Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
28-01-2018 22:41
Ik zou het fantastisch vinden als Jan de mol is. Ik vind het een hele leuke kerel maar zo overduidelijk kandidaat voor mij. Ik kan me niet eens indenken dat iemand hem ook maar een beetje zou kunnen verdenken. Dus als hij de mol blijkt dan echt, petje af.

Misschien een soort Dennis Weening mol :proud:

Precies dit!
Als alles zo overduidelijk naar Stine wijst, kan ik me niet voorstellen dat het Stine is.

1. Dat kunnen ze in de montage verbloemen
2. Stine weet alles van liegen, dus kan het juist goed faken
Ik vond in de laatste aflevering juist alles overduidelijk naar Ruben wijzen. Rode draad, rood shirt. Ook was er veel rood in beeld.

Alleen had in het voorstukje volgende week, juist simone rood aan.

Ik verdenk stine totaal niet. Volgens mij is ze gewoon zo. Ze is filosoof dus houd van wat voor wrijving zorgen.

Zijn er eigenlijk nog mensen die loes verdenken? Ze stond lang op mijn lijstje maar nu weet ik eigenlijk niet meer waarom.
Bedankt voor de uitleg. Dat had ik niet begrepen met die 5000 euro.

Was natuurlijk wel een kleine kans, veel enveloppen en de kans dat niet iedereen durfde. Dus makkelijk voor de mol om 5000 euro te zeggen.
Iemand van jullie moltalk gezien? Die presentatrice trekt echt zo onwijs raar gezicht nadat ze het erover hadden dat Stine zo benadrukte ze Jan aan de lijn had met die zoek opdracht. Iemand dat ook gezien?? Ik heb wel 5x terug gespoeld.. Echt zo gênant om te zien...
Gele_Suikerspin schreef:
29-01-2018 09:15
Ik vond in de laatste aflevering juist alles overduidelijk naar Ruben wijzen. Rode draad, rood shirt. Ook was er veel rood in beeld.

Ik verdenk stine totaal niet. Volgens mij is ze gewoon zo. Ze is filosoof dus houd van wat voor wrijving zorgen.

Zijn er eigenlijk nog mensen die loes verdenken? Ze stond lang op mijn lijstje maar nu weet ik eigenlijk niet meer waarom.
Ik vind Loes typisch iemand die soms een actie doet om een beetje verdacht te lijken maar verder ook heel erg in het spel zit. Voor mij dus duidelijk een kandidaat die zichzelf soms verdacht wilt maken.
Dani1982 schreef:
29-01-2018 09:34
Iemand van jullie moltalk gezien? Die presentatrice trekt echt zo onwijs raar gezicht nadat ze het erover hadden dat Stine zo benadrukte ze Jan aan de lijn had met die zoek opdracht. Iemand dat ook gezien?? Ik heb wel 5x terug gespoeld.. Echt zo gênant om te zien...

O was het genant ja? Die zal wel niet meer met haar hoofd op tv durven nu...

:rofl:

Ik vind Margriet juist heerlijk expressief. Houwen zo.
Als Jan het is eet ik mijn pantoffel op. Die is het echt niet.

Als het niet Stine is, wie dan wel? Trouwens op andere fora is juist Simone de hoofdverdachte, alleen hier zitten de meeste mensen op Stine. Dus zo overduidelijk maakt de montage het blijkbaar niet. Ruben zie ik ook totaal niet. Mijn gevoel blijft zeggen dat het sowieso een vrouw is dit jaar. Emilio was mijn meest verdachte man, maar nu hij weg is weet ik zeker dat de mol geen man is. Ruben is gewoon kandidaat en Jan idem dito. Loes verdenk ik ook minder nu omdat ze alles wat Stine fout zei zat te corrigeren. Welke gek geeft Stine ( de mol ) dan ook die porto?
Gek ook dat ze nooit gezegd heeft dat ze in een tunnel zaten. Had ze wel even kunnen vermelden toch?
Madrid87 schreef:
29-01-2018 10:27
Als Jan het is eet ik mijn pantoffel op. Die is het echt niet.

Als het niet Stine is, wie dan wel? Trouwens op andere fora is juist Simone de hoofdverdachte, alleen hier zitten de meeste mensen op Stine. Dus zo overduidelijk maakt de montage het blijkbaar niet. Ruben zie ik ook totaal niet. Mijn gevoel blijft zeggen dat het sowieso een vrouw is dit jaar. Emilio was mijn meest verdachte man, maar nu hij weg is weet ik zeker dat de mol geen man is. Ruben is gewoon kandidaat en Jan idem dito. Loes verdenk ik ook minder nu omdat ze alles wat Stine fout zei zat te corrigeren. Welke gek geeft Stine ( de mol ) dan ook die porto?
Gek ook dat ze nooit gezegd heeft dat ze in een tunnel zaten. Had ze wel even kunnen vermelden toch?

Volgens mij werd in het begin gezegd, op hun opdracht, dat de rest in een tunnel zat. Dus misschien is dat gesprek eruit gemonteerd. Maar ze zei idd alleen dat Jan de telefoon vast had, en ging niet in op hoe het eruit zag in de tunnel.

Edit: en Loes herhaalde de tekst zo netjes omdat Emilio haar in de gaten hield ;)
anoniem_232063 wijzigde dit bericht op 29-01-2018 10:41
3.82% gewijzigd
tuurlijk weer quoten ipv wijzigen :bonk:
MarindaH schreef:
29-01-2018 10:23
O was het genant ja? Die zal wel niet meer met haar hoofd op tv durven nu...

:rofl:

Ik vind Margriet juist heerlijk expressief. Houwen zo.
Had je het ook gezien???
Volgens mij was het niet de bedoeling dat het op tv zou komen.. haha
is het alweer bijna zaterdag? :biggrin:
Dani1982 schreef:
29-01-2018 14:42
Had je het ook gezien???
Volgens mij was het niet de bedoeling dat het op tv zou komen.. haha

Ik heb dat stukje zelfs nog teruggekeken. Tenzij er iets is uitgehaald, zag ik niets anders dan anders.
pilamie schreef:
02-02-2018 02:51
is het alweer bijna zaterdag? :biggrin:
Bijna :high5:

Heb mijn punten al ingezet durf nog niet vol op 1 persoon te gaan dus ook nog een paar puntjes ergens anders onder gebracht. Heb nu Stine en Simone.
Ik las ergens dat er waarschijnlijk niemand uit gaat komende aflevering omdat er nog meer mensen zijn als afleveringen. Dat klonk mij logisch.

Ben benieuwd. Ik hoop dat er niemand uit gaat. Want twijfel over mijn mol en zou daarom iedereen nog graag even in actie zien voordat ik punten in de pool verlies :angel:
ik ben juist TE nieuwsgierig wie er nu uit zal gaan. Misschien komt er -in een latere aflevering- wel weer iemand bij..... je weet maar nooit.

Ik kan echt niet wachten tot de laatste aflevering. En ik ben ook vast niet de enige die de afleveringen meerdere keren bekeken heeft. (Toch maar eens een 'echte' hobby gaan zoeken :facepalm: )

Nog maar 1 nachtje slapen :cheer:
Gele_Suikerspin schreef:
02-02-2018 20:06
Ik las ergens dat er waarschijnlijk niemand uit gaat komende aflevering omdat er nog meer mensen zijn als afleveringen. Dat klonk mij logisch.

Ben benieuwd. Ik hoop dat er niemand uit gaat. Want twijfel over mijn mol en zou daarom iedereen nog graag even in actie zien voordat ik punten in de pool verlies :angel:
Dit klinkt toch helemaal niet logisch?
Minder mensen.
De fine zal wel over 2 afleveringen worden gesmeerd en verder kijk ik nu al uit naar vanavond heb mijn lekkers al in huis :hyper:
Gele_Suikerspin schreef:
29-01-2018 09:15

Ik volg niet alles op de fora dus misschien spuit 11 maar ik reageer toch even op dit stukje. Was de titel van een van de opdrachten de vorige keer niet iets met "vooruitzicht"?
In het vooruitzicht draagt Simone rood, verder werd er de vorige keer erg veel gehint naar de kleur rood. Of is dat te obvious? (Het zou ook zomaar een andere aflevering kunnen zijn waarin een titel zat met "vooruitzicht", zo goed hou ik het allemaal niet bij :-p )
single1985 schreef:
03-02-2018 10:15
De fine zal wel over 2 afleveringen worden gesmeerd en verder kijk ik nu al uit naar vanavond heb mijn lekkers al in huis :hyper:
Dan nog heeft ze een punt, als er inderdaad nu nog elke week iemand uit gaat krijgt je dit:

3 feb: van 6 kandidaten naar 5
10 feb: van 5 kandidaten naar 4
17 feb: van 4 kandidaten naar 3
24 feb: ???

3 maart: finale
11 maart: bekendmaking

Maar er kan natuurlijk elke week de week zijn dat er niemand naar huis gaat, hoeft niet per se vandaag te zijn.
Ik zat net via de app van wie is de mol naar de landelijke statistieken te kijken en daar staat Stine op 1 dan Loes en dan Simone.
Oeh ik ben wat laat, maar mag ik ook nog meeschrijven? Ik lees het WIDM forum wel vaker en daar zit het merendeel op Stine.

Ik twijfel tussen Stine en Simone. Voor mij vallen Jan, Ruben, Olcay sowieso af. Loes eigenlijk ook wel. Als ik puur naar de afleveringen kijk, dan zou ik op Simone inzetten. De indirecte hints die ik op fora lees wijzen vooral naar Stine. En ik durf nog niet vol op 1 persoon te gaan! Dus ben heel benieuwd naar vanavond!

Ik zou het eigenlijk het meest briljant vinden als het uiteindelijk Olcay blijkt te zijn. Die molt in mijn ogen zo superduidelijk dat ik haar totaal niet verdenk.
Ik kan vanavond niet live kijken; de OP zal ik zsm aanpassen
Het is bijna zo ver :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven