Anijsmelk suikervrij?

29-08-2010 22:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek opanijsmelk, maar is er ook een suikervrije variant mogelijk?

Die blokjes van de Ruijter zijn gemaakt van suiker met anijsolie.

Ben benieuwd of er een suikervrije variant van is, of misschien een recept om het suikervrij zelf te maken?
Steranijs niet gevonden, wel anijszaad en een thee-ei...straks eens uitproberen.
Ik ga NU naar de supermarkt voor die anijsblokjes en een pak melk. Nog nooit gedronken, maar het lijkt me zo lekker.

Hoe kan ik het het beste maken? Ik doe altijd een beker met melk in de magnetron. Moet ik het anijsblokje er meteen in doen?
Zo, het is in huis. Maar ik heb per ongeluk 6 van die dingen gekocht, ze zaten aan elkaar vast geplakt. Nu maar hopen dat ik het lekker vind.
Beker warme melk, 1 druppel anijsolie (je doet járen met een flesje) en eventueel zoetstof toevoegen.

Jammie !
Op de verpakking staat dat je 2 tot 4 anijsblokjes in je beker melk moet doen. Ik had er 3 ingedaan, maar dat was echt veel te zoet.

1 Blokje is voor mij genoeg. Lekker hoor!! Ik heb nu ook een beker voor me staan.
quote:Kipstra schreef op 30 augustus 2010 @ 20:26:

Steranijs niet gevonden, wel anijszaad en een thee-ei...straks eens uitproberen.Anijszaadjes even kneuzen, misschien ook nog gekneusde kardemompeulen toevoegen ?
Oh gadverjakkes, wat was dat goor zeg.

Het smaakte totaal niet naar de Ruijter anijsmelk.

Dan maar met een klontje!
Haha, Kip, jouw experiment niet geslaagd? Jammer!

Sam, 1 is voor mij ook zat! Doe zelfs soms een halfje!
Even baby wegleggen ik ga anijsmelk maken. Lékker
En gestampte muisjes?

Of zit daar ook veel suiker in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven