cupcakes

23-10-2009 21:18 31 berichten
He meiden mn zoon is eind dec (pas) jarig en het leek mij erg leuk om dan cupcakes te maken. Ik kan prima bakken, dus de basis lukt wel. Alleen als ik zo rondkijk heb je eigelijk 2 soorten cupcakes (globaal gezien dan) die met marsepeinen versiering en met een toef van het een of ander erop.

Wat zijn jullie ervaringen met cupcakes maken en waar haal je je materialen? Ik bedoel ik wil eigelijk een beetje leuke papieren vormpjes en dan de ingredienten zoals marsepein enzo, waar haal je dat? Zelfs bij de hele grote Appie hier hebben ze het niet.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar ik die bruin-goud-achtige bakjes (baisses) kan kopen? Die zijn er altijd een stuk mooier uit dan die witte bakjes...
quote:Katherina schreef op 28 oktober 2009 @ 09:43:

Hoe bewaren jullie marsepein en rolfondant? want voor die 8 cakejes die ik maak heb ik natuurlijk heel veel over.In een afgesloten bak of emmertje.
...
Queenie, stop je dat emmertje dn nog in kelder, koelkast of vriezer, of gewoon in een keukenkastje op kamertemperatuur? En hoe lang blijft het dan goed?
Gewoon in m'n keukenkastje. Gaat prima. Volgens mij blijft dat zo nog heel lang goed. Gewoon tot de houdbaarheidsdatum.
...
In Ridderkerk zit een winkel Taart en Decoraties, daar kan je alles op het gebied van taarten en cupcakes vinden. Ze hebben ook een webshop.
@reisa1978: dank je wel, ik ga gelijk op zoek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven