Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Alle reacties Link kopieren
Eerst met een hoop bombarie trouwen in Toscane, het kon niet duur en luxe genoeg. En dan na 8 jaar al scheiden. Uiteraard wél nádat ze een kind gekregen hebben.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -telegraaf
Wesley zegt op Instagram dat hij het verknald heeft (meerdere keren zelfs) en ze zijn nog niet gescheiden...
Wes schrijft nu op insta:

lk heb het verknald. Meerdere keren. Mijn gezin verdient rust. Ik vraag nogmaals om respect voor onze privacy. We zijn nog niet gescheiden.

Zal het dan toch waar zijn dat hij meerdere keren is vreemgegaan o_o
Verbaast me niks. Wat stoer van Yolanthe dat ze ondanks dat ze overduidelijk knettergek op die man is het niet pikt dat hij haar slecht behandelt. Tenminste, zo lees ik dat. (En dat was sowieso al mijn vermoeden toen ik het nieuws las, dus misschien wil ik dat er ook wel in lezen :) ).
Am Yisrael Chai!
Yosemite555 schreef:
06-03-2019 12:10

lk heb het verknald. Meerdere keren. Mijn gezin verdient rust. Ik vraag nogmaals om respect voor onze privacy. We zijn nog niet gescheiden.

Het lijkt erop inderdaad..
Verknallen kan natuurlijk ook op andere manieren, maar ik denk dan ook als eerste aan vreemdgaan!
Ik dacht hetzelfde. Team Yolanthe hier.
Maar je kunt een relatie toch op méér manieren verknallen dan vreemdgaan? Door er gewoon niet te zijn voor de ander bijvoorbeeld?
Yosemite555 schreef:

Wat goedkoop dat dat zo openbaar moet zeg. Maar in de voetbalwereld schijnt vreemdgaan eerder regel dan uitzondering te zijn. Ik zie wel dat de beste kabouter belaagd wordt door vreemden die wat van zijn handelen vinden op insta.
EuniceKathleen schreef:
06-03-2019 12:12
Ik dacht hetzelfde. Team Yolanthe hier.
ik ook. Arme meid.
Am Yisrael Chai!
Murrmurr schreef:
06-03-2019 12:13
Wat goedkoop dat dat zo openbaar moet zeg. Maar in de voetbalwereld schijnt vreemdgaan eerder regel dan uitzondering te zijn. Ik zie wel dat de beste kabouter belaagd wordt door vreemden die wat van zijn handelen vinden op insta.
Ze zijn/waren nou eenmaal een 'openbaar' stel.
Half Nederland dacht nu dat Yo een scheve schaats gereden had, dus ik vind het wel netjes van hem dat hij 'de schuld' zo op zich neemt.
Ladida schreef:
06-03-2019 12:17
Ze zijn/waren nou eenmaal een 'openbaar' stel.
Dat is ook een beetje goedkoop. Maar ik merk nu dat ze een belangrijke functie hebben vervuld al die tijd.
Yosemite555 schreef:

Eerst dit op je Insta account zetten en in dezelfde post vragen om respect voor je privacy. Tuurlijk :zzz:
Nothing happens for a reason
Het zal op de langere duur vast goed zijn voor Jolanda's reputatie dat ze nu door dit bedrog gehumaniseerd wordt.
Ik vind het vooral sneu voor dat jongetje. Dat iedereen er zo bovenop duikt en ervan smult maakt me misselijk.

Laat die mensen toch, waarom toch dat leedvermaak?
Z0MER schreef:
06-03-2019 12:24
waarom toch dat leedvermaak?
Ik denk dat velen jaloers zijn omdat ze na de zwangertschap door gezonde voeding en veel sporten snel weer een slank figuur had.
Ik weet niet zo goed wat ik van Yo vind.

Ik zie dat er genoeg hier zijn die over haar denken zoals ik over Sylvie denk, dus daar kan ik dan ook weer niets van zeggen :P

Ik ben zo blij dat ik geen bn'er ben. Of iig de bn'er die zelf vaak in de spotlights heeft willen staan.
Geen idee of ze aardig en leuk in het echt zijn.
Yosemite555 schreef:
06-03-2019 11:16
Ze zijn niet vermogend. Vader was een drugsverslaafde en had al het geld opgemaakt. Vandaar dat de villa op Ibiza op instorten stond.

Maargoed, zus Rebecca is nu met miljardair Marcel Boekhoorn dus misschien kan hij haar over een tijdje koppelen aan 1 van zijn miljardairsvrienden ;)
Maar hoe weet je dat nou van die tickets ?
En ik maar denken dat de scheiding bij Yo vandaan komt , gezien Wesley zijn liefdesverklaring nog met oud en nieuw. Maar ik begrijp dat hij een verkapte vreemgaanverklaring heeft gedaan ?
Een scheiding is altijd verdrietig. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn. Jammer hoor, ik vond het een mooi en liefdevol stel.
fashionvictim schreef:
06-03-2019 12:14
ik ook. Arme meid.
Ik ook.
De uitspraken van moeder van jantju s*it is voltooid verleden tijd.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
.
Ik vind het sneu. Voor hen zelf en natuurlijk vooral voor de kinderen.
Ze leken me wel een mooi stel, maar ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven