Boomstammetjes, lekker?

29-01-2012 17:22 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje kwam vanmiddag thuis nadat hij bij mijn zus heeft gelogeerd. Hij had daar gisteren boomstammetjes op, dat heeft mijn zus wel eens vaker in huis. Heel stom, moet ik bekennen dat ik er eigenlijk nog nooit van gehoord heb, heb ze zelf dus ook nog nooit klaargemaakt! Blijkbaar schijnt het iets met gehakt te zijn en een kruiden/gepaneerd laagje eromheen.

Hij vond ze zooo lekker dus ga ik ze deze week nog maar eens een keertje maken, kunnen wij er evt ook kennis mee maken.

Wie kent de boomstammetjes ook en zijn ze inderdaad zo lekker?

Ik vroeg me ook af hoe lang je dit vlees moet bakken aangezien ik er dus niet zo veel ervaring mee heb!
quote:vrouwke_theelepel schreef op 31 januari 2012 @ 14:11:

[...]

Dat gebeurt wel vaker met varkensvlees, heeft dus niet perse met boomstammetjes te maken.Is voor mij wel de grootste reden om totaal geen varkensvlees te eten, die vieze penetrante lucht en smaak. Yuk.
Als ik me niet vergis werden tot een paar jaar geleden om die reden biggetjes al bij een paar weken oud gecastreerd.
quote:vrouwke_theelepel schreef op 31 januari 2012 @ 14:19:

Als ik me niet vergis werden tot een paar jaar geleden om die reden biggetjes al bij een paar weken oud gecastreerd.

Dat heb ik ook zo begrepen.

Maar volgens mij was het protest toen dat dit onverdoofd werd gedaan.
Ik vind ze niet te vreten, maar heb ze alleen van AH gehad dus misschien van de slager wel lekker maar ik voel geen behoefte het te proberen.
Mmmmmm ik vind ze lekker
Ik heb ze nooit gegeten want koop nooit gepaneerd vlees (dan zie je niet wat eronder zit en gek genoeg zijn gepaneerde schnitsels vaak goedkoper dan zonder paneer en dat zegt mij genoeg). Maar de boomstammetjes zal ik toch eens kopen of maken om te proeven. Ben benieuwd!
Ja lekker! Ik ken ze alleen van de slager. Zit er altijd kaas in, want dat kan ik me niet zo herinneren
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:-nora- schreef op woensdag 01 februari 2012 17:49 Ja lekker! Ik ken ze alleen van de slager. Zit er altijd kaas in, want dat kan ik me niet zo herinnerenNee dat kan ik mij ook niet herinneren inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven