Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
05-03-2019 17:58
Ik hou mijn man voorlopig thuis. Je weet maar nooit.

Mits jouw man heel veel nullen achter de komma heeft, hoef jij je nergens zorgen om te maken hoor.
Ik dacht ik stel je even gerust.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
06-03-2019 12:49
Mits jouw man heel veel nullen achter de komma heeft, hoef jij je nergens zorgen om te maken hoor.
Ik dacht ik stel je even gerust.
Tenzij
[quote=fashionvictim post_id=29665679 time=1551810229 user_id=6290]
Ik vind het echt sneu, had ze een lang en gelukkig huwelijk gegund want ze leken echt wel veel van elkaar te houden. En ik vind Yolanthe ook een lieve meid.

Ik vind sommige reacties ook best wel gemeen eigenlijk.
[/quot

Ik vind haar ook wel iets liefs hebben de manier hoe ze omging met Wesley's eerste zoon, ja ik moet haar wel. Dat lieve heeft bijv Sylvie Meis dan weer niet over zich heen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Murrmurr schreef:
06-03-2019 12:28
Ik denk dat velen jaloers zijn omdat ze na de zwangertschap door gezonde voeding en veel sporten snel weer een slank figuur had.
Ze werd ooit eens gevolgd in een docu-achtige serie toen ze nog in Istanboel woonden; ze stond toen pannenkoeken te bakken en at ze met stroop op. Ze stond toen in een ienemienie shortje met naveltruitje met een strakke slanke taille uit te leggen dat ze elke dag pannenkoeken met stroop at. Ja, toen was ik wel wat jaloers ja. Tenzij ze verder op de dag alleen komkommer at, dan niet.

Ze zal vast er veel voor laten, veel voor doen en ook wat làten doen.

Verder snap ik de reacties ook niet zo van mensen die zich wat lijken te verkneukelen om dit nieuws. Erg zat een scheiding, vooral met kinderen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
appelientjex schreef:
06-03-2019 12:42
Geen idee of ze aardig en leuk in het echt zijn.
Ik vond haar een paar jaar geleden in Linda's zomerweek veel leuker en echter dan ik had gedacht. Dus ja, ik denk dat het gewoon een aardige meid is.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Blijkbaar roept Yolanthe een bepaalde antipathie op bij veel mensen waardoor het zeer vermakelijk is dat zij en Wesley nu uit elkaar zijn.
Ik vind het vooral heel rot en verdrietig voor hun allebei en nogal sneu om je zo te verkneukelen over het verdriet van een ander
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het heel jammer. Als hij idd vreemdgegaan is, is hij echt een domme lul. Z’on vrouw als Yolanthe en dat verzieken. Echt, mannen... Sowieso team Yolanthe hier.
Ik heb haar voor de laatste keer gevolgd in die docu met Jan Smit en dat is lang geleden, maar toen vond ik haar heel lief. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat speelt, maar goed, ik ben ook niet zo heel slim in die dingen.
Echtscheidingen zijn verdrietig en als iedereen en zijn hond er ook nog iets over wil vinden, is dat niet echt leuker.
Jammer inderdaad. Ik vind Yolanthe altijd erg sympathiek en 'echt' overkomen in interviews. Ik vind haar eigenlijk een beetje te leuk voor Wesley zelfs. Dus anderzijds denk ik wel dat ze een leukere vent kan vinden. Maar goed ... ze leek altijd enorm gek op Wesley. En jammer dat het gezin nu uit elkaar valt. Ze leek ook erg leuk met de zoon die Wesley al had.

Als ik aan Yolanthe denk, betrap ik mij dat ik haar altijd met de andere voetbalvrouw, Sylvie vergelijk. Heel typisch, beide prachtige vrouwen. Maar Yolanthe vind ik leuk, Sylvie echter, daar gaan mijn nekharen recht van overeind staan.
Here I am - now what are your other two wishes...
beetjegek schreef:
06-03-2019 13:11
Ik vind het heel jammer. Als hij idd vreemdgegaan is, is hij echt een domme lul. Z’on vrouw als Yolanthe en dat verzieken. Echt, mannen... Sowieso team Yolanthe hier.
Ja dit. Echt een prachtmeid.

Ik hoop dat het nog goedkomt.
Miskotto schreef:
06-03-2019 12:56
Ik vind haar ook wel iets liefs hebben, de manier hoe ze omging met Wesley's eerste zoon, ja ik moet haar wel. Dat lieve heeft bijv Sylvie Meis dan weer niet over zich heen.
Helemaal mee eens. Hoe liefdevol ze met haar stiefzoontje omgaat: daar maakte ik direct al uit op dat ze een goed hart heeft. Dus ik had haar altijd al hoog zitten. Daarnaast vind ik haar een geweldig persoon, omdat ze met haar stichting (Free a girl) intens belangrijk en goed werk doet. Daar kunnen al die achterlijke hatelijke gekken van bijvoorbeeld Voetbal Inside totaal nooit aan tippen. Daarom doen ze ook altijd zo lelijk over haar.
Ik denk wel dat als je zo’n druk leven hebt als zij en elkaar nooit ziet, dat dar vragen om problemen is. Kan nooit goed zijn voor een huwelijk, dat de een in t midden oosten woont en de ander in amsterdam.
appelientjex schreef:
06-03-2019 14:32
Ik denk wel dat als je zo’n druk leven hebt als zij en elkaar nooit ziet, dat dar vragen om problemen is. Kan nooit goed zijn voor een huwelijk, dat de een in t midden oosten woont en de ander in amsterdam.
Dit denk ik ook. Sowieso lijkt het leven in de spotlights me heel vermoeiend.
Dat Wesley zo'n uitspraak doet zegt niet veel over Yolanthe. Je weet niet wat er in een relatie speelt en of Yolanthe lief is. We hebben allemaal een beeld van Yolanthe door de media. Ik ben geen fan van haar. Ik vind haar nep en een hele slechte presentatrice. Als actrice doet ze het wat beter. Ach, het is ook maar een mening. Net als dat sommige haar lief vinden.
Over de relatie heb ik geen mening. Je weet niet wat er allemaal gebeurt is.
Wat ik wel weet is dat Yolanthe's nieuwe partner geen bouwvakker gaat zijn.
Lotus90 schreef:
06-03-2019 14:20
Helemaal mee eens. Hoe liefdevol ze met haar stiefzoontje omgaat: daar maakte ik direct al uit op dat ze een goed hart heeft. Dus ik had haar altijd al hoog zitten. Daarnaast vind ik haar een geweldig persoon, omdat ze met haar stichting (Free a girl) intens belangrijk en goed werk doet. Daar kunnen al die achterlijke hatelijke gekken van bijvoorbeeld Voetbal Inside totaal nooit aan tippen. Daarom doen ze ook altijd zo lelijk over haar.

VI maakte haar weleens belachelijk maar ze hebben vaak ook veel positieve dingen gezegd. Wat ze voor de stichting deed bijvoorbeeld en dat Wesley in zijn handjes mocht knijpen met toch wel zo’n lieve en mooie vrouw. Maar dat soort opmerkingen halen het nieuws natuurlijk niet.

Het is nog niet gezegd dat Wesley een scheve schaats heeft gereden natuurlijk maar misschien komen er in zijn wereld vaak superknappe jonge gewillige vrouwen voorbij en is de verleiding dus er moeilijk te weerstaan na een al wat langer huwelijk. Voor de duidelijkheid; ik praat het niet goed, want je zet gewoon niet je gezin op het spel voor zoiets.
anoniem_6749babf2d113 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 14:48
0.22% gewijzigd
watdachtjehiervan schreef:
06-03-2019 14:43
Dat Wesley zo'n uitspraak doet zegt niet veel over Yolanthe. Je weet niet wat er in een relatie speelt en of Yolanthe lief is. We hebben allemaal een beeld van Yolanthe door de media. Ik ben geen fan van haar. Ik vind haar nep en een hele slechte presentatrice. Als actrice doet ze het wat beter. Ach, het is ook maar een mening. Net als dat sommige haar lief vinden.
Over de relatie heb ik geen mening. Je weet niet wat er allemaal gebeurd is.
Wat ik wel weet is dat Yolanthe's nieuwe partner geen bouwvakker gaat zijn.
Net zoals jouw partner geen rijkaard is. Ligt maar net aan de kringen waarin je je begeeft he?
Ook team Yolanthe hier. Heb haar een enkele keer op TV gezien en vond het een lieve meid. Duidelijk gek op Wesley, bereid om veel te investeren in dat huwelijk en gezin en familie-banden en niet te lui om ook zelf te blijven werken en niet alleen maar op zijn zak te teren. Leuk naar zijn kind ook en hield de band met zijn ex goed.
Chapeau voor haar.

Ik denk niet dat zij zomaar het huwelijk zou opbreken wegens 'uit elkaar groeien' etc. Gezien zijn verklaring denk ik dat hij meerdere keren vreemd is gegaan en dat zij dat niet langer pikte (ik vermoed zomaar dat ze al eerdere keren over haar hart heeft gestreken).

Ik denk dat hij de rest van zijn leven zijn haren uit zijn hoofd trekt van spijt dat hij zijn leuke gezin heeft verspeeld, en dat hij in de toekomst hooguit nog van golddigger naar golddigger scharrelt.
beetjegek schreef:
06-03-2019 14:47
Net zoals jouw partner geen rijkaard is. Ligt maar net aan de kringen waarin je je begeeft he?
En zijn nieuwe partner ook geen maat 46 zal hebben.
Van zo'n berichtje van Wesley word je toch wel nieuwsgierig..
Denk idd dat hij is vreemdgegaan, zou wel heel sneu zijn. Hoe dan ook, ze heeft een groot deel van haar leven op hem en zijn voetbal aangepast, wachtten op een adoptie kindje en dan kom je achter zoiets..
Hillegonda1 schreef:
06-03-2019 14:55
Ook team Yolanthe hier. Heb haar een enkele keer op TV gezien en vond het een lieve meid. Duidelijk gek op Wesley, bereid om veel te investeren in dat huwelijk en gezin en familie-banden en niet te lui om ook zelf te blijven werken en niet alleen maar op zijn zak te teren. Leuk naar zijn kind ook en hield de band met zijn ex goed.
Chapeau voor haar.

Ik denk niet dat zij zomaar het huwelijk zou opbreken wegens 'uit elkaar groeien' etc. Gezien zijn verklaring denk ik dat hij meerdere keren vreemd is gegaan en dat zij dat niet langer pikte (ik vermoed zomaar dat ze al eerdere keren over haar hart heeft gestreken).

Ik denk dat hij de rest van zijn leven zijn haren uit zijn hoofd trekt van spijt dat hij zijn leuke gezin heeft verspeeld, en dat hij in de toekomst hooguit nog van golddigger naar golddigger scharrelt.
:hihi:

Dit.
Jammer voor hem.
Hillegonda1 schreef:
06-03-2019 14:56
En zijn nieuwe partner ook geen maat 46 zal hebben.
Jammer, ik had me er zo op verheugd.
Hillegonda1 schreef:
06-03-2019 14:55

Dit denk ik ook. Je bent inderdaad wel een beetje een domme lul als je een vrouw die zo idolaat van je is als Yolanthe van hem leek te zijn zo kwijtraakt.
Am Yisrael Chai!
We zijn nog niet gescheiden zegt wes. Dat klinkt strijdlustig :-D Volgens mij gaat hij nog wel zijn beste beentje voorzetten in de hoop haar terug te winnen. #team yolanthe
beetjegek schreef:
06-03-2019 14:47
Hoezo is mijn man geen rijkaard?
Wat jammer voor ze, maar nu begrijp ik ook een opmerking van Giel Beelen beter.
Wesly was niet op de site te vinden. Hij stond er wel op, maar hij was heel klein...

Ja, ik kon er ook niks mee.

Maar dat afschuwelijke paard. Ze had zelf haar huis gedecoreerd.
Als ik Wesly was dan zou ik er niet rouwig om zijn als die lelijke rommel weg zou gaan. Kan hij het naar eigen smaak doen.
Niet dat het hem veel zal uitmaken, want zoveel tijd heeft hij niet om daar mee bezig te zijn.

Ik wil hem nog wel helpen - tegen kleine vergoeding - koopjes op de kop te tikken. Grapje. Ik kijk wel eens Two and a half man.
Daarin is de woning van Charlie getransformeerd naar een modernere inrichting.
Was een gigantische verbetering.
Niet alleen de huiseigenaar, maar ook de binnenhuis architectuur.

:biggrin:
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 06-03-2019 15:50
Reden: Er staat een paard in het huis. Misschien op de gang?
0.49% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven