Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
quote:Pippin schreef op 14 mei 2010 @ 21:26:

TV kantine NA Xfactor.. Jeeee! Dat vind ik juist zó stom!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dat rode jurkje uit de Special K reclame! :D
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik ben bang dat we met zn allen belazerd worden. Volgens mij staat het allang vast wie er winnaar wordt. Ik vrees dat Dony ook in de finale komt en dat ze zn ouwelui over laten vliegen...anders hadden ze die toch allang kunnen laten komen?
quote:sunny_mar schreef op 14 mei 2010 @ 21:26:

Ik wil dat rode jurkje uit de Special K reclame! :DIk wil dat figuur uit de Special K reclame
geven jullie even door?

quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 21:27:

[...]

Ik wil dat figuur uit de Special K reclame Me toooooo
quote:Sunny1 schreef op 14 mei 2010 @ 21:26:

[...]

Super irritant. Haal ze dan gewoon naar Nederland.

Dat komt ook nog wel.

maar moet eerst goed uitgemolken worden.
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 21:27:

Ik ben bang dat we met zn allen belazerd worden. Volgens mij staat het allang vast wie er winnaar wordt. Ik vrees dat Dony ook in de finale komt en dat ze zn ouwelui over laten vliegen...anders hadden ze die toch allang kunnen laten komen?Ik denk niet Dony, maar denk wel dat we belazerd worden...er gaat zo netjes om en om uit ieder team iemand weg
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 21:25:

[...]

Ja, maar ze vrágen er bij Dony ook steeds naar. Wat moet hij dan zeggen, neueueueh, mijn familie? Die mis ik helemáál niet joh. Wie zijn dat ook alweer? Ze vragen er naar omdat ie in die filmpjes duidelijk laat zien dat ie zooooo zielig is. Een slecht optreden is een slecht optreden, klaar. Maar hij schuift het steeds op zielig zijn want volwassen man mist zijn mammie. Grow the fuck up!
quote:Pippin schreef op 14 mei 2010 @ 21:24:

*zoekt ook naar spetters*Mischien zong hij met consumptie?
quote:Pippin schreef op 14 mei 2010 @ 21:26:

TV kantine NA Xfactor.. Jeeee! Hier nog een fan.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
oeh.. lekkah! Thanx Teddy! Ik ga voor 't augurk.

Lief hoeft niets, want hij wil geen dingetjes op zijn vlees en dingetjes op zijn kaas. Piepdoos
Kut, eten staat te hard te pruttelen.

Aardappelblokjes in de curry is nu pureé geworden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 21:27:

[...]

Me tooooooJa dat ook...maar vanavond ga ik toch maar chips eten.
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 21:28:

[...]

Ze vragen er naar omdat ie in die filmpjes duidelijk laat zien dat ie zooooo zielig is. Een slecht optreden is een slecht optreden, klaar. Maar hij schuift het steeds op zielig zijn want volwassen man mist zijn mammie. Grow the fuck up! Ik vond zijn optreden niet slecht hoor.
quote:sunny_mar schreef op 14 mei 2010 @ 21:28:

[...]

Ik denk niet Dony, maar denk wel dat we belazerd worden...er gaat zo netjes om en om uit ieder team iemand weg

Was daar tijdens de vorige X-factor ook geen discussie over? Weet 't niet meer.

Dames, 't is nu toch reclame: Ik vind een jongen op m'n werk erg leuk en morgen is ie jarig. Ecard of sms?
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2010 @ 21:30:

[...]

Dames, 't is nu toch reclame: Ik vind een jongen op m'n werk erg leuk en morgen is ie jarig. Ecard of sms?sms! of beiden haha
Heeft iemand Danielle onlangs nog gehoord bij Giel Beelen op 3FM? Ze was érg goed!
ecard én sms ?

[...]

Dames, 't is nu toch reclame: Ik vind een jongen op m'n werk erg leuk en morgen is ie jarig. Ecard of sms?Ecard, met stip!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:biebelie schreef op 14 mei 2010 @ 21:31:

ecard én sms ?Kan ook, haha!
Huts!

[...]

Dames, 't is nu toch reclame: Ik vind een jongen op m'n werk erg leuk en morgen is ie jarig. Ecard of sms?Ecard, smsjes krijgt hij vast meer.
ecard
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
*neemt een blokje kaas*

Als we bedondert worden dan gaat Surimi er dus eerder uit, want haar ouders zijn er al?
quote:Mirremara schreef op 14 mei 2010 @ 21:32:

*neemt een blokje kaas*

Als we bedondert worden dan gaat Surimi er dus eerder uit, want haar ouders zijn er al?Ik hoop het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven