
Jaloezie heb ik helemaal nergens gezegd. En reageer niet zo aangebrand, jij schreef toch niet dat ze arrogant was?
zaterdag 13 januari 2018 om 21:51
Ik ken haar verder ook totaal niet. Heb net even gegoogeld wat ze doet.
Die uitspraak over Stine vond ik echt belachelijk; had echt iets van 'en wie ben jij om dat te bepalen?'.
Maar ze is blijkbaar mode-ontwerpster en dan is zoiets wel geoorloofd of zo?
En dan nog: hoe succesvol je ook bent op een bepaald gebied, maakt je nog geen beter mens.
Die uitspraak over Stine vond ik echt belachelijk; had echt iets van 'en wie ben jij om dat te bepalen?'.
En dan nog: hoe succesvol je ook bent op een bepaald gebied, maakt je nog geen beter mens.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:52
Haha ik vind haar vooral heel saai dus niet echt een kop boven het maaiveldNymphadoraTonks schreef: ↑13-01-2018 21:50Nou, jij typische Nederlander. Dat komt omdat zij haar kop boven het maaiveld uitsteekt.![]()
zaterdag 13 januari 2018 om 21:54
Welke uitspraak bedoel je? Over de kledingsmaak van Stine?girasole3 schreef: ↑13-01-2018 21:51Ik ken haar verder ook totaal niet. Heb net even gegoogeld wat ze doet.
Ik had het idee dat ze dat met een soort knipoog zei, maar misschien denk ik te positief over haar
zaterdag 13 januari 2018 om 21:54
AnAppleADay schreef: ↑13-01-2018 21:52Haha ik vind haar vooral heel saai dus niet echt een kop boven het maaiveld![]()
De term is best lastig blijkt maar weer. Pfffff wat een gezeik.
zaterdag 13 januari 2018 om 21:55
Op mij kwam het over dat ze het bloed serieus bedoelde.AnAppleADay schreef: ↑13-01-2018 21:54Welke uitspraak bedoel je? Over de kledingsmaak van Stine?
Ik had het idee dat ze dat met een soort knipoog zei, maar misschien denk ik te positief over haar![]()
Kijk morgen sowieso nog een keer; ga ik even extra goed opletten
zaterdag 13 januari 2018 om 22:00
zaterdag 13 januari 2018 om 22:07
Dit ook. Die witte legging mw vond ik ook stom, maar deze Olcay is veel erger.
Ron ben ik ook blij dat hij weg is. Hij was gewoon weer een soort Jochem. Dat kennen we nu wel.
De rest vind ik allemaal leuke mensen.
zaterdag 13 januari 2018 om 22:21
Gele_Suikerspin schreef: ↑13-01-2018 21:37Ik denk dat hij hsp is. Alleen kun je dat op het viva forum niet zeggen.
Ik denk het ook.
En dat je dat op het forum niet kunt zeggen ligt minder aan degene die een hsp-er is, dan degenen die eens wat minder moeten kakelen en zich wat meer moeten verdiepen in andere bronnen dan de zelfbenoemde goeroes van het forum.