Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Dit Minny:

Stacey Rookhuizen

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Stacey Rookhuizen (Amsterdam, 15 maart 1986) is een Nederlandse ondernemer en eigenaresse van de platenmaatschappij Stacey Records. Rookhuizen richtte in 2002 Stacey Records op om onbekend talent de mogelijkheid te bieden om een eigen cd uit te brengen.

Na het oprichten van haar platenmaatschappij ging Rookhuizen naast het runnen van haar eigen onderneming ook werken bij Sony BMG op de afdeling A&R lokaal, om daar bands te werven en te begeleiden. Bij Sony BMG leerde Rookhuizen vele tips en trucs die ze kon toepassen bij haar eigen label. in 2004 brengt ze het album Brittle Hearts uit van Paper Moon gevolgd door het album On Air van Behave in 2005. In 2006 won ze de Bart Award, een prijs van jongerenomroep BNN voor mensen die het onmogelijke mogelijk maken. In dat zelfde jaar bracht ze diverse albums uit, waaronder van de band 2nd Place Driver. Rookhuizen is tevens de oprichter van het talentenplatform Dutch Delight.

ABN AMRO verkoos Rookhuizen tot ‘Held’ van 2006. Stacey wordt regelmatig gevraagd als jurylid bij popprijzen, panels en forumdiscussies. Ook staat ze geregeld als gastdocente voor de klas bij diverse hogescholen in Nederland.

In juni 2009 werd Rookhuizen in de Elsevier opgenomen in de lijst van 'vijftig grootste beloften voor de toekomst'.

Rookhuizen is projectmanager op de afdeling Pop bij Muziek Centrum Nederland, werkt freelance voor o.a. de Rockacademie en was in 2009 en 2010 samen met Eric van Tijn, Angela Groothuizen en Gordon jurylid bij X Factor, een talentenjacht van RTL4.

Rookhuizen is de eerste vrouwelijke winnaar van het vierde seizoen van 71° Noord (2009-2010). In de finale versloeg zij de Vlaming Thomas Van Hemeledonck.
quote:Illumi schreef op 07 mei 2010 @ 20:49:

Bet boys vind ik stom, moet ik nu meteen weg?

Eens jij mag blijven hoor!
Even copy paste uit deel 3:

Heeft Goor er deze week krullen bij geplakt op zijn hoofd?

Het lijkt een beetje op zijn kapsel van vroeger zo.

Goed OP Nostre!
Wie staat er onder contract bij haar platenmaatschappij? Nog nooit van gehoord namelijk
Thnks! :-)

Ik vind ze ook niet leuk illumi!

Ik denk dat ik een beetje verliefd ben op Sumeira..vind haar zo mooi!
Perfectionisme is niet perfect...
Ah ja, dat is wel knap van Stees.
Is Stees van 1986
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 20:48:

Ow, vraag ik het hier nog een keer. Waar moet ik die Stees van kennen, buiten X-factor om dan?

Antwoord ik hier ook nog even

Ze heeft een platenlabel, op haar 16e gestart.
Mooi!

Janna vond ik een beetje eng. En ik las op het vorige topic dat ze hier meeschrijft, dus durf niet zo goed te zeggen dat ze zuigt...
quote:druifje76 schreef op 07 mei 2010 @ 20:51:

Is Steeds van 1986 en dan al z'on zeikerd he?
quote:druifje76 schreef op 07 mei 2010 @ 20:51:

Is Steeds van 1986 Daar schrik ik ook van ja!
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 mei 2010 @ 20:49:

Leuke openingspost Ik heb hem zelfs nog even aangepast
quote:Illumi schreef op 07 mei 2010 @ 20:52:

Mooi!

Janna vond ik een beetje eng. En ik las op het vorige topic dat ze hier meeschrijft, dus durf niet zo goed te zeggen dat ze zuigt... Bergje were art thou?
quote:yathibiyya schreef op 07 mei 2010 @ 20:51:

Thnks! :-)

Ik vind ze ook niet leuk illumi!

Ik denk dat ik een beetje verliefd ben op Sumeira..vind haar zo mooi!O dat heb ik ook, erg he? Ze is zo... sprookjesachtig. Jammer dat ze soms niet uit de verf komt, maar ik heb goede hoop!
quote:Illumi schreef op 07 mei 2010 @ 20:52:

Mooi!

Janna vond ik een beetje eng. En ik las op het vorige topic dat ze hier meeschrijft, dus durf niet zo goed te zeggen dat ze zuigt... Wie is ze dan??
Complimenten voor de OP Nostra.
Haha Illumi, dat was een grapje, dat ze meeschrijft

Ehm, toch?
Hey leuk, ik voeg me bij jullie! Na jaren meelezen eindelijk ook een nick aangemaakt: hoi, ik ben digitalart!

Hebben jullie al een favo? Ik vind het niveau best hoog en moeilijk kiezen! Vind Jaap wel echt geweldig, word ook helemaal blij van Dony
quote:nostradame schreef op 07 mei 2010 @ 20:52:

[...]

Ik heb hem zelfs nog even aangepast Thx
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 20:54:

Complimenten voor de OP Nostra.Thanks
geplast, rosé bij de hand...ik ben er weer klaar voor...

iemand een glaasje?

Leaf!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven