Buffet Restaurant

07-10-2010 18:27 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai...

Ik ben op zoek naar een leuk buffetrestaurant...t liefste all in one.

wie o wie weet iets
Daar zijn er honderden, zoniet duizenden van.

Wat wil je eten? Chinees, Italiaans of 'gewoon' wokken b.v.?

In welke provincie, regio?
in tilburg heb je zo'n vreetschuur, hoe heettie ook alweer? iets met time
Etenstijd.
En waar? Kan wel iets in Groningen weten, terwijl jij in Limburg woont...
Hook aan de haven in Breda
In Nijverdal zit ook zo'n vreetschuur.
waarom?
Is net een topic over geweest met veel tips. Zal even kijken of ik het kan vinden.
en weer allemaal van die zeikreacties over vreetschuren...... iemand kan er mag er van houden lijkt me.
misschien heb je hier iets aan

lopend buffet / onbeperkt eten
Ten Boer (provincie Groningen)
Dat neerkijken op buffetrestaurants is idd flauw. Ik kan genieten van een diner in een sterrenrestaurant, maar ga soms ook naar buffetrestaurants, bijvoorbeeld als kinderen en (schoon)familie mee gaat.

Wij hebben een paar maanden geleden bij Etenstijd gegeten in Tilburg, mede door de positieve recensie van Mac van Dinther, Volkskrant-culi. Link plakken kan nu niet, via I-phone. Eten was prima, prijs-kwaliteitverhouding meer dan in orde.
Meeste buffetrestaurants die ik bezocht heb vielen tegen. Eten erg zout, te lang liggend, droog.

Wat dat betreft vind ik de wokschuur een stuk fijnere formule
Bijna elke Chinees heeft wel een avond per week.

Dan zijn er heel veel wegrestaurants.....maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
Google.nl
Volgens mij doet v.d. Valk ook aan dit soort vreet-evenementen.
Ik wilde voor de grap posten google eens op "De Schrans".

Heb het gedaan en zelfs een restaurant gevonden met die naam. In België wel en dus waarschijnlijk iets te ver weg. Kijk zelf maar: http://www.deschrans.be/

Weet alleen niet of het goed is.

Als je googled op Buffetrestaurant met de provincie erachter dan krijg je ook adressen. Die kun je dan opzoeken in de statistieken en speciale sites die er al lang zijn.

EDIT: DeSchrans zal mij niet als klant trekken. Volgens de vacatures zijn ze op zoek naar een chef-kok.
quote:thee schreef op 07 oktober 2010 @ 19:40:

en weer allemaal van die zeikreacties over vreetschuren...... iemand kan er mag er van houden lijkt me.

Waarom is dat een zeikreactie? Ik vind niks mis met een vreetschuur, maar het zijn wel vreetschuren, toch?

Wij zeggen zelfs altijd dat je bij de vreetschuur in Goes heel lekker kan eten. En het is nog waar ook. Dus is de vreetschuur gewoon prima voor wat het is, maar een vreetschuur blijft het.

Zie eigenlijk niet in waarom je dat woord niet zou mogen gebruiken. Dat je iets een vreetschuur noemt wil niet zeggen dat 't persé iets heel slechts is.
668, the neighbour of the Beast
Wij hebben hier (in Overijssel) een heel leuk restaurant waar ze een enorme bbq/grill hebben waar je met zn allen omheen kan staan grillen. Verder ligt alles op een buffet, en het is nog lekker ook Drinken inclusief. Maar als jij in Limburg zit wordt dat 'm natuurlijk niet
Yankee Doodle in Drachten/Assen/Groningen is erg leuk.
Overigens ga ik zowel naar sterrenrestaurants, als buffetrestaurants. Net welke gelegenheid het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven