Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
quote:Illumi schreef op 14 mei 2010 @ 21:20:

Aint got no talent.
Alle reacties Link kopieren
Denk wel dat hij in een wat meer kleinkunst-achtig-iets meer tot zijn recht komt.
quote:Hermans schreef op 14 mei 2010 @ 21:19:

Kelvin vind ik ook leuk. Nog meer gegadigden voor team Kelvin?Ja mja...ik zei al: bij vlagen briljant, maar ik vond dit niet zo leuk
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
lief jongetje maar dat is het dan.....
Weergaloos???????

Fantastisch??????

Stressed is just desserts spelled backwards
Kelvin vind ik wel sympathiek in elk geval, en geen labielo of jankerd.
Hij mag ook wel gaan, zijn die zangeressen echt zo slecht (ik hoor het niet, vriendje vindt het, ja wij kijken altijd samen, ik achter de p.c....heul gezellig).
Weergaloos, weergaloos...
quote:Teddy82 schreef op 14 mei 2010 @ 21:20:

[...]

ja ik doe meeGezellig!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
hij komt inderdaad niet boven de band uit.
quote:Leaf schreef op 14 mei 2010 @ 21:21:

Ik vind het niks. Hij komt nauwelijks boven de band uit naar mijn idee.Ben ik met je eens.
quote:bounty_dh schreef op 14 mei 2010 @ 21:19:

shit.. me chips zijn op
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 21:22:

Kelvin vind ik wel sympathiek in elk geval, en geen labielo of jankerd.Je hebt zeker een paar uitzendingen gemist? We hebben al menig traantje uit Kelvin zien komen hoor.
Volgens mij gaat hij dadelijk heel hard huilen
S P E T T E R E N D ????? Wat mis ik??
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 21:23:

[...]

Je hebt zeker een paar uitzendingen gemist? We hebben al menig traantje uit Kelvin zien komen hoor.Dat vind ik toch anders dan de manier waarop beroepssieligurt Dony steeds maar weer de stemmen trekt door zielig te doen.
*zoekt ook naar spetters*
sukkeltje
Waarom is Martijn toch zo in luv met Kelvin?
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 21:24:

Waarom is Martijn toch zo in luv met Kelvin?omdat ze even groot zijn denk ik
quote:Pippin schreef op 14 mei 2010 @ 21:24:

*zoekt ook naar spetters*Bij mij op de bank ook geen spetters van Kelvin
Huts!
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 21:24:

[...]

Dat vind ik toch anders dan de manier waarop beroepssieligurt Dony steeds maar weer de stemmen trekt door zielig te doen.Ja, maar ze vrágen er bij Dony ook steeds naar. Wat moet hij dan zeggen, neueueueh, mijn familie? Die mis ik helemáál niet joh. Wie zijn dat ook alweer?
quote:Pippin schreef op 14 mei 2010 @ 21:25:

[...]

omdat ze even groot zijn denk ikNee, Martijn is toch net nog iets kleiner zag ik.
TV kantine NA Xfactor.. Jeeee!
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 21:25:

[...]

Ja, maar ze vrágen er bij Dony ook steeds naar. Wat moet hij dan zeggen, neueueueh, mijn familie? Die mis ik helemáál niet joh. Wie zijn dat ook alweer? Super irritant. Haal ze dan gewoon naar Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven