Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Alle reacties Link kopieren
Maar ik krijg het idee dat die berichten ook komen van -niet al te aantrekkelijke, oudere dames, met minimaal maat 40- die maar moeilijk kunnen handelen dat yolanthe nou eenmaal stukken mooier is. En ook nog rijker. En wellicht een stuk liever.
Ook team Yolanthe hier. Heb haar een enkele keer op TV gezien en vond het een lieve meid. Duidelijk gek op Wesley, bereid om veel te investeren in dat huwelijk en gezin en familie-banden en niet te lui om ook zelf te blijven werken en niet alleen maar op zijn zak te teren. Leuk naar zijn kind ook en hield de band met zijn ex goed.
Chapeau voor haar.

Ik denk niet dat zij zomaar het huwelijk zou opbreken wegens 'uit elkaar groeien' etc. Gezien zijn verklaring denk ik dat hij meerdere keren vreemd is gegaan en dat zij dat niet langer pikte (ik vermoed zomaar dat ze al eerdere keren over haar hart heeft gestreken).
Dit.
Niets van die negatieve reacties aantrekken. Ze komen uit een bepaalde (paling) hoek.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Waar zijn dan de negatieve reacties in dit topic? Valt toch reuze mee? Ik lees vnl hoe zielig het is en hoe lief Yo is.
Gatekeeper* schreef:
06-03-2019 17:34
Ik beoordeel niks. Ik hou me aan de feiten. Vaststaat dat dit haar exen zijn en vaststaat dat t daaropvolgende vriendje een beter inkomen had. Of t bewust is geweest of toevallig laat ik in t midden.
Wat een rot suggestie zeg. Bovendien groeien mensen financieel met de leeftijd vaak wel iets. Het is dus niet zo gek dat latere partners ook wat meer te besteden hebben.

En dan nog. Ik vraag me af of je verschil voelt tussen 40 of 50 miljoen op de bank.
trien30 wijzigde dit bericht op 08-03-2019 14:07
43.83% gewijzigd
https://edwinjanssen.photoshelter.com/i ... 3LVmcL4A1g

Idd, yolanthe met baas B. Nooit geweten dat ze wat samen hebben gehad.
Billy_Mean schreef:
06-03-2019 11:02
Hoe kun je nou van Yo gaan scheiden, zo mooi en ook nog lief.

Maar toch.. :biggrin:
Dit. Dom dom van wesley
Sophiever schreef:
05-03-2019 23:00
Dat werkt toch niet echt bevoordelijk als je toch met een getrouwde man vreemdgaat, dat het portret van zijn van vrouw levensgroot op zijn lijf staat. :O
:HA:

Je brengt me op een idee!
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Yolanthe en ik hebben een wederzijdse vriend, dus ik zag jaar daar vroeger elk jaar op een verjaardag. Inderdaad meestal ook met een zwik broers en zussen. Leuk kind was ze altijd hoor, heel sympathiek. Vriendinnen zijn we nooit geworden, ik zie nog weleens familieposts op Facebook voorbij komen. En ja, vader heeft die kinderen een leuk fortuin nagelaten.

Dit raakt verder kant noch wal, maar zo zeg ik ook eens wat.
juliet64 schreef:
06-03-2019 12:21
Eerst dit op je Insta account zetten en in dezelfde post vragen om respect voor je privacy. Tuurlijk :zzz:
Precies dit ja. Eerst lekker alles op je social media gooien en dan janken om privacy. Get real please.
ShamRock schreef:
06-03-2019 13:26
Jammer inderdaad. Ik vind Yolanthe altijd erg sympathiek en 'echt' overkomen in interviews.
Toen ze nog met Jan Smit ging misschien. Tegenwoordig vind ik haar maar fake overkomen met alles eigenlijk.

Ik kies overigens geen zijde in dezen, heb van Wesley ook geen bijster hoge pet op.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
06-03-2019 22:38
Precies dit ja. Eerst lekker alles op je social media gooien en dan janken om privacy. Get real please.

Toen ze nog met Jan Smit ging misschien. Tegenwoordig vind ik haar maar fake overkomen met alles eigenlijk.

Ik kies overigens geen zijde in dezen, heb van Wesley ook geen bijster hoge pet op.
Ik blijf vóór die kinderen , ja ook die oudste die heeft Yolanthe toch ook lang meegemaakt .Sneu voor die jongens.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Selisela schreef:
06-03-2019 16:27
Yo is allang blij dat ze vrij is weer. Wesley teert alleen nog maar in, die kon haar never nooit een rijk leven blijven geven tot haar dood. Yo gaat voor een miljardair let maar op
Ik denk dat Yo haar eigen broek heel goed kan ophouden hoor, daar heeft ze wesley of een of andere miljardair niet voor nodig.

Die vrouw doet nog best veel dingen voor haarzelf qua inkomen, lekker onafhankelijk gebleven. Zouden meer vrouwen moeten doen.
Byrma schreef:
06-03-2019 22:44
Ik blijf vóór die kinderen , ja ook die oudste die heeft Yolanthe toch ook lang meegemaakt .Sneu voor die jongens.
Dat sowieso. Maar ja, de kinderen zijn altijd de dupe.
We used to be friends...
Het-groepje schreef:
05-03-2019 17:58
Ik hou mijn man voorlopig thuis. Je weet maar nooit.
:rofl: prachtig
Relax we're all crazy, it's not a competition
nessemeisje schreef:
05-03-2019 21:01
Yolanthe lijkt me serieus een sympathieke meid (en Wesley een leuke, aardige vent). Ik snap niet zo goed waarom er gesuggereerd wordt dat Yolanthe hem wel kaal zal plukken (ze heeft haar eigen geld) of dat ze vast wel wéér vreemd is gegaan ( Jan Smit ging vreemd destijds met een grietje van een meidengroep). Daarnaast schijnt dat gewauwel over dat ze de villa in Volendam leeg had gehaald helemaal niet waar te zijn. -ja, ik zit studieontwijkend gedrag te vertonen en me een slag in de rondte te googelen-

Je kunt het ma Smit horen vertellen in een interview met Evert Santegoeds (voor Shownieuws) plus daarin het filmpje van de verhuizers (11 stuks) die in vijf uur tijd de villa leeg haalden.
LOEP ME MAAR aub.
Yolanthe komt over als een vrouw met veel zelfvertrouwen maar in dat interview van story of my life werd gevraagd of ze een slippertje zou vergeven en ze zei: ja als ik er zo uitzie en er komt een jong meisje voorbij...

Alsof vreemdgaan daar mee te maken heeft. Ze associeerd het met uiterlijk denk ik maar al is Wesley met de mooiste vrouw op aarde, vreemdgaan zit wellicht in zijn aard.
moonlight schreef:
07-03-2019 08:51
Yolanthe komt over als een vrouw met veel zelfvertrouwen
Juist niet. Volgens mij is zij heel onzeker.
moonlight schreef:
07-03-2019 08:51
Yolanthe komt over als een vrouw met veel zelfvertrouwen maar in dat interview van story of my life werd gevraagd of ze een slippertje zou vergeven en ze zei: ja als ik er zo uitzie en er komt een jong meisje voorbij...

Alsof vreemdgaan daar mee te maken heeft. Ze associeerd het met uiterlijk denk ik maar al is Wesley met de mooiste vrouw op aarde, vreemdgaan zit wellicht in zijn aard.
Dat klinkt erg onzeker.
Ze is ook onzeker maar ook zelfverzekerd en op zich is dat niet zo gek, zij bereikt zoveel vanwege haar mooie uiterlijk en dat is heel risicovol.
Werkgerelateerd zelfverzekerd overkomen (zoals Yo op foto's, in programma's etc) zegt natuurlijk helemaal niets over haar zelfvertrouwen als persoon zonder alle glits en glam. Ik geloof echt wel dat het erg moeilijk is voor een vrouw om met een voetballer (of zanger of whatever) te leven. Ik mag toch aannemen dat vrouwens als Yolanthe niet denken: "nou, ik ben gelukkig hartstikke knap dus ik maak me nergens zorgen over". Daarmee wordt dan geimplicteerd dat de relatie vooral om uiterlijk draait. Die stellen zullen er vast tussen zitten, maar ik denk dat het in de meeste gevallen wel op liefde is gebaseerd.
fashionvictim schreef:
06-03-2019 17:25
Ik vind het nogal flauw om een inmiddels volwassen vrouw die een volwassen huwelijk met kinderen beëindigt dan ineens te gaan beoordelen op vriendjes die ze als adolescent of jong-volwassene had. Je kan verkering op je 21e ofzo toch totaal niet vergelijken met een meerjarig huwelijk met de vader van je kind?
Nou, inderdaad! Zo flauw. Ik moet er niet aan denken dat mensen mij gaan beoordelen op mijn eerste relatietjes van tig jaar geleden.

Een scheiding is altijd verdrietig en zeker als er kleine kinderen bij betrokken zijn. Yolanthe lijkt me een lieverd en een zeer toegewijde (stief)moeder. Ze leek me eerder ook stapelgek op Wesley. Natuurlijk, ik ken haar niet persoonlijk, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet voor haar huwelijk zou vechten als het nog goed zou kunnen komen. Dus ik vrees dat Wes het echt heel bont gemaakt heeft en dat vind ik alleen maar sneu voor haar en de kinderen.
Eens met Janismaar toch blijft haar vroegere smaak opmerkelijk. Zo'n plaatje en volgens mij is ze ook nog eens heel lief en dan aankomen met een middelmatige rapper terwijl zij voor hetzelfde gemak een knappe miljardair aan de haak kan slaan. Volgen kon ik het niet, Jan Smit vond ik weer logischer want dat vond ik ook een heel leuk koppel. Ik twijfel er ook niet aan of haar gevoel voor Wesley echt was. Toen met Linda de Mol was het heel liefdevol en mooi.
Wie van jullie of bekenden heeft er al eens bij Xaxa gegeten of wat gedronken,meningen lopen nogal uiteen zo te lezen......

https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... lands.html
Sophiever schreef:
13-03-2019 13:27
Eens met Janismaar toch blijft haar vroegere smaak opmerkelijk. Zo'n plaatje en volgens mij is ze ook nog eens heel lief en dan aankomen met een middelmatige rapper terwijl zij voor hetzelfde gemak een knappe miljardair aan de haak kan slaan. Volgen kon ik het niet, Jan Smit vond ik weer logischer want dat vond ik ook een heel leuk koppel. Ik twijfel er ook niet aan of haar gevoel voor Wesley echt was. Toen met Linda de Mol was het heel liefdevol en mooi.
:rofl:
Is dat hip of zo tegenwoordig?

Eerst aankondigen dat je uit elkaar gaat en daarna aankondigen dat je niet zo oppervlakkig bent dat je zomaar gaat scheiden.

Nee zij gaan keihard aan hun huwelijk werken.

Eerst Nicolette Kluiver.
Toen Wendy van Dijk

En toen kreeg yolanthe ook in de gaten
dat dit prima publiciteit oplevert.
sugarmiss schreef:
18-03-2019 18:07

Eerst aankondigen dat je uit elkaar gaat en daarna aankondigen dat je niet zo oppervlakkig bent dat je zomaar gaat scheiden.

Eerst Nicolette Kluiver.
Toen Wendy van Dijk

Of ze was heel erg boos op hem en heeft het daarom naar buiten gebracht. Dat gevoel krijg ik er een beetje van. :-D
sugarmiss schreef:
18-03-2019 18:07

Eerst Nicolette Kluiver.
Toen Wendy van Dijk

Alle stellen die jij hier noemt gaan natuurlijk alsnog uit elkaar. Vroeg of laat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven