Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Hillegonda1 schreef:
06-03-2019 14:56
En zijn nieuwe partner ook geen maat 46 zal hebben.
Precies.
:O maat 46??? :woa:
https://www.youtube.com/watch?v=gmjlekOc6ts
op een slof en een oude voetbalschoen orgineel nummer
Deze youtube is zo'n 10 jaar oud.
Ik zocht al een tijdje naar dit nummer. Is andere tekst dan ik dacht.

Verstand van (voet)ballen? :nope:
Maar van voetballen kan je wel houden. Al is het alleen maar omdat bepaalde daardoor vaker van huis zijn. :biggrin:
Yo is allang blij dat ze vrij is weer. Wesley teert alleen nog maar in, die kon haar never nooit een rijk leven blijven geven tot haar dood. Yo gaat voor een miljardair let maar op
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
06-03-2019 16:27
Yo is allang blij dat ze vrij is weer. Wesley teert alleen nog maar in, die kon haar never nooit een rijk leven blijven geven tot haar dood. Yo gaat voor een miljardair let maar op
Wat een aannames. Ik schat haar helemaal niet zo in. Volgens mij was ze stapelgek op hem.
Sjulia schreef:
06-03-2019 16:35
Wat een aannames. Ik schat haar helemaal niet zo in. Volgens mij was ze stapelgek op hem.
Ja. Hun kind was ook heel leuk toen ik dat voor het laatst zag.
Het is te hopen dat het gezeik van Sociale Media geen wig gaat stoten.
Verder laat ik ze gewoon met rust.
Maar misschien weet onze minister president wel hoe ze te adviseren?
Deed hij een vorige keer ook.
Of ben ik nu in de watr met de ballen van lingo? :blond:

Yo en Wes succes!
Pumps_italiaans schreef:
06-03-2019 16:41
Ja. Hun kind was ook heel leuk toen ik dat voor het laatst zag.
Het is te hopen dat het gezeik van Sociale Media geen wig gaat stoten.
Verder laat ik ze gewoon met rust.
Maar misschien weet onze minister president wel hoe ze te adviseren?
Deed hij een vorige keer ook.
Of ben ik nu in de watr met de ballen van lingo? :blond:

Yo en Wes succes!
Jij denkt dat yo en Wes hier meelezen?
Hier ook team Yolanthe. Zeker nu na de verklaring van Wesley. Hij heeft blijkbaar nog hoop. Vooral voor Xess Xava hoop ik dat ze het toch redden samen.
Selisela schreef:
06-03-2019 16:27
Wat een zure reactie.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jan Smit had haar toch ook besodemieterd? Je zou maar seks hebben met kabouter Wesley en je zit de hele tijd naar dat portret van Yolanthe op zijn buik te kijken, dan moet je toch bedenken waar ben ik in godesnaam mee bezig.
Sjulia schreef:
06-03-2019 16:35
Nou ja aannames....Baas B werd ingeruild voor Jan Smit en Jan Smit voor Wesley Sneijder. T kan toevallig zijn, maar t vriendje erna had altijd wel een dikkere portomonnee.
Gatekeeper* schreef:
06-03-2019 17:14
Nou ja aannames....Baas B werd ingeruild voor Jan Smit en Jan Smit voor Wesley Sneijder. T kan toevallig zijn, maar t vriendje erna had altijd wel een dikkere portomonnee.
Serieus, had zij wat met Baas b? :lol: Wist ik niet. Ik weet niet of het toeval is, en of het er toe doet. En of het iets zegt over haar liefde voor wesley. Zoveel vrouwen vallen op status en geld. En die mannen willen ook altijd lekkere wijven. Maar 10 jaar met iemand samen zijn en een leven hebben opgebouwd, een gezinnetje te zijn gestart, dan is het echt niet meer zo dat zij bij hem is voor het geld en nu opeens een rijkere man wenst. Best wel een belediging om het te suggereren. Maar ik krijg het idee dat die berichten ook komen van -niet al te aantrekkelijke, oudere dames, met minimaal maat 40- die maar moeilijk kunnen handelen dat yolanthe nou eenmaal stukken mooier is. En ook nog rijker. En wellicht een stuk liever.
Gatekeeper* schreef:
Ik vind het nogal flauw om een inmiddels volwassen vrouw die een volwassen huwelijk met kinderen beëindigt dan ineens te gaan beoordelen op vriendjes die ze als adolescent of jong-volwassene had. Je kan verkering op je 21e ofzo toch totaal niet vergelijken met een meerjarig huwelijk met de vader van je kind?
Am Yisrael Chai!
[quote=Gatekeeper* post_id=29669586 time=1551888737 user_id=370175]
Jan Smit had haar toch ook besodemieterd? Je zou maar seks hebben met kabouter Wesley en je zit de hele tijd naar dat portret van Yolanthe op zijn buik te kijken, dan moet je toch bedenken waar ben ik in godesnaam mee bezig.

Bij de verkeerde gereageerd
Sjulia schreef:
06-03-2019 17:24
Serieus, had zij wat met Baas b? :lol: Wist ik niet. Ik weet niet of het toeval is, en of het er toe doet. En of het iets zegt over haar liefde voor wesley. Zoveel vrouwen vallen op status en geld. En die mannen willen ook altijd lekkere wijven. Maar 10 jaar met iemand samen zijn en een leven hebben opgebouwd, een gezinnetje te zijn gestart, dan is het echt niet meer zo dat zij bij hem is voor het geld en nu opeens een rijkere man wenst.
Ik kan ook echt niet geloven dat ze Wes dumpt voor een rijkere man. Die twee zijn kei rijk!
Eens met heel je post. Ik denk dat je het verwoord zoals het is.
Gatekeeper* schreef:
Nou, nou in die wereld kom je nou eenmaal vaker mannen tegen die financieel rijk zijn.
fashionvictim schreef:
06-03-2019 17:25
Ik vind het nogal flauw om een inmiddels volwassen vrouw die een volwassen huwelijk met kinderen beëindigt dan ineens te gaan beoordelen op vriendjes die ze als adolescent of jong-volwassene had. Je kan verkering op je 21e ofzo toch totaal niet vergelijken met een meerjarig huwelijk met de vader van je kind?
Ik beoordeel niks. Ik hou me aan de feiten. Vaststaat dat dit haar exen zijn en vaststaat dat t daaropvolgende vriendje een beter inkomen had. Of t bewust is geweest of toevallig laat ik in t midden.
Gatekeeper* schreef:
Mijn eerste vriendje had ook een krantenwijk, volgende was vakkenvuller waarop de automonteur volgde en waarna de bankdirecteur aan bod kwam...
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 17:42
0.76% gewijzigd
Hillegonda1 schreef:
06-03-2019 14:55
Ook team Yolanthe hier. Heb haar een enkele keer op TV gezien en vond het een lieve meid. Duidelijk gek op Wesley, bereid om veel te investeren in dat huwelijk en gezin en familie-banden en niet te lui om ook zelf te blijven werken en niet alleen maar op zijn zak te teren. Leuk naar zijn kind ook en hield de band met zijn ex goed.
Chapeau voor haar.

Ik denk niet dat zij zomaar het huwelijk zou opbreken wegens 'uit elkaar groeien' etc. Gezien zijn verklaring denk ik dat hij meerdere keren vreemd is gegaan en dat zij dat niet langer pikte (ik vermoed zomaar dat ze al eerdere keren over haar hart heeft gestreken).

Ik denk dat hij de rest van zijn leven zijn haren uit zijn hoofd trekt van spijt dat hij zijn leuke gezin heeft verspeeld, en dat hij in de toekomst hooguit nog van golddigger naar golddigger scharrelt.
Helemaal mee eens en zwaar team Yo hier. Mijn man trouwens ook. :)

Ik vind Yolanthe leuk en heb dat altijd gevonden. Ze lijkt me een heel lief en warm mens van wat ik van haar op tv heb gezien en Wesley is een enorme knurft dat hij haar heeft laten lopen. Mooi en lief, wat wil je nog meer?
Team Yo/ team Wes??

Afbeelding
freja schreef:
06-03-2019 17:51
Team Yo/ team Wes??

Afbeelding
Als men zo gaat beginnen ben ik voor team kids .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Sjulia schreef:
06-03-2019 17:24
Maar ik krijg het idee dat die berichten ook komen van -niet al te aantrekkelijke, oudere dames, met minimaal maat 40- die maar moeilijk kunnen handelen dat yolanthe nou eenmaal stukken mooier is. En ook nog rijker. En wellicht een stuk liever.
Dat idee heb ik nou ook altijd als er zo onaardig gedaan wordt..
:whip:
Wes zei dat ie fout zat. Straks bij Boulevard. Mosterd zag ik,
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 18:33
48.39% gewijzigd
Ik ben dik, maar ik snap niet zo goed wat ik nu moet vinden dan?
Yolanthe is nu in Thailand voor de opnames van TI, ook best confronterend misschien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven