Yo en Wes gaan scheiden

dinsdag 5 maart 2019 om 17:36
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.
Maar voor wie het nog niet wist,
Yo en Wesley gaan scheiden
bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.
Maar voor wie het nog niet wist,
Yo en Wesley gaan scheiden
bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
woensdag 6 maart 2019 om 12:09

woensdag 6 maart 2019 om 12:11
Verbaast me niks. Wat stoer van Yolanthe dat ze ondanks dat ze overduidelijk knettergek op die man is het niet pikt dat hij haar slecht behandelt. Tenminste, zo lees ik dat. (En dat was sowieso al mijn vermoeden toen ik het nieuws las, dus misschien wil ik dat er ook wel in lezen
).

Am Yisrael Chai!

woensdag 6 maart 2019 om 12:12
Het lijkt erop inderdaad..Yosemite555 schreef: ↑06-03-2019 12:10Wes schrijft nu op insta:
lk heb het verknald. Meerdere keren. Mijn gezin verdient rust. Ik vraag nogmaals om respect voor onze privacy. We zijn nog niet gescheiden.
Zal het dan toch waar zijn dat hij meerdere keren is vreemgegaan![]()

woensdag 6 maart 2019 om 12:13
Wat goedkoop dat dat zo openbaar moet zeg. Maar in de voetbalwereld schijnt vreemdgaan eerder regel dan uitzondering te zijn. Ik zie wel dat de beste kabouter belaagd wordt door vreemden die wat van zijn handelen vinden op insta.Yosemite555 schreef: ↑06-03-2019 12:10Wes schrijft nu op insta:
lk heb het verknald. Meerdere keren. Mijn gezin verdient rust. Ik vraag nogmaals om respect voor onze privacy. We zijn nog niet gescheiden.
woensdag 6 maart 2019 om 12:14
ik ook. Arme meid.
Am Yisrael Chai!

woensdag 6 maart 2019 om 12:17
Ze zijn/waren nou eenmaal een 'openbaar' stel.
Half Nederland dacht nu dat Yo een scheve schaats gereden had, dus ik vind het wel netjes van hem dat hij 'de schuld' zo op zich neemt.

woensdag 6 maart 2019 om 12:21
Eerst dit op je Insta account zetten en in dezelfde post vragen om respect voor je privacy. TuurlijkYosemite555 schreef: ↑06-03-2019 12:10Wes schrijft nu op insta:

Nothing happens for a reason

woensdag 6 maart 2019 om 12:32
woensdag 6 maart 2019 om 12:42
Maar hoe weet je dat nou van die tickets ?Yosemite555 schreef: ↑06-03-2019 11:16Ze zijn niet vermogend. Vader was een drugsverslaafde en had al het geld opgemaakt. Vandaar dat de villa op Ibiza op instorten stond.
Maargoed, zus Rebecca is nu met miljardair Marcel Boekhoorn dus misschien kan hij haar over een tijdje koppelen aan 1 van zijn miljardairsvrienden![]()

woensdag 6 maart 2019 om 12:46
Ik ook.
De uitspraken van moeder van jantju s*it is voltooid verleden tijd.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.