Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
zondag 14 januari 2018 om 09:45
Hoezo? We hebben de afgelopen 5 jaar 2 acteurs, 1 presentator, 1 caberetier en 1 producer (die later wel presentator werd maar toen nog niet) gehad. Lijkt me een best diverse club.ikBedoelHetGoed schreef: ↑14-01-2018 09:22Ik denk na deze aflevering nog steeds dat Loes de Mol is, zonder dat ik haar is molligs heb zien doen. Ze zat nota bene op de goede plek in het theater. Maar toch. De mol is ieder jaar een acteur of actrice of hooguit een presentator. Dus dan is zij eigenlijk de enige optie.
En aangezien de kandidaten er uit zichzelf al een rommeltje van maken, is mollen nog helemaal niet nodig.
Zeker als je bedenkt dat 80% van bekend Nederland nou eenmaal een acteur of presentator is.
zondag 14 januari 2018 om 10:11
zondag 14 januari 2018 om 10:37
Mensen lopen tegenwoordig om alles te janken, dus dit verbaast me niks.
zondag 14 januari 2018 om 10:39
Ik ben een beetje dubbel op Olcay. Ze komt op mij soms wat dommig/onhandig over. Zoals bij voorbeeld ineens midden in een opdracht naar de WC gaan of dat geld vergeten. Tegelijk vond ik bij de eerste opdracht dat ze liet merken gewend is om de leiding te hebben en dat ook te kunnen. Ze heeft ook laten zien dat ze overzicht heeft.
Soms zie je meer het modemeisje en soms meer de zakenvrouw. Ik ben er nog niet helemaal over uit of dat eerste nu een act is of dat ze gewoon zo is.
Ik zit trouwens ook op Loes als mol.
Soms zie je meer het modemeisje en soms meer de zakenvrouw. Ik ben er nog niet helemaal over uit of dat eerste nu een act is of dat ze gewoon zo is.
Ik zit trouwens ook op Loes als mol.
zondag 14 januari 2018 om 10:39
Hij is de mol niet, dus ze hadden het dan fout. Punten zijn er terecht af imho.
zondag 14 januari 2018 om 12:13
Ik denk niet dat Olcay en Jan de mol zijn. Olcay vergat weliswaar het biljet van 500 euro, maar ze was wel degene die de briefjes van 20 liet omwisselen voor de tientjes. Ze is echt fanatiek in spelletjes, alleen geen teamplayer.
Jan en Loes vind ik leuk. Emilio lacht om alles. Ik moet er dan ook om lachen.
Ruben en Bella vind ik lastig peilen voor nu.
Simone was zo agressief met scheef mond. En Stine is zo saai gedateerd. Ik zou niet weten waarom wij dat wel mogen zeggen, maar Olcay niet.
Jan en Loes vind ik leuk. Emilio lacht om alles. Ik moet er dan ook om lachen.
Ruben en Bella vind ik lastig peilen voor nu.
Simone was zo agressief met scheef mond. En Stine is zo saai gedateerd. Ik zou niet weten waarom wij dat wel mogen zeggen, maar Olcay niet.
zondag 14 januari 2018 om 12:16
Wat zij carrièretechnisch heeft bereikt, staat wat mij betreft volledig los van hoe ik haar vind overkomen in WIDM. Voor mij too much (ik moet plassen, 500 in de envelop laten zitten en er dan zo irritant bij glimlachen, dat 'zij zijn zo dom' gedrag tijdens de biechten). En die opmerking over de kleding van Stine vond ik echt totáál niet chic.ikBedoelHetGoed schreef: ↑14-01-2018 00:37Ik ben team Olcay. Niks dan bewondering voor wat zij op jonge leeftijd, op eigen kracht, heeft bereikt.
Maar goed, misschien trekt het nog bij gedurende het seizoen. Ik vermoed wel dat ze goed is in het spel en er lang in blijft.
zondag 14 januari 2018 om 13:12
Ik ben dat dus echt helemaal vergeten.ElizabethThatcher schreef: ↑14-01-2018 12:37Dat was niet vrijwillig, zij waren ziek en hadden teveel opdrachten gemist.
zondag 14 januari 2018 om 14:48
O heerlijk, een WIDM topic!
Ik vind tot nu toe beide afleveringen echt geniaal bedacht. Héérlijke televisie gewoon.
Ron is zielig.
JM vind ik een beetje een sukkel. Kom op zeg, je weet toch wat voor programma het is?!
En ik zit op Stine en een beetje op Emilio. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Ik vind tot nu toe beide afleveringen echt geniaal bedacht. Héérlijke televisie gewoon.
Ron is zielig.
JM vind ik een beetje een sukkel. Kom op zeg, je weet toch wat voor programma het is?!
En ik zit op Stine en een beetje op Emilio. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!
zondag 14 januari 2018 om 17:13
Tenzij hij de mol wel was en dus geen rood scherm kon krijgen....
Je kan wel alle vragen fout invullen en daarmee als slechtste de test maken. Echt vrijwillig opstappen vind ik wat vreemd.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
zondag 14 januari 2018 om 17:14
zondag 14 januari 2018 om 17:16
Je kunt natuurlijk alleen alle vragen expres fout beantwoorden als je weet wat het goede antwoord is. En laat dat nou net het hele punt zijn...
zondag 14 januari 2018 om 17:32