Fototopic: Wat eet jij nu?

24-08-2011 15:54 332 berichten
Ik had net een bakje fruitsalade gemaakt en dat vond ik er zo kleurig en gezond uitzien dat ik er even een foto van heb gemaakt.

Nu leek het me leuk als hier allemaal foto's worden geplaatst van wat jij op dit moment aan het eten bent/gaat eten/net hebt gegeten. Dat kunnen zelfgemaakte foto's zijn, maar bij simpele tussendoortjes kan dat natuurlijk ook gewoon een foto zijn die van google is geplukt.

Wie weet doe we op deze manier wel een beetje inspiratie op van elkaars 'gerechten'.

Ik trap af:

Fruitsalade van aardbeien, galiameloen en nectarine, jum!

Alle reacties Link kopieren
quote:Aapislief schreef op 24 augustus 2011 @ 16:10:

Ik krijg zin in wat lekkers door dit topic!

Maar ik zit op mn werk en heb alleen nog een banaan haha.En ik helemaal niks meer
quote:pakjezakdoekjes schreef op 24 augustus 2011 @ 16:16:

[...]

Oeh, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Is het echt heel lekker dan ?

Ja! De stroop wordt er heerlijk plakkerig van.

Heel eventjes maar hoor, 20 seconden ofzo.
Oeh ja stroopwafels in de magentron! Ik maak altijd een kopje thee en leg de stroopwafel daar bovenop, zelfde effect
Ik heb net 2 beschuitjes met hagelslag gehad.

Chocolade muffin met extra stukjes chocolade.

quote:no___ schreef op 24 augustus 2011 @ 16:19:

[...]

Ja! De stroop wordt er heerlijk plakkerig van.

Heel eventjes maar hoor, 20 seconden ofzo.Goede tip! Ga ik zeker proberen, maar dan moet ik wel eerst stroopwafels gaan halen
Oei, mijn tussendoortje was iets ongezonder, maar ik eet ook laat hoor. Een tomatentortilla met salsasaus en kaas en kruiden, even 40 sec in de magnetron en oprollen. Zit er nog vol van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben mijn eigen bananenschil
Die chocolademuffin. Krijg spontaan zin. (In die muffin :p). Leuk idee dit! Straks als het eten klaar is ook ff foto maken! Haha
la maar, plaatje lukt nie......:(

[

Heerlijke combi
Gevuld is ie dan

Officieel mag ie hier niet, want ik drink dit ipv eten

Wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben die een fout tussendoortje neemt.
Oh Elastiekje, even iets rechtzetten, het vorig topic was niet van mij hoor, van een ander Nietje. Maar leuker dat je ook geen eigen foto's mag plaatsen, daar is het denk ik mis gegaan bij het andere topic;

mylenevalerie in "Toon hier je kookkunsten / rampen"
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En dan..............

ga straks aan de slag met
Och ik ben niet zo streng hoor wat betreft eigen foto's en of het nou eten of drinken is Vind het gewoon leuk zo te bekijken wat iedereen nu aan het eten is haha. Soms denk ik ojaaaa lekker! Was helemaal vergeten dat dat bestond

Heb er nog een koekje bij genomen

Hmmm, heerlijke watermeloen! (Oh, de foto is wel een beetje klein geworden zie ik).

Maar die stroopwafels klinken ook wel errug goed!
Leuk topic, elastiekje ik eet nu alleen even niks, dus geen foto. Ik zie wel lekkere dingen voorbij komen

Sagrera, wat is dat precies? Iets met kikkererwten, ziet er lekker uit!
Nu: gebakken aardappels met een gehaktschnitzel, gebakken champignons en een salade van veldsla met rode druiven, komkommer, kaas en een honing mosterddressing. Jum!

met

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven