foie gras de canard entier wat moet ik daar nou mee?
donderdag 16 december 2010 om 21:56
Helemaal enthousiast op de Belgische markt een pot huisgemaakte foie gras en een pot pate de canard gekocht. Dat werd op een stokbroodje gesmeerd echt heerlijk.
Maar... hoe maak ik hier een voorgerecht van met kerst? Ik wil echt goed uit de kast komen dit jaar, verleden jaar asperges uit blik en zalm van de appieheijn, geen succes.
Hoe decoreer je zo'n bord dat het er een beetje aantrekkelijk uitziet?
Oftewel hellup!
Maar... hoe maak ik hier een voorgerecht van met kerst? Ik wil echt goed uit de kast komen dit jaar, verleden jaar asperges uit blik en zalm van de appieheijn, geen succes.
Hoe decoreer je zo'n bord dat het er een beetje aantrekkelijk uitziet?
Oftewel hellup!
donderdag 16 december 2010 om 23:55
quote:Zanne schreef op 16 december 2010 @ 23:40:
[...]
Oprechte vraag hoor, maar wat vind je er leuk aan dat mensen dierenleed eten?
Ik begrijp dat er nog op antwoord gewacht werd ?
Het ging mij niet om wat mensen wel of niet eten, mogen ze lekker zelf weten (al dan niet nanananana) maar het ging erom dat mensen gewoon bekennen dat ze foie gras lekker vinden smaken.
Dat is politiek namelijk heel erg incorrect.
[...]
Oprechte vraag hoor, maar wat vind je er leuk aan dat mensen dierenleed eten?
Het ging mij niet om wat mensen wel of niet eten, mogen ze lekker zelf weten (al dan niet nanananana) maar het ging erom dat mensen gewoon bekennen dat ze foie gras lekker vinden smaken.
quote:tilalia2 schreef op 16 december 2010 @ 23:52:
[...]
Waarom is dat uitdagen? Moppetoet vindt het leuk om te lezen dat meer mensen haar smaak delen. Dat is toch niet raar?
Ik vind het eerder vreemd dat jij je daardoor uitgedaagd voelt.
Ik vind het raar dat ze het leuk vindt dat mensen dierenleed eten.
Ik voel me niet uitgedaagd trouwens. Maar zo'n opmerking snap ik gewoon niet.
[...]
Waarom is dat uitdagen? Moppetoet vindt het leuk om te lezen dat meer mensen haar smaak delen. Dat is toch niet raar?
Ik vind het eerder vreemd dat jij je daardoor uitgedaagd voelt.
Ik vind het raar dat ze het leuk vindt dat mensen dierenleed eten.
Ik voel me niet uitgedaagd trouwens. Maar zo'n opmerking snap ik gewoon niet.
donderdag 16 december 2010 om 23:56
quote:moppetoet schreef op 16 december 2010 @ 23:55:
[...]
Nou ja, ik stelde je een vraag, dus dan verwacht ik antwoord ja. Ik weet niet hoe jij dat normaal doet als iemand je een vraag stelt?
Je antwoord is me duidelijk. Thanks.
[...]
Nou ja, ik stelde je een vraag, dus dan verwacht ik antwoord ja. Ik weet niet hoe jij dat normaal doet als iemand je een vraag stelt?
Je antwoord is me duidelijk. Thanks.
donderdag 16 december 2010 om 23:59
quote:tilalia2 schreef op 16 december 2010 @ 23:52:
[...]
Ik vind het eerder vreemd dat jij je daardoor uitgedaagd voelt.En daarbij begon TO over dat ze wat lekkers had gekocht op de markt. Geheel ontopic dus!
[...]
Ik vind het eerder vreemd dat jij je daardoor uitgedaagd voelt.En daarbij begon TO over dat ze wat lekkers had gekocht op de markt. Geheel ontopic dus!
vrijdag 17 december 2010 om 10:20
zaterdag 18 december 2010 om 12:22
Om even voorbij te gaan aan de hele discussie, het is echt verrukkelijk met vijgenbrood of met geconfijte appeltjes. Of met een stukje vijg.
En ik vind het heerlijk trouwens. Bij de poelier hier op het winkelcentrum kan ik die handige platte blikjes trouwens gewoon kopen. Hij heeft ze niet op voorraad, maar bestelt ze dan voor me.
En ik vind het heerlijk trouwens. Bij de poelier hier op het winkelcentrum kan ik die handige platte blikjes trouwens gewoon kopen. Hij heeft ze niet op voorraad, maar bestelt ze dan voor me.