Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Denken dat je bosbessen ijs hebt gekocht en dan blijkt het naar viooltjes te smaken. Wees gewaarschuwd als je in Italië paars ijs gaat eten !

Het allerdiepste dieptepunt was hier toch wel kip korma met kormasaus van Patak. Een recept uit de allerhande waar oa deze saus in moest en ik had 2 kokhalzende kinderen aan tafel en van ellende zijn we maar patat gaan halen.
Als ze ouwehoeren met eten dan hoef ik alleen maar te zeggen, misschien moeten we morgen maar weer eens kip korma eten en dan zijn de borden zo leeg.
redbulletje schreef:
10-04-2018 12:15
Ik vind zoete aardappel niet lekker, het heeft niet die neutrale smaak van normale aardappel.
Had een tijd terug bij de appie ook zo'n modieuze aardappelachtige en die vond ik ook nog heel glibberig/slijmerig.
Mee eens. Ik vind ze ook niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
https://www.jumbo.com/jumbo-lente-toppe ... /200689EM/
waardeloos , maar dat wist ik eigenlijk al van te voren , prijs klopt niet , 4.99 per liter , zit 900 in en kost nog steeds 4,99 natuurlijk zit er maar 0,1 % kreeften pasta ( pasta ook nog ) dat moet wettelijk anders mag je het geen kreeftensoep noemen , veredelde zeer slechte vissoep ,
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Elfje112 schreef:
10-04-2018 13:51
Mee eens. Ik vind ze ook niet lekker.

Het is ook geen familie van de aardappel...
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Iglo mijder.
Heb verschillende maaltijden getest maar tot nu toe kwamen ze een kwartier na het eten weer omhoog en kon ik voor de porseleinen troon buigen.
De viszooi van ze krijg ik niet goed. Ik volg keurig de gebruikaanwijzing en krijg een zachte bovenkant en een zompige onderkant.
Ik hou het wel bij mijn eigen gekruide en gepaneerde vis.

Zijn er meer mensen die Conimex zo ontzettend zout vinden? Dat is de enige smaak die ik bij ze merk.
Er worden hier dingen genoemt- blikvoer, kant-en-klaar meuk, dat ik echt niet verbaasd ben dat t niet te vretrn is.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
19-04-2018 21:50
Er worden hier dingen genoemt- blikvoer, kant-en-klaar meuk, dat ik echt niet verbaasd ben dat t niet te vretrn is.
(worden) genoemd
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Sommig blik voer is wel degelijk te haggelen probeer maar eens bicro kroketten ragout :cheer:
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Vergeetmenietje1980 schreef:
19-04-2018 21:50
Er worden hier dingen genoemt- blikvoer, kant-en-klaar meuk, dat ik echt niet verbaasd ben dat t niet te vretrn is.
Ja, duh. De supermarkt kan niet veel verpesten aan een tomaat hè.
MrsNiceGuy schreef:
08-04-2018 09:51
Lux, mag ik vragen hoe je die dan bereidt? Ik weet nooit wat er mee te doen, frietjes, ovenschotel, ....?

Alvast bedankt!
Sorry zie het nu pas.

Wij doen het vaak in de curry, dat bevalt goed. Of idd frietjes ervan maken met blauwe kaasdip :-9 en bij de heriheri natuurlijk. Door de tajine kan het ook lekker zijn of gepoft met feta en olijf. Omg nu heb ik daar zin in, in die laatste. Perfect voor dit weer.
Alle reacties Link kopieren
Vandeweek maar eens wat nieuws geprobeerd; samurai saus van Calvé. Niet te nassen. Echt; zum kotsen!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
daenerys79 schreef:
10-04-2018 09:49
Schoonboenen, doormidden snijden, in alufolie wikkelen en dan 45 min in de oven op 200 graden. Heerlijk met een sausje van creme fraiche, bieslook en knoflook!
Dat is ook lekker ja!
Alle reacties Link kopieren
redfox3 schreef:
10-04-2018 14:31
https://www.jumbo.com/jumbo-lente-toppe ... /200689EM/
waardeloos , maar dat wist ik eigenlijk al van te voren , prijs klopt niet , 4.99 per liter , zit 900 in en kost nog steeds 4,99 natuurlijk zit er maar 0,1 % kreeften pasta ( pasta ook nog ) dat moet wettelijk anders mag je het geen kreeftensoep noemen , veredelde zeer slechte vissoep ,
De prijs is per liter. De 900 die erbij staat, is gram en geen cl. Dus kan het kloppen dat 1 liter ongeveer 900 gram is. Het is maar net om welke vloeistof het gaat.

Buiten dat is het vaak meer dat er een kreeft doorheen gezwommen heeft voor de smaak, dan dat er echt veel/goede kreeft in zit. En als je verder leest, staat er ook eerlijk bij dat het op basis van kreeftenbouillon is.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven