EN wat eten we vandaag?

22-03-2010 21:26 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

2e deel

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:GeorgieBrown schreef op 12 april 2010 @ 20:01:

[...]

Jij zit vol goede ideeën.

I know

Maar ik kan (op dit moment, en hopelijk voor altijd) heel goed van ijs afblijven. Moet namelijk nog best wel wat afvallen, en ben eindelijk (weer) op de goeie weg.

Deze zomer geen ijs voor mij dus!

Naz, heb je wel genoten van de patat dan?
quote:sartan schreef op 12 april 2010 @ 20:18:

Oh Age ik vind het ook heul zielig voor je dat je zo'n leuk leven hebt (NOT)

Ja, erg hè?

Ik vind mijn leven heel leuk, maar ik moet wel oppassen dat ik aan mezelf denk op sommige momenten. Afgelopen weekend had ik eigenlijk wat moeten minderen met drank, want dat is natuurlijk niet zo goed voor de lijn

En ik heb het nu erg druk op m'n werk, dus eigenlijk moet ik dan vaker 's avonds alleen thuis zijn ipv allerlei leuke dingen er bij naast te plannen.

Maar goed, daar krijg ik ook wel weer energie van, van zo'n drukke werkperiode.

En het scheelt dat ik het in mei weer rustig heb, dus dan kan ik bijslapen

Ja ja, het leven van een freelancer gaat niet altijd over rozen
Nog geen 9 uur 's ochtends en nu heb ik in in ijs en pizza...

Ik eet de komende drie dagen vanwege mijn werk buiten de deur. Houd ik niet zo van, kook veel liever mijn eigen prakkie. (vind het eten in restaurants meestal zo zout).

Ik moest voor vandaag opgeven wat ik wilde eten, heb voor boeuf bourgignon gekozen. Hoop dat het te eten is. Morgen en overmorgen wordt een verrassing...:(
Lekker...Boeuf Bourgignon...moet ik ook hoognodig weer eens maken, maar MitMan vindt het niet zo lekker.

Vanavond een grote salade met gegrilde kipfilet. Het is sportavond, dus niet al te veel bijzonders en zwaar.
Mittens, jouw tekst had de mijne kunnen zijn! Bij ons ook sportavond, lief eet kliekje pasta en ik ook salade met kip
Ik vind het altijd wel een beetje gehannes, met sporten en eten...
Gister: witlof met roquefortsaus, geroosterde krieltjes en een rundersaucijs.

Vandaag: dinsdag is standaard P-dag hier. Wordt dus patat, pannenkoeken, poffertjes of pizza. Dochter mag kiezen
Heee Sartan, welkom weer terug! Zo te lezen, heb je het erg goed gehad! Ik ken 'Dar Poeta' inderdaad, goeie pizza's. Wij hebben een 'vaste' pizzeria in de buurt van waar mijn schoonfamilie woont. Ontzettend ongezellige tent, maar pizza's maken ze al 50 jaar als de beste!

Vanavond maken we 'tagliata': kalfsbiefstuk in reepjes op een bed van rucola en tomaatjes en vlokken parmezaan met een sapje van balsamico, citroen, olijfolie en snufje zout. Plaatje (vegetariërs onder ons ff niet kijken, is ook wat te rood naar mijn smaak, hoor):
Ik weet het nog niet.... Vriend eet niet thuis en ik moet nog even wat bedenken. Zal wel pizza of zoiets worden.
Oh lekker die foto lampje. Ietsies te rood maar verder
Lasagne!
Liever elitair dan een pauper!
pastasalade met tonijn en allerlei andere lekkere zooi erdoorheen
Lampje...dat ziet er echt zó lekker uit!!! Die gaat op mijn "wil ik graag nog eens eten lijstje"!
macaroni makkelijk want wij moeten weer op tijd naar het zwembad voor zwemles van de jongste!
kipkerrie met champignons,paprika,aardappeltjes uit de oven.beetje komkommersalade erbij.
Ik had toch van die lekkere pastasaus over, en die pasta smaakte mij niet zo;

Ik heb er een soort "moussaka" met pastasaus van gemaakt en dan anders ;-];

Ik eet witlof met ham en een kaassausje en iets van aardappels erbij. Gebakken of puree (denk puree, want daar kan het sausje dan zo lekker over).

Verder heb ik net gehaktballen gemaakt voor morgen en de vriezer en ik heb er al eentje op. Maar ik ben niet tevreden. Heb aan zakje paneer/kruidenmix gebruikt en daar moest melk bij maar ik heb er ook nog een ei bij gedaan. En nu zijn de ballen zo sompig en zacht.... Maar weggooien kan ook niet....(vind ik).
Geen pizza , maar saté op brood met salade erbij. Lekker makkelijk en past wel bij dit weer vind ik.
Gister en vandaag homemade broodjes shoarma. Met vers turks brood, shoarma bakken met champignon en paprika. Knoflooksaus maken van zaanse mayo, yomild limoen, knoflook en verse peterselie. Op tafel bakjes komkommer, tomaat, ui, ijsbergsla, ananas en chilisaus. Jamjam!
Ziet er goed uit MV!

Ga me snel even toonbaar maken en tapas eten (en dan naar de film).
stampot andijvie met een gehaktbal. Lekker simpel
Lekker MV! Met aardappelen en aubergine en bechamel of??!

Hier een heerlijke Thaise roerbak met 8 ons groente met zijn 2en. Rijst erbij en 't is schoon op!

Veel plezier GB, lekker tapas.

Sartan, het mag de naam "moussaka" niet hebben hoor. Maar ik had wel zo'n vulling die ik ook maak voor moussaka. Gebakken aardappeltjes onderop, laag champignons, dan het gehaktmengsel waar ook aubergine in zit, tomaat, ui, kruiden, daarop een laag aardappelpuree met knoflook en een laagje kaas erop gegratineerd.

Maar lekker was het wel .
Niks mis mee MV hoe je het ook wilt noemen
Ook hier vanavond gesport, nu aan t wachten tot de oven klaar is. Het wordt een bloemkoolschotel met rundergehakt uit de oven. Simpel met behulp van een pakje (ik geef toe, zo af en toe worden die in huize Teigera wel gebruikt ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven