EN wat eten we vandaag?
maandag 22 maart 2010 om 21:26
maandag 12 april 2010 om 23:28
quote:GeorgieBrown schreef op 12 april 2010 @ 20:01:
[...]
Jij zit vol goede ideeën.
I know
Maar ik kan (op dit moment, en hopelijk voor altijd) heel goed van ijs afblijven. Moet namelijk nog best wel wat afvallen, en ben eindelijk (weer) op de goeie weg.
Deze zomer geen ijs voor mij dus!
Naz, heb je wel genoten van de patat dan?
[...]
Jij zit vol goede ideeën.
I know
Maar ik kan (op dit moment, en hopelijk voor altijd) heel goed van ijs afblijven. Moet namelijk nog best wel wat afvallen, en ben eindelijk (weer) op de goeie weg.
Deze zomer geen ijs voor mij dus!
Naz, heb je wel genoten van de patat dan?
maandag 12 april 2010 om 23:32
quote:sartan schreef op 12 april 2010 @ 20:18:
Oh Age ik vind het ook heul zielig voor je dat je zo'n leuk leven hebt (NOT)
Ja, erg hè?
Ik vind mijn leven heel leuk, maar ik moet wel oppassen dat ik aan mezelf denk op sommige momenten. Afgelopen weekend had ik eigenlijk wat moeten minderen met drank, want dat is natuurlijk niet zo goed voor de lijn
En ik heb het nu erg druk op m'n werk, dus eigenlijk moet ik dan vaker 's avonds alleen thuis zijn ipv allerlei leuke dingen er bij naast te plannen.
Maar goed, daar krijg ik ook wel weer energie van, van zo'n drukke werkperiode.
En het scheelt dat ik het in mei weer rustig heb, dus dan kan ik bijslapen
Ja ja, het leven van een freelancer gaat niet altijd over rozen
Oh Age ik vind het ook heul zielig voor je dat je zo'n leuk leven hebt (NOT)
Ja, erg hè?
Ik vind mijn leven heel leuk, maar ik moet wel oppassen dat ik aan mezelf denk op sommige momenten. Afgelopen weekend had ik eigenlijk wat moeten minderen met drank, want dat is natuurlijk niet zo goed voor de lijn
En ik heb het nu erg druk op m'n werk, dus eigenlijk moet ik dan vaker 's avonds alleen thuis zijn ipv allerlei leuke dingen er bij naast te plannen.
Maar goed, daar krijg ik ook wel weer energie van, van zo'n drukke werkperiode.
En het scheelt dat ik het in mei weer rustig heb, dus dan kan ik bijslapen
Ja ja, het leven van een freelancer gaat niet altijd over rozen
dinsdag 13 april 2010 om 08:51
Nog geen 9 uur 's ochtends en nu heb ik in in ijs en pizza...
Ik eet de komende drie dagen vanwege mijn werk buiten de deur. Houd ik niet zo van, kook veel liever mijn eigen prakkie. (vind het eten in restaurants meestal zo zout).
Ik moest voor vandaag opgeven wat ik wilde eten, heb voor boeuf bourgignon gekozen. Hoop dat het te eten is. Morgen en overmorgen wordt een verrassing...
Ik eet de komende drie dagen vanwege mijn werk buiten de deur. Houd ik niet zo van, kook veel liever mijn eigen prakkie. (vind het eten in restaurants meestal zo zout).
Ik moest voor vandaag opgeven wat ik wilde eten, heb voor boeuf bourgignon gekozen. Hoop dat het te eten is. Morgen en overmorgen wordt een verrassing...

dinsdag 13 april 2010 om 11:46
Heee Sartan, welkom weer terug! Zo te lezen, heb je het erg goed gehad! Ik ken 'Dar Poeta' inderdaad, goeie pizza's. Wij hebben een 'vaste' pizzeria in de buurt van waar mijn schoonfamilie woont. Ontzettend ongezellige tent, maar pizza's maken ze al 50 jaar als de beste!
Vanavond maken we 'tagliata': kalfsbiefstuk in reepjes op een bed van rucola en tomaatjes en vlokken parmezaan met een sapje van balsamico, citroen, olijfolie en snufje zout. Plaatje (vegetariërs onder ons ff niet kijken, is ook wat te rood naar mijn smaak, hoor):
Vanavond maken we 'tagliata': kalfsbiefstuk in reepjes op een bed van rucola en tomaatjes en vlokken parmezaan met een sapje van balsamico, citroen, olijfolie en snufje zout. Plaatje (vegetariërs onder ons ff niet kijken, is ook wat te rood naar mijn smaak, hoor):
dinsdag 13 april 2010 om 16:26
Ik eet witlof met ham en een kaassausje en iets van aardappels erbij. Gebakken of puree (denk puree, want daar kan het sausje dan zo lekker over).
Verder heb ik net gehaktballen gemaakt voor morgen en de vriezer en ik heb er al eentje op. Maar ik ben niet tevreden. Heb aan zakje paneer/kruidenmix gebruikt en daar moest melk bij maar ik heb er ook nog een ei bij gedaan. En nu zijn de ballen zo sompig en zacht.... Maar weggooien kan ook niet....(vind ik).
Verder heb ik net gehaktballen gemaakt voor morgen en de vriezer en ik heb er al eentje op. Maar ik ben niet tevreden. Heb aan zakje paneer/kruidenmix gebruikt en daar moest melk bij maar ik heb er ook nog een ei bij gedaan. En nu zijn de ballen zo sompig en zacht.... Maar weggooien kan ook niet....(vind ik).
dinsdag 13 april 2010 om 16:52

dinsdag 13 april 2010 om 19:19
Veel plezier GB, lekker tapas.
Sartan, het mag de naam "moussaka" niet hebben hoor. Maar ik had wel zo'n vulling die ik ook maak voor moussaka. Gebakken aardappeltjes onderop, laag champignons, dan het gehaktmengsel waar ook aubergine in zit, tomaat, ui, kruiden, daarop een laag aardappelpuree met knoflook en een laagje kaas erop gegratineerd.
Maar lekker was het wel .
Sartan, het mag de naam "moussaka" niet hebben hoor. Maar ik had wel zo'n vulling die ik ook maak voor moussaka. Gebakken aardappeltjes onderop, laag champignons, dan het gehaktmengsel waar ook aubergine in zit, tomaat, ui, kruiden, daarop een laag aardappelpuree met knoflook en een laagje kaas erop gegratineerd.
Maar lekker was het wel .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.