Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
heel
Nou, als je man al een groot gedeelte van je huwelijk slippertjes heeft en je vind het, om wat voor reden ook, goed. Je maakt er geen eind aan, tot je een andere zeer rijke vent vind, met een zeer dubieus verleden/karakter. En dan de vader van je kinderen zo enorm afvalt, dat is zeer onkies.
langzaam
praten.
quote:astrape schreef op 27 augustus 2012 @ 20:44:

Toch vind ik het wel fascinerend dat iedereen zo over Estelle valt. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn die als 'vriendin van' het één en ander "niet heeft gezien". Hetzelfde geldt voor broers, zussen, ouders, partners en andere vrienden of familie van verdachten. Ik praat het niet goed, maar het is echt niet ongebruikelijk. En dat ze dan en passant ook nog even op tv de escapades van d'r ex doorneemt. Tja, ook daarin is ze niet de eerste dan wel de laatste BN'er.Ik denk dat het heeft te maken dat ze geen verantwoordelijkeid neemt, precies zoals je zegt: die dingen gebeuren tussen mensen. Maar hoe Ruud haar behandeld heeft, rechtvaardigt alles en ze komt wel erg slachtofferig over. Vond haar ook niet authentiek overkomen.
Hier Shownieuws van vandaag
quote:galadriel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:48:

Nou, als je man al een groot gedeelte van je huwelijk slippertjes heeft en je vind het, om wat voor reden ook, goed. Je maakt er geen eind aan, tot je een andere zeer rijke vent vind, met een zeer dubieus verleden/karakter. En dan de vader van je kinderen zo enorm afvalt, dat is zeer onkies.Zo is het.
quote:AQua9Girl schreef op 27 augustus 2012 @ 20:50:

Hier Shownieuws van vandaagDit is een ankeiler
Dat is waar Astrape 20.44

Maar het is meer de pot verwijt de ketel houding van haar .

Ze maakt zich drukker om haar eigen tranen , dan om die man die nu in het revalidatiecentrum zit , ik zag er geen enkele emoties in . En dat geeft weerstand ...en een stok om te slaan .

Lijkt wel of ze uren voor de spiegel heeft zitten oefenen voor welk gebaar en welke houding bij haar zou passen.

En die vingers van der..... elke tarzan met nieuwe batterijen zou er nog jaloers op worden.
quote:VotesforLeo schreef op 27 augustus 2012 @ 20:53:

[...]

Dit is een ankeiler

Een wat??

Toch vind ik het wel fascinerend dat iedereen zo over Estelle valt. Ik vind dit topic vermakelijk. Ik weet niet of ik perse over haar val, maar oké. Als ik over haar val, dan is dat (denk ik) omdat ik haar gewoon een dom wicht vind. Altijd al gevonden en nu bewijst ze alleen maar wat ik altijd al dacht. Dom, onnozel en naïef. Voor haar kinderen vind ik het een nachtmerrie, voor Ruud een grove belediging. Wat zij verdient is een peut op der ogen van BH.
Maar emoties zien in een botoxhoofd is ook erg moeilijk.
Jongens ik functioneer ff niet zo lekker, neem mij alstublieft niet kwalijk. Heb net ook weer een heel glas roosvicee op kunnen dweilen. Maar eehhh Aquagirl kun je shownieuws terug zien? Ik zie het niet!
quote:galadriel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:54:

[...]

Een wat??

Promo
quote:paloma schreef op 27 augustus 2012 @ 20:55:

[...]

Voor haar kinderen vind ik het een nachtmerrie, voor Ruud een grove belediging. Wat zij verdient is een peut op der ogen van BH.nou zeg, doe ff normaal! En hoe zij als moeder is weet jij niet
Maar Frizzy al kan je het niet zien, het ging alleen maar over Ruud, ze heeft er bijna 20 min over gedaan om te zeggen dat hij vreemd ging.

Ze werd er gesouffleerd door deze of gene.

Het interessante stuk komt later.
Nou zeg paloma, dat is toch ook weer niet nodig?
quote:VotesforLeo schreef op 27 augustus 2012 @ 20:56:

[...]

Promo Ohw ....... Datte.
quote:galadriel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:01:

[...]

Nee nee, prinses Diana had het over three's a crowd, zij kan geen getal nemen.

Estelle is nog zieliger ,

Maar gelukkig heeft Badr een ruggegraat voor haar gevonden.

Maar buiten dat: die gekwèlde blik, die slepende kwezel stem, dat vele, vele (ver)zuchten. Die hele houding van ik-ben-zielig-want-er-is-mij-zoveel-onrecht-aangedaan.

Dat we maar even ingewreven worden wie hier hèt s l a c h t o f f e r is!
Heeft ze echt alleen maar over Ruud lopen zemelen?
quote:paloma schreef op 27 augustus 2012 @ 20:37:

[...]

De liefde is gegroeid per email .
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:01:

Heeft ze echt alleen maar over Ruud lopen zemelen?Ech waor en alvast een beetje over de badr-chemie

Toch vind ik het wel fascinerend dat iedereen zo over Estelle valt. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn die als 'vriendin van' het één en ander "niet heeft gezien". Hetzelfde geldt voor broers, zussen, ouders, partners en andere vrienden of familie van verdachten. Ik praat het niet goed, maar het is echt niet ongebruikelijk. En dat ze dan en passant ook nog even op tv de escapades van d'r ex doorneemt. Tja, ook daarin is ze niet de eerste dan wel de laatste BN'er.

Nou in de media vind ik dit wel een smulverhaal. Estelle gaat scheiden en dan dit. Van dezelfde orde van grote als Mabel-gate (ja dat lag iets anders).

En tot voor kort had ik echt niet veel tegen op Estelle, maar nu vind ik het echt een dom mokkel.

Ze moet gewoon haar prive shit (scheiding van Ruud, nieuw vriendje) uit de media houden. Maar zij melkt het uit, poseert overal, exclusief interview. Terwijl: waar is ze van bekend? De Paris Hilton van de lage landen. Ze is bekend van niets.

Tsja....ze was graag bewonderd naast Badr in de glamourfotoreportage van Revu but when the shit hits the fan, you have to be prepared.

En nu doet ze inderdaad alsof ze Lady Di meets Evita Perron is en trekt weer alle aandacht naar zich toe. Zo erg...zo zielig.

Maar ze vergeet dat het haar vent is die een ander invalide heeft getrapt.

Ze zou zich dood moeten schamen en zich heel stil moeten houden ipv dit commercieel uit te melken.
Oke oke okeeeeeeeee ik ga nu gewoon ontspannen dan en straks weer voor de buis. 22.55 uur?
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 21:01:

Heeft ze echt alleen maar over Ruud lopen zemelen?

Nee, zuchtend en stamelend.

Ook even over haar vader, maar eigenlijk ook niets.

(ze was vroeger zijn oogappeltje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven