Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
Ik vind Loes leuk, dus die zal er wel snel uitvliegen dan.
ikBedoelHetGoed schreef:
14-01-2018 09:22
Ik denk na deze aflevering nog steeds dat Loes de Mol is, zonder dat ik haar is molligs heb zien doen. Ze zat nota bene op de goede plek in het theater. Maar toch. De mol is ieder jaar een acteur of actrice of hooguit een presentator. Dus dan is zij eigenlijk de enige optie.

En aangezien de kandidaten er uit zichzelf al een rommeltje van maken, is mollen nog helemaal niet nodig.
Hoezo? We hebben de afgelopen 5 jaar 2 acteurs, 1 presentator, 1 caberetier en 1 producer (die later wel presentator werd maar toen nog niet) gehad. Lijkt me een best diverse club.

Zeker als je bedenkt dat 80% van bekend Nederland nou eenmaal een acteur of presentator is.
EHR schreef:
14-01-2018 07:13
Soort van. Niet helemaal.

Manuel Venderbos is er ooit ook zelf uitgegaan. Hij had een burn out.
En Roeland Fernhout is ooit naar huis gegaan omdat hij al dagen ziek in z'n tentje lag. Toen is voor hem Gijs Staverman (die als eerste afviel) weer terug gekomen.
Falathiel schreef:
14-01-2018 08:31
Mensen lopen te janken dat ze hun punten terugwillen van het stemmen op Jean Marc. Hij had ook een rood scherm kunnen krijgen en dan lag hij er ook uit. Dus nee die punten horen er inderdaad af te gaan

Mensen lopen tegenwoordig om alles te janken, dus dit verbaast me niks.
Ik ben een beetje dubbel op Olcay. Ze komt op mij soms wat dommig/onhandig over. Zoals bij voorbeeld ineens midden in een opdracht naar de WC gaan of dat geld vergeten. Tegelijk vond ik bij de eerste opdracht dat ze liet merken gewend is om de leiding te hebben en dat ook te kunnen. Ze heeft ook laten zien dat ze overzicht heeft.
Soms zie je meer het modemeisje en soms meer de zakenvrouw. Ik ben er nog niet helemaal over uit of dat eerste nu een act is of dat ze gewoon zo is.

Ik zit trouwens ook op Loes als mol.
Falathiel schreef:
Mensen lopen te janken dat ze hun punten terugwillen van het stemmen op Jean Marc. Hij had ook een rood scherm kunnen krijgen en dan lag hij er ook uit. Dus nee die punten horen er inderdaad af te gaan
:rofl:

Hij is de mol niet, dus ze hadden het dan fout. Punten zijn er terecht af imho.
Ik ga voor een vrouwelijke mol dit jaar (na 2 mannen van de afgelopen jaren): Loes of Stine.
Ik denk niet dat Olcay en Jan de mol zijn. Olcay vergat weliswaar het biljet van 500 euro, maar ze was wel degene die de briefjes van 20 liet omwisselen voor de tientjes. Ze is echt fanatiek in spelletjes, alleen geen teamplayer.

Jan en Loes vind ik leuk. Emilio lacht om alles. Ik moet er dan ook om lachen.

Ruben en Bella vind ik lastig peilen voor nu.

Simone was zo agressief met scheef mond. En Stine is zo saai gedateerd. Ik zou niet weten waarom wij dat wel mogen zeggen, maar Olcay niet.
ikBedoelHetGoed schreef:
14-01-2018 00:37
Ik ben team Olcay. Niks dan bewondering voor wat zij op jonge leeftijd, op eigen kracht, heeft bereikt.

Wat zij carrièretechnisch heeft bereikt, staat wat mij betreft volledig los van hoe ik haar vind overkomen in WIDM. Voor mij too much (ik moet plassen, 500 in de envelop laten zitten en er dan zo irritant bij glimlachen, dat 'zij zijn zo dom' gedrag tijdens de biechten). En die opmerking over de kleding van Stine vond ik echt totáál niet chic.

Maar goed, misschien trekt het nog bij gedurende het seizoen. Ik vermoed wel dat ze goed is in het spel en er lang in blijft.
Van wat ik van Olcay in andere programma’s heb gezien denk ik niet dat zij de mol is, te druk, chaotisch etc maar toch is ze verdacht in mijn ogen.

Volgens mij is er nog nooit iemand vrijwillig vertrokken. Ik was in shock.
Oh Manuel en Roeland lees ik nu, dat was ik dus vergeten..
Wat ik ook opvallend vond bij Olcay was dat zij als het ware een bommetje opgooit aan tafel over het bedrag dat is verspild door het bellen naar Art maar zich vervolgens niet meer mengt in de discussie die daarop volgt.
Star² schreef:
13-01-2018 21:29
Ik vind die Deense muts irritanter dan Olcay.
Ik ook.
Kinderen denken er anders over. De eerste aflevering heet een verhaal apart.
Simone ( beauvoir weliswaar) heeft een boek geschreven titel: Een verhaal apart
dolfje schreef:
14-01-2018 12:22
Oh Manuel en Roeland lees ik nu, dat was ik dus vergeten..
Dat was niet vrijwillig, zij waren ziek en hadden teveel opdrachten gemist.
Ik zit op Bella en Stine geen idee waarom is puur een gevoel
ElizabethThatcher schreef:
14-01-2018 12:37
Dat was niet vrijwillig, zij waren ziek en hadden teveel opdrachten gemist.
Ik ben dat dus echt helemaal vergeten.
O heerlijk, een WIDM topic!

Ik vind tot nu toe beide afleveringen echt geniaal bedacht. Héérlijke televisie gewoon.

Ron is zielig.
JM vind ik een beetje een sukkel. Kom op zeg, je weet toch wat voor programma het is?!

En ik zit op Stine en een beetje op Emilio. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Falathiel schreef:
Tenzij hij de mol wel was en dus geen rood scherm kon krijgen....
Je kan wel alle vragen fout invullen en daarmee als slechtste de test maken. Echt vrijwillig opstappen vind ik wat vreemd.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Lambchop schreef:
14-01-2018 17:13
Je kan wel alle vragen fout invullen en daarmee als slechtste de test maken. Echt vrijwillig opstappen vind ik wat vreemd.

Hij wilde het risico niet nemen dat iemand de test nog slechter zou maken.
Lambchop schreef:
14-01-2018 17:13
Je kunt natuurlijk alleen alle vragen expres fout beantwoorden als je weet wat het goede antwoord is. En laat dat nou net het hele punt zijn...
Idd. En de hele test op jezelf invullen, want dat zijn foute antwoorden, geeft ook niet genoeg zekerheid.
Als JM invulde dat de mol een man is, en de mol is daadwerkelijk een man, is het een correct antwoord.
Zelfde voor als JM met de mol in een team heeft gezeten etc.
Ahh wat een stelletje irritante kandidaten bij elkaar! Zit nu terug te kijken. Het is echt continu chaos en gezeik en volgens mij zitten ze stuk voor stuk de boel bij elkaar te mollen. Krijg er kromme tenen van ;-D
Maar wel leuke opdrachten tot nu toe
Waar ik nog aan zat te denken die Olcay zei dat ze niet schrijft in een mol boekje en alles gewoon uit haar hoof doet.
Waarom???
Ik vind ze niet echt leuk met elkaar. Bella vind ik een schatje, wat een leuke meid is dat. En Olcay is slimmer dan je denkt en zo verschrikkelijk vind ik haar niet.
Loes of Simone, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven