Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Baankje1 schreef:
05-04-2018 11:06
Chocolade met drop van de Lidl. Zoek nog steeds chocolade met echte stukjes drop.
Dan wil je naar de supermarkt in Zweden, word je ermee doodgegooid.
Alle reacties Link kopieren
Kinderbananenthee. Gekocht bij AH, maar ik weet niet meer of het huismerk was, volgens mij wel.
Mijn dochter is gek op bananen, op eten met bananensmaak en op thee. Zij bliefte het niet. Ik proeven....neeeeh!
verdwaald op het nieuwe forum
redfox3 schreef:
04-04-2018 21:36
alle vleeswaar van de lidl , allemaal smaakloos ( op wat rauwe delicieux hammen na ) , het onderste plakje is altijd 3 keer zo dik als de rest , en op de verpakkingen ontbreekt altijd het woordje " niet " bij hersluitbaar... (6)
Ik vind de rosbief voor op brood van de Lidl (en de Aldi) juist erg lekker. Fricandeau van de Lidl vind ik ook oké.
Dropslagroomijs, zo vies!
Alle reacties Link kopieren
Boquiabierto schreef:
05-04-2018 16:08
Dropslagroomijs, zo vies!
Dat klinkt ook vies. Zou ik echt nooit proberen.
dolfje schreef:
05-04-2018 16:52
Dat klinkt ook vies. Zou ik echt nooit proberen.
Haha ik wou het net typen :P
Boquiabierto schreef:
05-04-2018 16:08
Dropslagroomijs, zo vies!
:sick: :sick: hoe verzinnen ze het
Groene thee ijs van de Lidl
Alle reacties Link kopieren
7-Up met muntsmaak (mojito). Zelden zoiets ranzigs gedronken! Alsof je 7-Up met tandpasta drinkt.

Verder had man ‘om te proberen’ verschillende AH-Discover-chocoladerepen meegenomen. Man, wat zaten daar vieze tussen!! Puur-wasabi-sojaboon. Melk-rode curry-kokos. Allemaal net zo vies als het klinkt! :sick:
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
04-04-2018 23:19
Dat vind ik echt nooit. :proud:

Ja, er zal wel geen hoogwaardig vlees inzitten maar uitgebeend gemalen vlees van delen van het dier die je niet wil weten.
haha, maar als je je daar overheen kunt zetten dan weet ik nog wel wat; gehakt uitbakken, eventueel met wat groente erdoor, in ovenschaal doen, blik ravioli er overheen en lekker veel kaas erover, dan gratineren in de oven. Helemaal niet slecht hoor :lol:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
05-04-2018 20:02
haha, maar als je je daar overheen kunt zetten dan weet ik nog wel wat; gehakt uitbakken, eventueel met wat groente erdoor, in ovenschaal doen, blik ravioli er overheen en lekker veel kaas erover, dan gratineren in de oven. Helemaal niet slecht hoor :lol:
Natuurlijk is een zelfgemaakte schotel met kaas en gehakt veel lekkerder, helemaal buiten kijf. Maar qua calorieën is dat blik gunstiger: minder dan 100 per 100 gram. En dat eet ook fijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Poptarts cupcake :pukey: :pukey: ben 2 dagen misselijk geweest
Relax we're all crazy, it's not a competition
single1985 schreef:
05-04-2018 19:01
:sick: :sick: hoe verzinnen ze het
Dat snap ik ook niet helemaal...
Lijkt mij vrij smerig...
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
05-04-2018 12:04
Zoete aardappel? Hoe kun je dat nou vies vinden haha.

Dat vind ik echt zo lekker. Dat eten we hier thuis allemaal graag. Zoon stijgt nog net niet op van enthousiasme als er zoete aardappel op het menu staat haha.
Lux, mag ik vragen hoe je die dan bereidt? Ik weet nooit wat er mee te doen, frietjes, ovenschotel, ....?

Alvast bedankt!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
08-04-2018 09:51
Lux, mag ik vragen hoe je die dan bereidt? Ik weet nooit wat er mee te doen, frietjes, ovenschotel, ....?

Alvast bedankt!
Ook lekker: 50/50 zoete en gewone aardappel. Koken zoals je gewone aardappel kookt. Snijboon en appel erdoor (stampen is een mogelijkheid). Jus erbij en ik vind het lekker met een hamlapje.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Alles met stevia, wat een verschrikkelijke nasmaak. Maar niet iedereen proeft dat geloof ik. Ik proef het gelijk, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
08-04-2018 09:51
Lux, mag ik vragen hoe je die dan bereidt? Ik weet nooit wat er mee te doen, frietjes, ovenschotel, ....?

Alvast bedankt!
Wij gebruiken het wel eens door de stampot. Of wij snijden er blokjes van, kruiden die en doen het in de oven.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
08-04-2018 10:08
Alles met stevia, wat een verschrikkelijke nasmaak. Maar niet iedereen proeft dat geloof ik. Ik proef het gelijk, verschrikkelijk.
ik ook :pukey: :pukey: die cola green is ook met stevia is nog smeriger dan cola zero
Relax we're all crazy, it's not a competition
Vega hamburger van Valess en de pittige balletjes. Die vond ik echt niet te eten.

Carrot cake vla en karamel zeezout vla vond ik juist wel heel lekker. Normaal vind ik karamel zeezout niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
04-04-2018 21:56
Dit. Zoiets kan je toch makkelijk bewaren tot je een vuilnisbak tegen komt?
hahahaha.....lees nou eens goed.... :proud:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
De Aziatische soepen van de Aldi... die heb ik weggeflikkerd
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
08-04-2018 09:51
Lux, mag ik vragen hoe je die dan bereidt? Ik weet nooit wat er mee te doen, frietjes, ovenschotel, ....?

Alvast bedankt!
Schoonboenen, doormidden snijden, in alufolie wikkelen en dan 45 min in de oven op 200 graden. Heerlijk met een sausje van creme fraiche, bieslook en knoflook!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de zoete aardappel gerechten! Ik ga het zeker eens proberen.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik vind zoete aardappel niet lekker, het heeft niet die neutrale smaak van normale aardappel.
Had een tijd terug bij de appie ook zo'n modieuze aardappelachtige en die vond ik ook nog heel glibberig/slijmerig.
Alle reacties Link kopieren
Een modieuze aardappelachtige :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven