Aldi of Lidl?

25-05-2010 19:37 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij beide supermarkten kom ik nooit. Nou krijg ik toch vaak te horen dat de wijn bij de lidl zo goed is of dat de kaasjes van de aldi best te doen zijn of weet ik veel wat.

Nu wil ik dus morgen wel eens naar een van de 2 gaan om t een en ander te gaan kopen en uit proberen. Maar naar welke zal ik dan gaan?

Zijn er meer dingen lekker of een aanrader bij de Aldi of is de lidl echt interessanter?
Ik ben meer van de Lidl, maar dat komt puur omdat er hier geen Aldi in de buurt zit
Kom nooit bij de Lidl, is hier echt een ranzige winkel.

Lekker bij de Aldi;

Gerookte zalm

Kruidenkaas (van die ronde kaasjes met bv peper)

Rijstwafels met chocola

Riesling wijn

Kaapse pracht

Cassave chips
En ik ben meer van Aldi, om dezelfde reden
Ik net als Dyaa, maar dan precies andersom. De Aldi zit op loopafstand, dus daar ga ik altijd heen.
Beide vind ik onprettige winkels, maar als je er 1 wilt proberen, zou ik zeker voor Lidl gaan. Betere produkten en minder om de dozen heen moeten laveren dan bij de Aldi.
Ik weet dat er een heel topic is over de Lidl misschien heb je daar wat aan.

Verder heb ik bij beide goede ervaringen maar zal gevoelsmatig zeggen de aldi. De batterijen daar zijn trouwens erg goed!
Ik ben ook meer van Lidl, ze hebben een groter assortiment dan Aldi, zeker in versproducten.
The time is now
Aldi heeft goeie dag- en nachtcrème.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zeker weten de lidl. Groter assortiment, lekkerdere producten.
quote:nouschi schreef op 25 mei 2010 @ 19:43:

Aldi heeft goeie dag- en nachtcrème.Ooit als beste getest, nog geen 3 euro geloof ik idd.
Lidl, De zalm is daar heel lekker en goedkoop. ik vind de groenten en fruit daar ook erg goed en ze hebben lekkere kaas. Wat ik er nooit koop is toiletpapier want dat is echt peperduur. Kruiden zijn daar ook erg goed en ze hebben lekkere grote pakken roze koeken met veel roze voor minder geld dan de orginele glacé
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik ga naar beiden. Aldi heeft bijvoorbeeld lekkerdere chips, die vind ik bij de Lidl echt bagger.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Brie van de Aldi is erg lekker, verder ga ik naar beiden.
Ik fiets voor een paar produkten speciaal om naar de LIDL en de ALDI.

Naar de LIDL ga ik voor: kauwgom, kattenbrokken, camembert, muesli ( paarse zak), garnalenpannetje.

Naar de ALDI ga ik voor: kattenbrokken, bodylotion, mascara, zoute haringen, prosecco.

De rest koop ik bij AH.
Ik zou voor Lidl gaan, goede verse producten. Ik ben fan! (maar aldi heeft ook goede produkten)
Ik ga naar de Aldi voor kipkerrie, vruchtensap, chips en brie. Voor alle andere boodschappen naar de Lidl!
Jeetje , t is echt 50-50 volgens mij. ik had er een poll bij moeten doen. Nou weet ik nog niet waar ik heen moet............ik neig zelf naar de Aldi; geen enkel idee waarom!
Oja, ik ga er sowieso geen vlees kopen, maar ik wilde meer eens yoghurt, kaasjes, flesjes water en dat soort dingen gaan proberen.....Bij beide winkels te halen en goed??
ik ga ook naar beide (meestal de lidl die ken ik beter)

de zalm van de lidl is heerlijk!

verder haal ik daar vaak verse kruiden in pot.. kost niks

fruit, groenten
Ik haal alleen snaai bij die winkels, voor de rest vind ik het ruk.
Ik vind de magere yoghurt van de Lidl goed, net als de magere bosvruchtenyoghurt. De 'herdertjeskaas' van de Lidl (god mag weten wat het is) wordt hier veel gegeten, net als de brie en de 'gewone' blokken 48+ kaas
ik ben zelf niet een groot fan van de aldi die hier dichtbij zit, maar dat komt waarschijnlijk omdat de nettorama er naast zit en die is ook best goedkoop en die hebben wel alles wat ik zoek.

ik kreeg ooit eens als tip van iemand dat je niet op woensdag moet gaan omdat dan de aanbiedingen uit de nieuwe folder ingaan en het dus erg druk is, wat betekent lang wachten bij de kassa.
quote:Star schreef op 25 mei 2010 @ 20:01:

Ik haal alleen snaai bij die winkels, voor de rest vind ik het ruk.Dat vind ik ook een beetje k*t aan de Aldi, je kan er eigenlijk nooit voor alle boodschappen heen. Ik ga tegenwoordig 1x in de 2 maanden, sla dan kaas, boter, wijn, zalm, koekjes en nog wat andere vreterij in, en de rest haal ik bij de Appie...
quote:Jorina schreef op 25 mei 2010 @ 20:06:

[...]

Dat vind ik ook een beetje k*t aan de Aldi, je kan er eigenlijk nooit voor alle boodschappen heen. Ik ga tegenwoordig 1x in de 2 maanden, sla dan kaas, boter, wijn, zalm, koekjes en nog wat andere vreterij in, en de rest haal ik bij de Appie...Precies, wat ik echt nodig heb kan ik er niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven