Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
http://www.geenstijl.nl/m ... dspugen_met.html#comments
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 16:29:

Verlinde uit kritiek op interview Estelle

Van onze redactie

AMSTERDAM - RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde vindt het aantal kijkers dat Shownieuws maandagavond behaalde met het exclusieve interview met Estelle behoorlijk tegenvallen.

"Ik denk dat ze daar zelf van dachten: dat gaat me een knaller van een interview worden en daar gaan we kijkcijfers mee halen. Dat is niet gelukt. Dat is rond de 450.000 kijkers blijven steken. Ik heb het ook niet volgehouden", zegt Verlinde tegen Q-music.

Verlinde heeft ook nog wat aan te merken op de kwaliteit van de uitzending. ' heb drie minuten gekeken en echt mijn best gedaan om het te kunnen verstaan, het geluid was erbarmelijk."

Ook vind hij dat Estelle het interview verkeerd heeft aangepakt. " Als je dan al een tv-interview geeft, pak dan uit op het feit dat je het zo verschrikkelijk vindt voor het slachtoffer. Het heeft niet gewerkt en ik denk dat het soort boemerang is die op haar terugkomt, ook omdat ze begint te schijten op haar oude huwelijk. Waarom trek je nu die beerput open? Dat doe je om je eigen hachje te redden."Oh, Albèert......................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb het interview ook bekeken, wat een traagheid, en gezemel.

Ik vind haar lage, te kleine voorhoofd, erg lelijk, haar facings, daarintegen, pràchtig mooi.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Star schreef op 28 augustus 2012 @ 13:21:

Tja Thomaaaas, plamuur maakt oud.Ik gebruik nooit make up. Werd ik gisteren daarom versierd door een 16 jarige puberT uit 5 VWO?
http://madbello.nl/wp-con ... 012/06/IKEA-Badr-Hari.jpg

Bron : Geen Stijl
Ik ben het nu aan het kijken! Allemensen, ze doet een hele goedkope Princess Diana imitatie! (toen dat interview met Panorama)

Ik lig slap van het lachen
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 15:13:

Wat je ook van Ruud mag vinden, vreemdgaan enzo, maar die is iig geen agressieve vechtersbaas.Tsja, Ruud is gewoon een negert, met al z'n buitenvrouwen.
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 15:13:

[...]

Wat je ook van Ruud mag vinden, vreemdgaan enzo, maar die is iig geen agressieve vechtersbaas.

ze heeft het denk ik ook een beetje verkeerd ingeschat.

Waarschijnlijk dacht ze dat mensen nu allemaal heel veel begrip voor haar zouden hebben maar Gullit zat in het gouden 88 team = een held voor velen dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Iquote:thomaaas schreef op 28 augustus 2012 @ 17:21:

[...]

Ik gebruik nooit make up. Werd ik gisteren daarom versierd door een 16 jarige puberT uit 5 VWO?Toch niet mijn zoon hè
quote:thomaaas schreef op 28 augustus 2012 @ 17:21:

[...]

Ik gebruik nooit make up. Werd ik gisteren daarom versierd door een 16 jarige puberT uit 5 VWO?
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:37:

Ik ben het nu aan het kijken! Allemensen, ze doet een hele goedkope Princess Diana imitatie! (toen dat interview met Panorama)

Ik lig slap van het lachen

Ja hè? Volgens mij heeft ze eerst heel goed naar dat interview gekeken, voordat ze haar eigen 'Lady Stel' interview ging doen.

'Mijn huwelijk was te druk', komt ook uit het interview met Lady Di.
quote:Twinkle1001 schreef op 28 augustus 2012 @ 17:48:

[...]

Ja hè? Volgens mij heeft ze eerst heel goed naar dat interview gekeken, voordat ze haar eigen 'Lady Stel' interview ging doen.

'Mijn huwelijk was te druk', komt ook uit het interview met Lady Di.Echt?!? wat een sneuigheid.
Mij huwelijk was te druk, was om mensen aan haar kant te krijgen, dat stond goed op papier, werkte iets minder uit haar mond.

Men o men, wat was het een script wat ze voorlas, geen wonder al die euhhhhsss, ze moest continu nadenken over wat er in het s rit stond.
quote:Twinkle1001 schreef op 28 augustus 2012 @ 17:48:

[...]

'Mijn huwelijk was te druk', komt ook uit het interview met Lady Di.Ja, echt! Te sneu!
Star

Volgens mij is er ook veel geknipt in deze show.

Topamusement!

"ik wacht op hem"

Hilarisch!
quote:Maleficent schreef op 28 augustus 2012 @ 17:44:

[...]

ze heeft het denk ik ook een beetje verkeerd ingeschat.

Waarschijnlijk dacht ze dat mensen nu allemaal heel veel begrip voor haar zouden hebben maar Gullit zat in het gouden 88 team = een held voor velen dus. Correct! Ondanks de buitenvrouwen
En wat zit ze in de slachtofferrol! Zij is verdomme geen slachtoffer (nog niet ) Everink en anderen zijn hier slachtoffer.

En haar kinderen.

O, wat heeft ze hier fout aan gedaan! Ze maakt het alleen nog maar erger.
God ja, dat "ik wacht op hem"... Dat NIEMAND haar even verteld heeft dat ze daarmee klinkt als de eerste de beste webcamsnol!
Deze is leuk van GS:

Natuurlijk ga ik dit kijken. Hier wordt een stukje vanderlandsche geschiedenis geschreven.

Later vraagt iedereen: waar was jij toen Estelle leegliep terwijl Evert volledig synchroon daaraan klaarkwam?

Ik wil dan niet met mijn bek vol tanden staan.

quote:qwerttu schreef op 28 augustus 2012 @ 17:56:

God ja, dat "ik wacht op hem"... Dat NIEMAND haar even verteld heeft dat ze daarmee klinkt als de eerste de beste webcamsnol!
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:57:

Deze is leuk van GS:

Natuurlijk ga ik dit kijken. Hier wordt een stukje vanderlandsche geschiedenis geschreven.

Later vraagt iedereen: waar was jij toen Estelle leegliep terwijl Evert volledig synchroon daaraan klaarkwam?

Ik wil dan niet met mijn bek vol tanden staan.

Hahaha.
Och, die buitenvrouwen had hij bij zijn vorige twee vrouwen ook al. Dat is al heel lang geen nieuws meer en daar heeft zij toentertijd met haar volle verstand voor gekozen. Dat zal ze ook wel aan hem gevraagd hebben denk ik en hij zal wel beterschap beloofd hebben. Net als nu bij Badr.
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:51:

[...]

Ja, echt! Te sneu!

Geweldig hè, dat ze een tekst van Princess Diana gebruikt.

Kun je nagaan hoe ze zichzelf ziet.
Waar is eigenlijk de TO van dit geweldige topic?
Wat ik niet helemaal begrijp, nadat ik het interview heb gezien;

Is Evert nou een vriend van Estelle?

Want ik vond dat hij behoorlijk suggestieve opmerkingen maakte, zoals het herhaaldelijk vragen of het vreemdgaan van Ruud nou de druppel was (of de romance met Badr). Vooral zijn laatste opmerking, iets als 'Op naar de tweede ronde?' vond ik vrij discutabel...doelde hij op een tweede boksronde, als in 'gaat hij nog iemand anders het ziekenhuis in slaan (misschien Stel zelf?)' of op een tweede dramatische relatie voor Estelle, na het blijkbaar rottige huwelijk met Ruud?

Of zijn dit mijn gekke ideeën? Wat vonden jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven