Fototopic: Wat eet jij nu?

24-08-2011 15:54 332 berichten
Ik had net een bakje fruitsalade gemaakt en dat vond ik er zo kleurig en gezond uitzien dat ik er even een foto van heb gemaakt.

Nu leek het me leuk als hier allemaal foto's worden geplaatst van wat jij op dit moment aan het eten bent/gaat eten/net hebt gegeten. Dat kunnen zelfgemaakte foto's zijn, maar bij simpele tussendoortjes kan dat natuurlijk ook gewoon een foto zijn die van google is geplukt.

Wie weet doe we op deze manier wel een beetje inspiratie op van elkaars 'gerechten'.

Ik trap af:

Fruitsalade van aardbeien, galiameloen en nectarine, jum!

Leuk idee!

Maar ik ben heel erg saai, zo om 4uur!!
anoniem_63b2245ececb0 wijzigde dit bericht op 24-08-2011 15:59
Reden: raar.. de plaatjes verdwijnen zomaar..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mn nagels.....

ik kan t niet laten, ben een zenuwpees.
Sorry, maar wat een lelijke nagels...

Verder eet ik nu niet...
He leuk, heb ook zo'n topic gehad, maar er waren maar weinig die een foto wilde maken :( , hoop dat het nu wel gaat lopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nammma schreef op 24 augustus 2011 @ 15:59:

Sorry, maar wat een lelijke nagels... heb meteen geen trek meer in m'n soepje..

Jammie!
Ging niet goed met die afbeelding. Hoe plaats ik hem? Via een link en daar om heen dan op 'afbeelding' klikken?
MV, uiteraard verwacht ik dat jij hier een heuleboel foto's gaat uploaden!
quote:Nammma schreef op 24 augustus 2011 @ 15:59:

Sorry, maar wat een lelijke nagels...

Verder eet ik nu niet...Als ik naar de link kijk is het niet haar eigen nagels. Is van een kooksite.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:elastiekje schreef op 24 augustus 2011 @ 16:02:

MV, uiteraard verwacht ik dat jij hier een heuleboel foto's gaat uploaden! Ik ga over een uur (is voor morgen) suddervlees maken voor een Indiase curry, voor het eerst. Als die lukt maak ik een foto ja.
quote:NYC schreef op 24 augustus 2011 @ 16:02:

Ging niet goed met die afbeelding. Hoe plaats ik hem? Via een link en daar om heen dan op 'afbeelding' klikken?Je moet de url bij 'eigenschappen' van een afbeelding kopieren (rechtermuisknop, eigenschappen) en deze url tussen [IMG] [/IMG] plaatsen (of het afbeeldingplaatje in viva aanklikken en de link hier inplaatsen)

En ik heb ze op kleur gesorteerd want elke kleur smaakt anders. En dan eet ik ze van minst naar meest..

Genoeg informatie?

Helaas net de laatste opgegeten. Ik had ze in Dresden gekocht. de smaak is een combinatie van peperkoek en taai-taai

eierkoek met aardbei!! Lekker
Het gras aan de overkant is niet groen.
Gelukt :D en op inmiddels.. het hele pak...
Ik heb net het schaaltje in de vaatwasser gezet. Was erg lekker snackje.

Ik krijg zin in wat lekkers door dit topic!

Maar ik zit op mn werk en heb alleen nog een banaan haha.
ik heb zin in een rundvleesslaatje of een bamischijf.. Hebben ze hier beide niet dus eet nu maar een komkommer...

Ze zijn even in de magnetron geweest
quote:no___ schreef op 24 augustus 2011 @ 16:15:

[afbeelding]

Ze zijn even in de magnetron geweest Oeh, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Is het echt heel lekker dan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven