Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Alle reacties Link kopieren
Er is maar heel weinig wat ik echt een culinair hoogstandje vindt. Het meeste is gewoon "eten". Groentenhappen en zo. Gewoon doorkanen, geholpen door flink wat honger.

Het moet ook niet te lekker zijn, anders groei je dicht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
04-04-2018 20:46
Kep de tube ergens ter hoogte van het Alexanderplein stiekem uit het raampje van de auto geflikkerd.
Wat aso.
Alle reacties Link kopieren
Stevia heeft wél een nasmaak vind ik: drop...jugh. Ik heb zowel poeder als vloeibaar (puur stevia met alcohol als oplosmiddel) geprobeerd.
Niet mn ding.


Ook vies: Citroentiramisu. Alsof je een potje romige Dubro leeglepelt.

De bapao van lidl vindt mijn man heerlijk en ook de meeste vleeswaren van lidl eten wij graag. Zo vind ik de filet americain van AH niet lekker, maar die van Lidl wel.
Op díé fiets!
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 21:54
Wat aso.
Dit. Zoiets kan je toch makkelijk bewaren tot je een vuilnisbak tegen komt?
Deze thee is echt smerig. Niks chai's aan wel smerig en muf..

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Stellafietst schreef:
04-04-2018 21:54


Ook vies: Citroentiramisu. Alsof je een potje romige Dubro leeglepelt.

Treffend beschreven. :proud: Ik houd ook niet van citroentaart. Smaakt niet naar echte citroen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Marmite echt vies.
Verse pizza lidl
Sandwich spread
Gisteren bijna over mijn nek. Vegetarische gevulde schnitzel van de Aldi. De broccoli/kaas variant


Smaakte en rook naar natte hond.

Deze:
https://www.google.nl/search?q=vegetari ... w-DAUiiSiM:
Alle reacties Link kopieren
Fabrikanten schijnen ont-zet-tend veel moeite te hebben om een gewoon lekker gerecht (dus wat iedereen gewoon in de keuken kan maken) om te zetten in een fabrieksproduct.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Rouge__ schreef:
04-04-2018 21:37
diepvries spinazie van iglo dacht ik voor in mijn smoothie, ging nog net niet over mijn nek :pukey: :pukey:
Tony's : witte chocola met frambozen en knettersuiker mierzoet
kippen shoarma van de slager gadverdamme nooit meer!! :pukey:
fuze tea perzik blegh, de stevia druipt er vanaf
vind de caramel zeezout van Tony is een beetje mwah mwah, de ene keer super lekker de andere keer echt meh :-[
Oef.

Ik dacht dat het aan mij lag en 't feit dat ik sowieso al niet gek ben op thee en ice tea.

Paar weken geleden gekregen op 't station maar toch echt ... never again.
Alle reacties Link kopieren
Stellafietst schreef:
04-04-2018 21:54


De bapao van lidl vindt mijn man heerlijk en ook de meeste vleeswaren van lidl eten wij graag. Zo vind ik de filet americain van AH niet lekker, maar die van Lidl wel.
Is dat geen prepare die van de AH, dat is nogal verschillend dan filet americain.
Ziet er wel vrijwel hetzelfde uit namelijk.
Niemand is onmisbaar
retrostar schreef:
04-04-2018 22:25
Fabrikanten schijnen ont-zet-tend veel moeite te hebben om een gewoon lekker gerecht (dus wat iedereen gewoon in de keuken kan maken) om te zetten in een fabrieksproduct.
Dat is waar. Ik vind eigenlijk heel veel eten in de super ( vooral kant en klaar en bewerkte vis en vlees en sauzen enz) geen succes.
Ik had ooit zo'n fles pannenkoekmix gekregen in m'n kerstpakket. Ik dacht dat is handig! Melk erbij schudden en klaar. Nou nee dus. Veel klonten, beslag mixte niet goed en alles bakte aan. Ik had zelfs nog extra lang geschud voor de zekerheid.
En om maar bij de pannenkoeken te blijven: De poedersuiker van de Lidl. Verschrikkelijk. Grote klonten, gaatjes te klein waardoor er amper wat uit komt aan de strooi kant, waarschijnlijk ook door de klonten. Stuift heel erg waardoor het overal zit behalve op je pannenkoek.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad alles met stevia.

Thee met rozen of andere bloemen erin, echt meerdere geprobeerd en niks vond ik lekker. Ik koop nogal eens losse thee en dan moet ik er echt op letten.

Vegetarische ham sowieso veel vega broodbeleg vind ik niks. Het enige wat ik lekker vind kopen we in Duitsland.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
04-04-2018 22:42
Inderdaad alles met stevia.

Thee met rozen of andere bloemen erin, echt meerdere geprobeerd en niks vond ik lekker. Ik koop nogal eens losse thee en dan moet ik er echt op letten.

Vegetarische ham sowieso veel vega broodbeleg vind ik niks. Het enige wat ik lekker vind kopen we in Duitsland.
Die ik van Simon Levelt heb is zooooo lekker :love:
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
04-04-2018 22:25
Oef.

Ik dacht dat het aan mij lag en 't feit dat ik sowieso al niet gek ben op thee en ice tea.

Paar weken geleden gekregen op 't station maar toch echt ... never again.
terwijl toen het er net was, vond ik het wel aardig maar ik dronk het laatst en proefde alleen maar stevia :sick:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Volkoren eierkoeken.
Ze staan hier in de supermarkt in hetzelfde schap als de normale eierkoeken en ik had me vergist. O bah! :(
Ineedyourlove schreef:
04-04-2018 19:56
Inderdaad, de diepvries lekkerbekjes van iglo; zo de container in. :bye:
Ook een x gehad :sick: ...
Eigenlijk is alles van Iglo niet echt eetbaar.
De eerste x dat ik vissticks at, thuis aten we dat nooit en ik had me er erg op verheugd. Wat een teleurstelling...

En laatst, heel fout want ik houd van kikkererwten, (en van zelf maken...) fallafel van de Lidl.
Heb er een paar gegeten, niet met plezier..

En heel lang geleden toen ik net op mezelf woonde: spruitjes uit blik. Verse vind ik heerlijk maar uit blik voer je nog niet aan een dode hond als het aan mij ligt...
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 04-04-2018 22:53
14.36% gewijzigd
Scratte schreef:
04-04-2018 22:13
Gisteren bijna over mijn nek. Vegetarische gevulde schnitzel van de Aldi. De broccoli/kaas variant


Smaakte en rook naar natte hond.

Deze:
https://www.google.nl/search?q=vegetari ... w-DAUiiSiM:
Dat vind ik van heel veel vleesvervangers...
phoebe24 schreef:
04-04-2018 22:49
Dat vind ik van heel veel vleesvervangers...

Ik niet. Nooit eerder iets gegeten wat naar natte hond rook.
Oeh die broccoli kaas schnitzels van de AH eet ik juist graag, en ben niet eens vegetariër :yum:

Over de Tony met karamel zeezout: die verkoopt in de winkel waar ik (vrijwilligers) werk ongeveer 3x zoveel als de overige smaken van Tony. En dat is veel.
Zelf ben ik geen melkchocolade liefhebber, maar zo af en toe een stukje is niet slecht.

Had vorige week eens in een luie bui een droog zakje Maggi Pepersaus gehaald. Normaal maak ik sausjes zelf.
Wat een zoute troep was dat! Is zo de wc doorgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
04-04-2018 22:29
Dat is waar. Ik vind eigenlijk heel veel eten in de super ( vooral kant en klaar en bewerkte vis en vlees en sauzen enz) geen succes.
Ja, vaak te zout, te doorgekookt en het vlees erin heeft een Smac-smaak.

Diepvries- en gekoelde producten zijn duidelijk beter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De Zweedse balletjes van de IKEA waar iedereen zo laaiend over is ... goor dat ik die vind. Terwijl ik echt geen moeilijke eter ben.
Veritas vos liberabit
Blikravioli van de plaatselijke supermarkt van 't huismerk ...

Smakeloos en ik vraag me af of een hond het zou opeten.


Sindsdien specifieer ik dus welk merk ik moet hebben als ik man naar de winkel stuur.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi maar zelden iets weg. Ik verwerk het toch meestal wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven