Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
(oh jee, probeer ik nu een vreselijk SBS6-interview te doorgronden?)
Ja, Santegoeds probeerde er wel sensatie en emoosie uit te trekken.

"Hoe was 't met Badr, in de gevangenis?... Een gekooide tijger?'
Ja, dat zeg ik: met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 28 augustus 2012 @ 18:38:

(oh jee, probeer ik nu een vreselijk SBS6-interview te doorgronden?)
Ik vermaak me kostelijk om Stellemands

Die denkt dat ze een Diana kan doen!
Moet je dit zien ,

Hij zit alles weg te lachen.

Hij kent de persoon niet die nog even na trapt .

Dat was iemand anders.

Lijkt wel of die gozer gespleten is .

Ik snap niet dat er mensen zijn die hem intelligent vinden na interviews van hem gezien of gelezen hebben.

Het is gewoon een rat !

http://www.youtube.com/watch?v=wW83a2HM ... re=related
quote:galadriel schreef op 28 augustus 2012 @ 18:11:

Waar is eigenlijk de TO van dit geweldige topic?Dat vroeg ik me ook al af, volgens mij heeft jamaarjamaarja niet een keer gereageerd op dit toch al weken goed lopende topic...
Klopt het dat Ruud zijn verhaal vertelt bij Boulevard??
Ruud geeft geen commentaar omwille van de kinderen, hoor ik in Boulevard.

Dan mag hij voor mij part de hele straat geneukt hebben, hij zegt in ieder geval verstandiger dingen dan zijn ex.
Misschien was TO wel Estelle zelf (en bloedjeserieus) en is ze geschrokken van de reacties?
Ik heb gister het 2de deel gekeken.

En ik kon een gedachte niet onderdrukken en dat was:

wie denk je wel dat je bent?

Wat heb jij nou gepresteerd dat het zoooo belangrijk is dat jij je verhaal doet.

Waarom heeft niemand haar verteld dat ze dit niet moest doen?

dacht ze nou echt dat alle roddel en achterklap zou stoppen?

Het is alleen maar 3 keer erger geworden.

Ze is volgens mij echt heel heel naief....
49 dagen lid.

Ik denk een ex van Dadr Hari
Heel naïef èn heel erg vol van zichzelf en haar "leed".
quote:eefjewentelteefje schreef op 28 augustus 2012 @ 19:16:

[...]Dat vroeg ik me ook al af, volgens mij heeft jamaarjamaarja niet een keer gereageerd op dit toch al weken goed lopende topic...Even loepen. Ze heeft vanochtend nog gepost.
quote:qwerttu schreef op 28 augustus 2012 @ 19:17:

Misschien was TO wel Estelle zelf (en bloedjeserieus) en is ze geschrokken van de reacties? Je bedoeld dat de op serieus is en niet met een knipoog, ik val van de bank.
Is naïef een ander woord voor dom?
Een gekooide tijger? Volgens mij is het gewoon another Marokkaan in de cel hoor.
Stellie heeft toch echt wel een heel zwaar leven hoor. Sappelen om haar bloedjes van kinderen te onderhouden. Neem nou alleen maar eens die witte was, die doet ze voorlopig toch maar mooi even zelf.
Nou ja, één witte was hoeft niet meer gedaan te worden, die is opgehaald. (Voor het geval Estelle meeleest: nee, die krijg je niet gewassen, gestreken en gevouwen weer terug van de politie.)
Nu wachten we met spanning op Het Verhaal van de moeder van Bad Boy's jonggeboren baby.

Dat Verhaal komt er. Ik voel het aan mijn water
quote:eefjewentelteefje schreef op 28 augustus 2012 @ 19:19:

Ik heb gister het 2de deel gekeken.

En ik kon een gedachte niet onderdrukken en dat was:

wie denk je wel dat je bent?

Wat heb jij nou gepresteerd dat het zoooo belangrijk is dat jij je verhaal doet.

Waarom heeft niemand haar verteld dat ze dit niet moest doen?

dacht ze nou echt dat alle roddel en achterklap zou stoppen?

Het is alleen maar 3 keer erger geworden.

Ze is volgens mij echt heel heel naief....Nou, volgens mij heeft ze niet helemaal helder dat dit hele gedoe helemaal niet gáát over haar. En dat het slachtoffer in dit verhaal geen Estelle Cruijff heet, maar Koen Everink.
Vader Estelle: 'Dat was mijn dochter niet'

Estelle Cruijff hing maandag bij Shownieuws de vuile was buiten over haar huwelijk met Ruud Gullit. Henny Cruijff liet aan RTL Boulevard weten wat hij van het interview vond.

Ruud wilde, omwille van zijn kinderen, niet reageren op de aantijgingen van zijn ex-vrouw. Estelles vader, Henny Cruijff, gaf echter zijn ongezouten mening over het optreden van zijn dochter: ''Dat was mijn dochter niet. Het is een theaterstuk geworden. Het was een wanvertoning''.

http://www.destentor.nl/n ... was-mijn-dochter-niet.ece
Nu.nl

Vader Estelle Cruijff noemt interview wanvertoning

HILVERSUM - Estelle Cruijff hing maandag bij Shownieuws de vuile was buiten over haar huwelijk met Ruud Gullit. Henny Cruijff liet aan RTL Boulevard weten wat hij van het interview vond.

Foto:  NU.nl/Lucas Benschop

Gullit wilde, omwille van zijn kinderen, niet reageren op de aantijgingen van zijn ex-vrouw. Estelles vader, Henny Cruijff, gaf echter zijn ongezouten mening over het optreden van zijn dochter: ''Dat was mijn dochter niet. Het is een theaterstuk geworden. Het was een wanvertoning''.

Cruijff vertelde maandag aan Shownieuws dat ze haar man verliet, omdat hij vreemd was gegaan. De blondine besloot voor zichzelf te kiezen op het moment dat ze Badr Hari leerde kennen. ''Een moment dat je voor jezelf kiest, voor geluk en liefde die je in tijden niet meer gevoeld hebt. Door verdriet, door heel veel andere emoties", zei ze daarover.

Door: BuzzE
Mosterd na Twinkel.

Bitterballetje erbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven