EN wat eten we vandaag?
zondag 4 juli 2010 om 13:46
Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!
Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!
EN wat eten we vandaag?
En wat eten we vandaag?
mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
mylenevalerie in "EN wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 4 juli 2010 om 14:05
zondag 4 juli 2010 om 14:28
Hee, een nieuw topic. Nou, dan kom ik hier mijn maaltijd-waar-ik-al-sinds-gisteren-naar-uitkijk ook even delen
Wij gaan vandaag bbq-en met mn ouders en broer. Mams zorgt voor de salades (een pastasalade en een fruitsalade) en ik voor:
- satespiesjes (kipfilet staat sinds gistermiddag in de marinade)
- gemarineerde varkenslapjes
- runderfilets
- vispakketjes: tilapiafliet besmeerd met groene pesto, omwikkeld met parmaham, kleine stukjes tomaat en verbrokkelde geitenkaas erover heen.
- met kaas gevulde champignons
- 2 soorten brood: kaas/ui en olijf/oregano, met allerlei kaasjes en salades
Toetje:
- warme banaan met scheutje amaretto van de bbq, met een glas zelfgemaakte ijskoffie
Wij gaan vandaag bbq-en met mn ouders en broer. Mams zorgt voor de salades (een pastasalade en een fruitsalade) en ik voor:
- satespiesjes (kipfilet staat sinds gistermiddag in de marinade)
- gemarineerde varkenslapjes
- runderfilets
- vispakketjes: tilapiafliet besmeerd met groene pesto, omwikkeld met parmaham, kleine stukjes tomaat en verbrokkelde geitenkaas erover heen.
- met kaas gevulde champignons
- 2 soorten brood: kaas/ui en olijf/oregano, met allerlei kaasjes en salades
Toetje:
- warme banaan met scheutje amaretto van de bbq, met een glas zelfgemaakte ijskoffie
zondag 4 juli 2010 om 14:40
quote:Koekblikje schreef op 04 juli 2010 @ 14:30:
[...]
Het staat in de delicious (dat blad) van Mei/Juni als ik het goed heb. Volgens mijn mama issie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerluk!!Duhhhhh die hebben we niet , dat wordt overschrijven voor ons.
[...]
Het staat in de delicious (dat blad) van Mei/Juni als ik het goed heb. Volgens mijn mama issie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerluk!!Duhhhhh die hebben we niet , dat wordt overschrijven voor ons.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 4 juli 2010 om 14:48
zondag 4 juli 2010 om 14:55
quote:Marriss schreef op 04 juli 2010 @ 14:38:
Hahah, nou we beginnen rond 17u met een lekker witbiertje of wijntje... je bent welkom! Drenthe is the place to be Damn, Drenthe is vanuit Randstad met paar dagen geen auto niet echt een optie. Jammer. Het ziet er allemaal lekker uit en ik wil zo graag x bbq-en en in m'n eentje op m'n balkon schiet ook niet op. Heb ik ff pech !
Hahah, nou we beginnen rond 17u met een lekker witbiertje of wijntje... je bent welkom! Drenthe is the place to be Damn, Drenthe is vanuit Randstad met paar dagen geen auto niet echt een optie. Jammer. Het ziet er allemaal lekker uit en ik wil zo graag x bbq-en en in m'n eentje op m'n balkon schiet ook niet op. Heb ik ff pech !
zondag 4 juli 2010 om 14:56
Koekblikje, ik zou die kipsalade ook graag zien hier!
En Marriss... hier ook bbq-plannen, maar die van jou klinkt veeeel lekkerder! (Nou bbq ik in mijn up met twee kleine kinderen, toch minder culinair) Maar die vispakketjes ga ik even van je overnemen, klinken heerlijk. De champignons ook, hmm...
En Marriss... hier ook bbq-plannen, maar die van jou klinkt veeeel lekkerder! (Nou bbq ik in mijn up met twee kleine kinderen, toch minder culinair) Maar die vispakketjes ga ik even van je overnemen, klinken heerlijk. De champignons ook, hmm...
...
zondag 4 juli 2010 om 18:16
Wij genoten van een fruitsalade, bruin brood met tapenade, worstjes en mijn zelfbedachte stokjes:
In stukken geknipte kipfilet en speklap, gemarineerd met satékruiden, teen knoflook, scheutje olijfolie en een flinke scheut ketjap. Dan aan een stokje rijgen: spek, kip, spek, kip, spek. Overheerlijk! Oh, en natuurlijk een roseetje...
In stukken geknipte kipfilet en speklap, gemarineerd met satékruiden, teen knoflook, scheutje olijfolie en een flinke scheut ketjap. Dan aan een stokje rijgen: spek, kip, spek, kip, spek. Overheerlijk! Oh, en natuurlijk een roseetje...
...