Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Wie begon er eigenlijk met het mediaoffensief rond de scheiding? Was dat niet Ruud? Het gaat allemaal zo snel, nauwelijks bij te benen.
quote:hiltje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:02:

Maar ze vergeet dat het haar vent is die een ander invalide heeft getrapt.En of wij dat ook maar heel snel willen doen om haar sprookje niet te verstoren. En o ja...ze heeft best medelijden met 'dat slachtoffer' hoor. *kotssmiley*
quote:astrape schreef op 27 augustus 2012 @ 21:04:

Wie begon er eigenlijk met het mediaoffensief rond de scheiding? Was dat niet Ruud? Het gaat allemaal zo snel, nauwelijks bij te benen.Nee hoor dat was Estelle. In de telegraaf. Ik was er zelf bij, ik heb namelijk een abonnement.
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:06:

[...]

Nee hoor dat was Estelle. In de telegraaf. Ik was er zelf bij, ik heb namelijk een abonnement.
quote:astrape schreef op 27 augustus 2012 @ 21:04:

Wie begon er eigenlijk met het mediaoffensief rond de scheiding? Was dat niet Ruud? Het gaat allemaal zo snel, nauwelijks bij te benen.

Ja tegen de afspraak in, want ze zouden gezamelijk naar buiten komen (haar woorden)

Hij kwam als eerste met een persbericht.
komt er nog een herhaling?

[...]

Nee hoor dat was Estelle. In de telegraaf. Ik was er zelf bij, ik heb namelijk een abonnement.
Mazzelen schreef:

Dan komt het ineens wel heel dichtbij hè? Heftig hoor. :knuffel:
Dus ze heeft echt alleen maar zitten vertellen dat Ruud niet zo heel erg leuk is? En dat noemen ze nieuws?

Dat wist ik 12 jaar geleden al, toen hij zijn 2e vrouw (en weer een paar kinderen) in de steek liet om als vent van 40 halsoverkop met een meisje van 21 te trouwen.
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 21:07:

[...]

Ja, ik vind het zelf ook een beetje jammer en kom er liever ook niet voor uit.

[...]

quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2012 @ 21:08:

komt er nog een herhaling?Vast en zeker. In Shownieuws, in RTL Boulevard, bij Eva Jellinek, het NOS journaal ook een klein itempje, ik denk dat het ook nog even voorbijkoomt in de verkiezingsdebatten en dan wordt het volgende week nogmaals uitgezonden door Shownieuws, voor degenen die met vakantie waren.
quote:astrape schreef op 27 augustus 2012 @ 21:10:

Mazzelen schreef:

Dan komt het ineens wel heel dichtbij hè? Heftig hoor. :knuffel:Thnx. Het is inderdaad niet makkelijk. Ik kan wel wat knuffels gebruiken.
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:10:

Dus ze heeft echt alleen maar zitten vertellen dat Ruud niet zo heel erg leuk is? En dat noemen ze nieuws?

Dat wist ik 12 jaar geleden al, toen hij zijn 2e vrouw (en weer een paar kinderen) in de steek liet om als vent van 40 halsoverkop met een meisje van 21 te trouwen.En dat had ze ook kunnen weten. Vlak voor hun trouwerij is Roedi nog vreemd gegaan met een pizzakoerier/annex fotomodel. Roedi heeft dat toen opgebiecht omdat de Engelse media hier lucht van kreeg. Stellie heeft toen geen eieren, maar geld gekozen.
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:10:

Mwoah, ze heeft alle dirty details uit zitten spellen zo ongeveer. In de zie-je-wel-ik-ben-zielig modus. Alles lag aan Ruud, zeg maar.

Deed me echt denken aan dat Lady Di interview na haar scheiding.
Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer van die Ezel en die steen?
Pizzakoerier annex fotomodel? Dat je dat hebt onthouden. Was van voor mijn tijd, denk ik

[...]

Van wat ik bij de kapper en de tandarts heb gezien, heeft madame veel publiciteit gezocht. Foto's op vakantie, poseren, een of ander lul verhaal dat ze bij een of andere brug in een of ander toeristisch oord een slotje hadden gekocht, aan de brug hadden vast gemaakt en het sleuteltje in het water hadden gegooid. Een speciale glamour fotosessie (Don't Badr) voor de Revu. Ze hoopte nog heel lang gelukkig te zijn met Badr, kweelde ze in de pers. Op de vraag hoe dat nou zat met die agressiviteit van Badr antwoordde ze nog monter dat dat niet waar was, want ze had het Badr zelf gevraagd. Over hoe dat nou zat met die baby van Badr, heb ik haar nooit over gehoord. Dat kind is ongeveer verwekt toen Estelle met Badr online zat te koeren en te kirren.

Estelle is nota bene nog gewoon getrouwd met Ruud. De scheiding is nog niet eens uitgesproken, de inkt is nog niet droog.

Wat een ordinair mokkel zeg. Niet te geloven!
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:11:

[...]

Ja, ik vind het zelf ook een beetje jammer en kom er liever ook niet voor uit.Ik weet dat je niet het hele topic gevolgd hebt dus help ik je even: doorgaans zeggen we hier dat we die hebben gelezen omdat we toevallig naar de kapper moesten of bij de Chinees zaten. Ook beter voor je image.
quote:astrape schreef op 27 augustus 2012 @ 21:16:

Pizzakoerier annex fotomodel? Dat je dat hebt onthouden. Was van voor mijn tijd, denk ikJa, goed he....Zat toen vaak bij de kapper....En het zit hem vooral in de combinatie: fotomodel/pizzakoerier. Ik dacht......dat wil ik ook wel, zo'n carriere...
Ik wou dat ik zo'n carrière had. Ze was vast blond, dat doet het goed bij die Italiaanse pizzabakkerts.
Frizz. Thnx voor de tip! Hoe ga ik me hier nu weer uitredden? Ik ben ook veel te openhartig op dit openbare forum. Iedereen weet dat ik een thuiskapper heb.

Is het geloofwaardig als ik zeg dat zij de leesportefeuille altijd meeneemt op huisbezoek?
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:16:

Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer van die Ezel en die steen?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:21:

Frizz. Thnx voor de tip! Hoe ga ik me hier nu weer uitredden? Ik ben ook veel te openhartig op dit openbare forum. Iedereen weet dat ik een thuiskapper heb.

Is het geloofwaardig als ik zeg dat zij de leesportefeuille altijd meeneemt op huisbezoek?Op de laatste pagina las je ook alweer over dames bij de kapper/tandarts/whatever. Geloof jij het?
quote:Donkeyshot schreef op 27 augustus 2012 @ 21:23:

[...]

Nu je er toch bent.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven