Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Alle reacties Link kopieren
Zo heb ik een aantal potten Patak Kormasaus en die gaan in kleine hoeveelheden door de zelfgemaakte curry. Wel jammer dat er bijna 200(!) kcal per 100 gr in zit. Ik geloof het eigenlijk niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Rouge__ schreef:
04-04-2018 21:37
diepvries spinazie van iglo dacht ik voor in mijn smoothie, ging nog net niet over mijn nek :pukey: :pukey:
:rofl: dat had ik een x met verse andijvie, niet aan te raden in een smoothie :-o
Dat is echt ontzettend goor...

Offtopic: :hello: Zela/Alice in haar oude gedaante ;)
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
04-04-2018 23:07
:rofl: dat had ik een x met verse andijvie, niet aan te raden in een smoothie :-o
Dat is echt ontzettend goor...

Offtopic: :hello: Zela/Alice in haar oude gedaante ;)
:rofl: durf het sindsdien ook niet meer, hou het wel bij fruitsmooties :$


hello darling :bigkiss: :bigkiss: miste je al :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
04-04-2018 23:02
Blikravioli van de plaatselijke supermarkt van 't huismerk ...

Smakeloos en ik vraag me af of een hond het zou opeten.


Dat vind ik echt vreetwaar voor als je honger hebt, net zoals witte bonen in tomatensaus. Zo'n heel kiloblik opwarmen en dan eten maar. Het is niet culinair; zeker niet. :)

De hond eet het absoluut. Ook twee blikken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
04-04-2018 23:13
Dat vind ik echt vreetwaar voor als je honger hebt, net zoals witte bonen in tomatensaus. Zo'n heel kiloblik opwarmen en dan eten maar. Het is niet culinair; zeker niet. :)
Ik verwacht ook niks culinair van een blik ravioli.

Maar wel dat het op zijn minst vreetbaar is.

Dit ... smaakte gewoon naar niets.
Kan ik dus even goed ... niets eten.

En ik stelde me ook de vraag welk vlees er dan wel gebruikt is.
En of het uberhaupt wel vlees was, ofdat ze er stiekem hondenvoer of zagemeel hadden ingekiept ...
Rouge__ schreef:
04-04-2018 23:11
:rofl: durf het sindsdien ook niet meer, hou het wel bij fruitsmooties :$


hello darling :bigkiss: :bigkiss: miste je al :hug:
Ik jou ook :love:

Verse spinazie of boerenkool kun je wel proberen, niet te veel boerenkool erin smijten want dat is ook niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
04-04-2018 23:16
Ik verwacht ook niks culinair van een blik ravioli.

Maar wel dat het op zijn minst vreetbaar is.

Dit ... smaakte gewoon naar niets.
Kan ik dus even goed ... niets eten.

En ik stelde me ook de vraag welk vlees er dan wel gebruikt is.
En of het uberhaupt wel vlees was, ofdat ze er stiekem hondenvoer of zagemeel hadden ingekiept ...
Dat vind ik echt nooit. :proud:

Ja, er zal wel geen hoogwaardig vlees inzitten maar uitgebeend gemalen vlees van delen van het dier die je niet wil weten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Diepvries paddestoelen cannelloni van Deluxe van Lidl. Bah.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
04-04-2018 21:02
Bluetoothspeakers! In elke kamer heb ik er minstens een en het kopen daarvan is een lijdensweg. Ze mankeren allemaal wel iets.

Het eerste selectiecriterium is het geluid. Radiostemmen moeten helder zijn en muziek enigszins om aan te horen. Wat dat betreft komt de helft niet door de selectie en wordt teruggezonden.
Dan: geen hinderlijke lichteffecten zoals blauwe ritmische opflitsende blauwe ledlichten. 70% van de rest valt daarop af.
Dan: makkelijk te bedienen aan-uitknop bovenop de speaker die je met één vinger kan aanzetten. !00% valt dan af want óf de knop bevindt zich onder de speaker, of de knop moet je twee seconden ingedrukt houden, met flink veel weerstand.
Idem de volumeknop: bij 70% moet je volumeknop ingedrukt houden met als gevolg dat hij óf knoerthard of muisstil gaat. Finetuning is niet mogelijk.
Het opladen: 30% kan niet opladen en spelen tegelijk.
100% heeft een weinig opvallend oplaadlichtje.
Het laatste ontdekte euvel: als je hem aanzet gaat hij op bluetooth ook al is hij aan een lijn verbonden. Je moet de lijnplug elke keer opnieuw erin steken. Of hem altijd aanlaten.
Waarom geen fijne boxen met een kabeltje. Het verlengen van zo'n kabeltje is een fluitje van een cent. En de ouderwetse boxen zijn vaak ook nog eens de beste, dus die vind je voor een prikkie op Marktplaats of in een tweedehandszaak.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
04-04-2018 23:25
Waarom geen fijne boxen met een kabeltje. Het verlengen van zo'n kabeltje is een fluitje van een cent. En de ouderwetse boxen zijn vaak ook nog eens de beste, dus die vind je voor een prikkie op Marktplaats of in een tweedehandszaak.
Had met verschillende factoren te maken waardoor die kleine boxjes echt het beste waren. Ze moesten actief zijn, en ook op verschillende apparaten worden aangesloten; bijvoorbeeld het geluid van de tv naar de achterkamer zodat ik alles kon blijven volgen en geen stukken van GTST hoefde te missen :) , en het geluid van de radio naar de keuken, de badkamer moest geluid van radio en tv en ook de ipad moest een beter geluid en ook de plaats die ze innemen mocht maar heel klein zijn. Ik wou ook geen Sonos- of Heos-achtige systemen maar alles met lijntjes en niet te groot.

Ik heb er vier inmiddels na ontelbare malen ruilen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
04-04-2018 23:18
Ik jou ook :love:

Verse spinazie of boerenkool kun je wel proberen, niet te veel boerenkool erin smijten want dat is ook niet lekker.
:$ :hello:

ja zat ik aan te denken, maar tis meteen een flinke bos waarvan ik nog geen kwart van gebruik :-? :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
04-04-2018 23:40
:$ :hello:

ja zat ik aan te denken, maar tis meteen een flinke bos waarvan ik nog geen kwart van gebruik :-? :hihi:
Invriezen?
Alle reacties Link kopieren
Is verse boerenkool nog wel makkelijk te krijgen? Hier in de supermarkt zijn het van die voorgesneden zakken, overigens ook niet te vreten..

@retrostar, fijn dat het inmiddels gelukt is met de boxjes. Sommige kijken ook (deels) tv op een tablet, is ook mobiel.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Drop-slagroomijs; klonk al vies, was het ook!

Mona kersenpudding met stukjes chocola; klonk lekker! Hoopte een beetje op een soort schwarzwälder kirsch gebak, maar was zoooo chemisch!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
04-04-2018 23:48


@retrostar, fijn dat het inmiddels gelukt is met de boxjes. Sommige kijken ook (deels) tv op een tablet, is ook mobiel.
In het begin deed ik dat ook wel maar er zit een verschil in tijd tussen lineaire uitzending en online-tv en dan moest je de ipad ook eerst helemaal opstarten en het geluid van een tablet vind ik nogal dun en blikkerig. Maar zo lukt het aardig. Ze zullen niet erg lang meegaan want na een jaar gaat de batterij in zo'n speakertje al aardig achteruit en moet je hem al 2x per dag opladen i.p.v. 1x. Maar ik heb het er allemaal voor over.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ineedyourlove schreef:
04-04-2018 19:56
Inderdaad, de diepvries lekkerbekjes van iglo; zo de container in. :bye:
Zat geen smaak aan.en het leek op Brinta pap.zo vies gepureerd.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ben blij dat ik niet de enige ben die die Tony’s weggooid. Donders goor. Sowieso bijna alles van Tony...
en producten met karamel zeezout.

Lays ketchup chips en de joppiesaus variant... ugh

De carrot cake vla was ook raar...

Verder geen ervaring met de diepvries dingen. Ik probeer het allemaal zo vers mogelijk te houden :)
Alle reacties Link kopieren
Al een paar keer genoemd: de mugcake van Dr. Oetker!
Hahaha, welke idioot bedenkt zoiets??
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Speckjes van de vegetarische slager, jaks! Heeft m'n hele quiche verpest.
anti aanbakspray voor je bakblik, wat rook dat ranzig! Ik heb t dus gewoon weggemikt en mn bakblik gewoon weer met roomboter ingesmeerd

Als ik iets niet lekker vind mik ik t gelijk weg.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
04-04-2018 21:56
Dit. Zoiets kan je toch makkelijk bewaren tot je een vuilnisbak tegen komt?
of gewoon op je voeten smeren. is ie ook op.
Don't cry, buy a bag and move on.
Rouge__ schreef:
04-04-2018 23:40
:$ :hello:

ja zat ik aan te denken, maar tis meteen een flinke bos waarvan ik nog geen kwart van gebruik :-? :hihi:
Wel als je ook nog avond eten ervan maakt en iedere dag zo'n smoothie maakt :lightbulb:

Ik bedoelde trouwens uit zo'n zak... Dat is i.m.o verser dan uit de diepvries ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ineedyourlove schreef:
04-04-2018 20:10
Oja en deze....
Echt niet weg te krijgen! https://goo.gl/images/45wxgD

Edit: indien de link niet werkt;
Maggi noodles (waar ik op zich wel fan van ben)
Variant: Thai green curry
Snap ik, noodles en kokosmelk is ook geen combi.
De ketjap variant vind ik wel lekker!

Wat ik niet lekker vind is die snelle pasta met chemische kaas-smaak. Die heb ik weggegooid.
Asphyxiated schreef:
05-04-2018 00:48
Ben blij dat ik niet de enige ben die die Tony’s weggooid. Donders goor. Sowieso bijna alles van Tony...
en producten met karamel zeezout
Ik vond die juist zo lekker dat ik er ongeveer verslaafd aan was. Nu niet meer dus heb het ook weggemikt aangezien dat spul toch aan je dijen gaat zitten... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de kerstvariant van Tony niet lekker, die met Gluhwein smaak..

En verder de vegetarische smeerpate vd vegetarische slager. Nare nasmaak zat daar aan zeg!

En laatst de diepvries pasta van iglo geprobeerd met zalm en spinazie.. bleef na opwarmen niks van over. Vond het ook qua smaak echt niet lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven