EN wat eten we vandaag?

04-07-2010 13:46 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

EN wat eten we vandaag?

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"

mylenevalerie in "EN wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
De lekkerste kip salade van Jamie Oliver (recept Delicious). Hmm! Heerlijk zo met dit warme weer.
ik ben de eeerste!

vandaag met man naar turkije, daar wonen zijn ouders.. ga zijn ouders ontmoeten

wordt vast en zeker lekker eten
Zooooo ladies, welkom allemaal op het nieuwe topic, happy new topic .

quote:Koekblikje schreef op 04 juli 2010 @ 13:47:

De lekkerste kip salade van Jamie Oliver (recept Delicious). Hmm! Heerlijk zo met dit warme weer.Koekblikje, staat dat in één van de boeken?
...
quote:aleyna schreef op 04 juli 2010 @ 13:48:

ik ben de eeerste!

Veel plezier!

Vanavond bij schoonouders, de laatste zondag voor ze op vakantie gaan (6 weken Turkije)
Heb net een zelfgemaakte pizza in het oventje geschoven, mmmm het ruikt al heerlijk.
Biefstukspiesjes met een heerlijke marinade en rosti!
Hee, een nieuw topic. Nou, dan kom ik hier mijn maaltijd-waar-ik-al-sinds-gisteren-naar-uitkijk ook even delen

Wij gaan vandaag bbq-en met mn ouders en broer. Mams zorgt voor de salades (een pastasalade en een fruitsalade) en ik voor:

- satespiesjes (kipfilet staat sinds gistermiddag in de marinade)

- gemarineerde varkenslapjes

- runderfilets

- vispakketjes: tilapiafliet besmeerd met groene pesto, omwikkeld met parmaham, kleine stukjes tomaat en verbrokkelde geitenkaas erover heen.

- met kaas gevulde champignons

- 2 soorten brood: kaas/ui en olijf/oregano, met allerlei kaasjes en salades

Toetje:

- warme banaan met scheutje amaretto van de bbq, met een glas zelfgemaakte ijskoffie
quote:vlammetje schreef op 04 juli 2010 @ 13:53:

[...]

Koekblikje, staat dat in één van de boeken?Het staat in de delicious (dat blad) van Mei/Juni als ik het goed heb. Volgens mijn mama issie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerluk!!
Haha Mariss, ik had in het oude topic al gevraagd waar & hoe laat ik moet zijn! Het klinkt erg lekker namelijk!
Hahah, nou we beginnen rond 17u met een lekker witbiertje of wijntje... je bent welkom! Drenthe is the place to be
quote:Koekblikje schreef op 04 juli 2010 @ 14:30:

[...]

Het staat in de delicious (dat blad) van Mei/Juni als ik het goed heb. Volgens mijn mama issie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerluk!!Duhhhhh die hebben we niet , dat wordt overschrijven voor ons.
quote:Koekblikje schreef op 04 juli 2010 @ 13:47:

De lekkerste kip salade van Jamie Oliver (recept Delicious). Hmm! Heerlijk zo met dit warme weer.Heb je een recept? Ik heb gegoogled op kipsalade Jamie Oliver en ook op delicious, maar kan 'm niet vinden.
quote:aleyna schreef op 04 juli 2010 @ 13:48:

ik ben de eeerste!

Afiyet Olsun!

Wij eten vandaag de penne die gisteren op het programma stond (met tonijn en courgette)
Ik vertel vanavond als ik terug ben uit het Mexicaans restaurantje wat het geworden is.

Ze hebben er lekker cocktails mmmmm, nou jullie horen het.
quote:Marriss schreef op 04 juli 2010 @ 14:38:

Hahah, nou we beginnen rond 17u met een lekker witbiertje of wijntje... je bent welkom! Drenthe is the place to be Damn, Drenthe is vanuit Randstad met paar dagen geen auto niet echt een optie. Jammer. Het ziet er allemaal lekker uit en ik wil zo graag x bbq-en en in m'n eentje op m'n balkon schiet ook niet op. Heb ik ff pech !
Koekblikje, ik zou die kipsalade ook graag zien hier!

En Marriss... hier ook bbq-plannen, maar die van jou klinkt veeeel lekkerder! (Nou bbq ik in mijn up met twee kleine kinderen, toch minder culinair) Maar die vispakketjes ga ik even van je overnemen, klinken heerlijk. De champignons ook, hmm...
...
Laat ik 'm nou net bij mijn mama gaan eten :-) ik zal het recept meenemen en vanavond hier plaatsen zodat jullie er allemaal van kunnen smullen! Hmm!!
Voor de heren broccoli (+dat poeder met gekookt water) met gebakken aardappeltjes en viscuisine, voor de dames couscous of gekookte aardappelen met broccoli ((+dat poeder met gekookt water) en voor de liefhebber een stukje koolvisfilet
Wij genoten van een fruitsalade, bruin brood met tapenade, worstjes en mijn zelfbedachte stokjes:

In stukken geknipte kipfilet en speklap, gemarineerd met satékruiden, teen knoflook, scheutje olijfolie en een flinke scheut ketjap. Dan aan een stokje rijgen: spek, kip, spek, kip, spek. Overheerlijk! Oh, en natuurlijk een roseetje...
...
Vanmiddag halverwege mijn fietstochtje een kleine portie poffertjes gegeten.... Errug lekker!

Net thuis nog wat radijsjes en kleine zoete tomaatjes gegeten en zo maar eens macaroni maken.
waarom kan ik mijn avater niet wijzigen?

als ik het doe staat er: avater gewijzigd.. mijn afbeelding is niet heel groot ofzo!?
Aleyna, soms is viva gewoon heel traag. Kijk morgen nog een keer!
...
quote:vlammetje schreef op 04 juli 2010 @ 18:35:

Aleyna, soms is viva gewoon heel traag. Kijk morgen nog een keer!dit is al de 3e of 4e keer dat ik het probeer! vorige week ook al paar keer gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven