Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:Twinkle1001 schreef op 27 augustus 2012 @ 20:17:

[...]

Bedankt (heb 't ook gemist). Op welke zender?Sbs, is ipv shownieuws
paloma, 13 minuten geleden

Dat moet toch eenvoudig te achterhalen zijn, wie die "informant" is?

Ik denk dat dat lastig te achterhalen is. Sowieso gaat zo'n dossier langs vele bureaus en personen, maar voor hetzelfde geldt heeft een schoonmaker na kantoortijd een kopie'tje gemaakt. Het is ook weer niet zo dat het in een kluis wort bewaard ofzo.
Hmmmm het staat niet op de site van SBS Gemist.
Ik ben trouwens blij dat John vd Heuvel nu zelf ook heeft geconstateerd dat de eventuele leugens van Estelle bij de politie geen strafrechtelijke consequenties voor haar hebben.
quote:louisavuitton schreef op 27 augustus 2012 @ 20:26:En dan ga je vooral je ex afvallen waar je een maand geleden een flinke alimentatie van hebt gekregen.Inderdaad. Het staat al met koeienletters op telegraaf.nl. Heeft die vrouw geen verstand? Haar kinderen zien dit toch ook?
Ik denk dat het er vanavond opstaat, als deel 2 is geweest.
quote:VotesforLeo schreef op 27 augustus 2012 @ 20:26:

[...]

Sbs, is ipv shownieuwsOk, dankjewel Leo!
quote:louisavuitton schreef op 27 augustus 2012 @ 20:26:

Votesforleo 20.16. Dat konden Brammetje Moskoeideeitz en haar familie/vrienden toch ook wel bedenken? Dat zo'n tv interview niet echt een juiste stap is? En dan ga je vooral je ex afvallen waar je een maand geleden een flinke alimentatie van hebt gekregen.Inderdaad, daarom snap ik er ook niks van dat je zo gaat bashen op je ex, vind ik zo dom. Alsof dat iets zou rechtvaardigen. Ik vind het jammer dat ze geen verantwoordelijkheid neemt, dat had haar gesierd. Dit is triest
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:27:

Hmmmm het staat niet op de site van SBS Gemist.

Dat komt waarschijnlijk omdat het 2e deel nog uitgezonden moet worden. Morgen of overmorgen zal het er wel op staan.

Misschien wordt er wel een musical over gemaakt door de productiemaatschappij van Albert ?!
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:27:

Hmmmm het staat niet op de site van SBS Gemist.Misschien dat ze het later op de avond (na de programmering) nog herhalen.
Shit gemist.
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:25:

Nee zeker want jullie posten allemaal een uur later. Als je met google zoekt op ''boulevard gemist kom je er van zelf
quote:Twinkle1001 schreef op 27 augustus 2012 @ 20:30:

[...]

Misschien dat ze het later op de avond (na de programmering) nog herhalen.Die kans zit er dik in. Maar ik wilde NU!
Ow ik dacht dat je het dossier in wilde kijken.
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:31:

[...]

Die kans zit er dik in. Maar ik wilde NU!Ja ik oooook!
quote:yesido schreef op 27 augustus 2012 @ 20:34:

Ow ik dacht dat je het dossier in wilde kijken.Het dossier?
quote:Twinkle1001 schreef op 27 augustus 2012 @ 20:35:

[...]

Ja ik oooook! Wat zielig voor ons!
Kijk normaal gesproken never ever naar dit soort dingen, maar kon het naar aanleiding van dit topic toch niet laten. Vond het vooral sneu voor haar kinderen, welke puber van ca 15 wordt nu blij van een moeder die dit soort dingen in de publiciteit brengt, om maar een understatement te gebruiken ?
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:31:

[...]Die kans zit er dik in. Maar ik wilde NU!Ik heb het ook niet gezien (bewust) maar hier een korte samenvatting. Ruud is een eikel, Ruud is een notoire vreemdganger die lag te viezelevozen op de bank met een vriendin met wie ze weleens op vakantie is geweest. Ruud heeft haar in de armen gedreven van Badedas. De liefde is gegroeid per e-mail en toen moest ze het gewoonweg wel aan Ruud opbiechten. En dat was deel 1. Een half uur, maar Stellie praatte deze keer tergend langzaam als een geslagen hond. Kortom ziehielig.
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:35:

[...]Het dossier?Pay attention. Please. . Het interview is bij shownieuws op SBS en het politiedossier ligt bij Boulevard op RTL4.
quote:paloma schreef op 27 augustus 2012 @ 20:37:

[...]

Ik heb het ook niet gezien (bewust) maar hier een korte samenvatting. Ruud is een eikel, Ruud is een notoire vreemdganger die lag te viezelevozen op de bank met een vriendin met wie ze weleens op vakantie is geweest. Ruud heeft haar in de armen gedreven van Badedas. De liefde is gegroeid per e-mail en toen moest ze het gewoonweg wel aan Ruud opbiechten. En dat was deel 1. Een half uur, maar Stellie praatte deze keer tergend langzaam als een geslagen hond. Kortom ziehielig.Vergeet de gekwelde blik niet.
Toch vind ik het wel fascinerend dat iedereen zo over Estelle valt. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn die als 'vriendin van' het één en ander "niet heeft gezien". Hetzelfde geldt voor broers, zussen, ouders, partners en andere vrienden of familie van verdachten. Ik praat het niet goed, maar het is echt niet ongebruikelijk. En dat ze dan en passant ook nog even op tv de escapades van d'r ex doorneemt. Tja, ook daarin is ze niet de eerste dan wel de laatste BN'er.
quote:bliksemse_bende schreef op 27 augustus 2012 @ 19:58:

Wie denkt Estelle dat ze is, Princes Diana?

Heb je niets interessants te zeggen doe als estelle
Gewoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven