Ervaringen Goody Food

02-12-2010 16:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds kort een Goody Food in de buurt. Heeft iemand ervaringen met deze winkel? Wat is daar lekker?

Bedankt alvast voor de reacties!
Ze hebben maar 1 filiaal? Die zo te zien al zeker een jaar open is. Reclame?
En het is gewoon een bio winkel, dus ik ou daar heen gaan voor de groente, aardappelen en het vlees.

en kant en klare pakjes zonder E621 en andere troep.

En Ecover.

Maar ik ga er niet voor naar Hilversum/Zwolle, maar naar mijn eigen groene winkel
anoniem_99612 wijzigde dit bericht op 02-12-2010 17:45
Reden: kleine verbetering
% gewijzigd
Nah, kan zijn dat ze verhuisd is en nu dus sinds kort die toko in de buurt heeft. Voordeel van de twijfel..
Is een goeie winkel en heeft veel lekkere dingen. Gewoon heengaan en uitproberen.
Haha nee geen reclame. Ik zag inderdaad op de site dat er bij de locatie maar één winkel stond in Hilversum maar in Zwolle hebben ze er nu dus ook één.
Sinds kort is er een filiaal geopend in Zwolle, ben er zelf nog niet geweest, maar ben heel benieuwd hoe het is geworden.
Zou je daar ook *mosterd* kunnen krijgen?
quote:troeltje schreef op 02 december 2010 @ 17:23:

Zou je daar ook *mosterd* kunnen krijgen?Alleen biologische he
Ben zaterdag voor het eerst bij Goody Food in Zwolle geweest. Mooie winkel hoor! Groot assortiment en zeer vriendelijke medewerkers. En eindelijk een supermarkt in de binnenstad! Ik ben alleen benieuwd wat de openingstijden zijn, die kan ik op de site nog niet vinden.
In Almere hebben we er nu ook 1!

Ben dol op natuurvoedingswinkels. Ben er nog niet binnen geweest. Misschien straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven