bladerdeeghapjes van te voren maken
woensdag 24 maart 2010 om 18:04
Ik ben dit weekend jarig en wil graag bladerdeeg gevuld met spinazie en feta met wat lekkere kruiden maken.
Kan ik dit van te voren maken denken jullie en dan eerst half bakken 15 min ipv 20 bv en daarna afbakken of gewoon 'rauw' laten staan en in een keer bakken vlak voor het feestje?
Een dag van te voren is het fijnst, maar eventueel kan ik het in de ochtend maken en dan om 18.00 uur afbakken..
Iemand ervaring? Wil niet dat het lekt en papperig wordt namelijk...
Bedankt!
Kan ik dit van te voren maken denken jullie en dan eerst half bakken 15 min ipv 20 bv en daarna afbakken of gewoon 'rauw' laten staan en in een keer bakken vlak voor het feestje?
Een dag van te voren is het fijnst, maar eventueel kan ik het in de ochtend maken en dan om 18.00 uur afbakken..
Iemand ervaring? Wil niet dat het lekt en papperig wordt namelijk...
Bedankt!
woensdag 24 maart 2010 om 18:07
Ik maak dat ook graag voor feestjes! Beste is om pakketjes vantevoren te maken, af te dekken en dan vlakvantevoren helemaal te bakken.
Je kan ze ook al sochtends of smiddags bakken, maar dan heb je kans dat het bladerdeeg minder krokant blijft.
Belangrijkste tip bij dit recept: Spinazie zo goed mogelijk uitknijpen!
Je kan ze ook al sochtends of smiddags bakken, maar dan heb je kans dat het bladerdeeg minder krokant blijft.
Belangrijkste tip bij dit recept: Spinazie zo goed mogelijk uitknijpen!