foute hapjes ideeën gezocht

21-01-2012 12:22 68 berichten
Hoi ik heb vanavond een feestje waar alles fout moet zijn, outfit en de hapjes. Nou wil ik eigenlijk al verassing zelf ook nog iets maken om mee te nemen.

Weet iemand leuke foute hapjes? Maak niet uit of ze zoet of zout zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stukjes leverworst.

Een halve kool met alufolie bedekken en daar sateprikkers met kaas, ananas, augurk etc. in prikken.

van die zoute stengels

wijnglazen gevuld met sigaretten natuurlijk. Lekker jaren 70.
quote:Lotte35 schreef op 21 januari 2012 @ 12:29:

Een augurk gerold in boterhamworst. Heel retro!

Best fout inderdaad.

Ik zou daar plakjes leverworst, metworst, dat soort dingen bij doen.
quote:StabiloBoss schreef op 21 januari 2012 @ 12:36:

Stukjes leverworst.

Een halve kool met alufolie bedekken en daar sateprikkers met kaas, ananas, augurk etc. in prikken.

van die zoute stengels

wijnglazen gevuld met sigaretten natuurlijk. Lekker jaren 70.Ja dat is heel erg 70 jaren en fout nu,wou het net neerzetten.En toch als ik dat doe op een verjaardag vinden de mensen het leuk:-)
Haha ik vind die zogenaamd foute dingen allemaal lekker eigenlijk.
Ik heb er even een oud jaren 80 kookboekje bijgepakt, ze doen overal van die chemisch lichtgevende kersen op (bigarreaux) en ik vind een recept voor een gevulde broodvis gebakken in de vorm van een vis...
Oh goede ideeen hier!! Vooral de dropveters met nibbits eraan en dan zo'n snoepsleutel in jet midden! Miss ga ik die wel doen, is ook leuk voor de kinderen en de volwassen kunnen die ook gewoon lekker gek om hun nek doen haha
quote:bijbeunen schreef op 21 januari 2012 @ 12:35:

Zucht.

Je kan zeggen wat je wil maar die foute hapjes van weleer waren gewoon het lekkerste. Fuk het fingerfood en de tapas.

Precies.

Fout is lekker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bestaan die kant en klare taartbakjes nog? Die vullen met aardbeien uit blik en versieren met slagroom.
Pelpinda's.
Shandy. Of " sneeuwwitje" ; half 7-up, half bier.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2012 @ 12:46:

Bestaan die kant en klare taartbakjes nog? Die vullen met aardbeien uit blik en versieren met slagroom.hehe... dat hebben wij laatst nog gehad (met kersen). Best lekker.
Oh heerlijk! Foute hapjes!

Volgens mij is wraps met creamcheese and gerookte zalm inmiddels zoooo standaard dat het ook fout is!

Gevulde eieren

Blokje kaas met gember of manderij uit blik en een prikker met Nederlands vlaggetje
toastjes met zalmsalade o.i.d., wel minimaal 2 uur van tevoren smeren! Pindarotsjes en idd van die zoute stokjes in een glas.
Soesjes toren met choco saus uit een flesje
Bleekselderijstengels, stukjes wortel, stukjes komkommer in een dipsaus met magere yoghurt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2012 @ 12:46:

Bestaan die kant en klare taartbakjes nog? Die vullen met aardbeien uit blik en versieren met slagroom.Wel slagroom uit een spuitbus he?
Advocaat! Met slagroom uit een spuitbus en dan serveren met een klein lepeltje.
Een sneeuwster. (bestaat dat nog?)
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 21 januari 2012 @ 13:29:

Een sneeuwster. (bestaat dat nog?)? Die ken ik niet?
Sneeuwster bestaat nog, gewoon in de AH te krijgen.
quote:Sabeltandcavia schreef op 21 januari 2012 @ 13:29:

Een sneeuwster. (bestaat dat nog?)In de vriezer nog ja. Heerlijk!
Als ik aan foutje hapjes denk, denk ik meer aan cakejes in de vorm van een tiet ofzo. Maar dat ligt meer aan mijn kronkel waarschijnlijk
quote:bbardot schreef op 21 januari 2012 @ 13:56:

Als ik aan foutje hapjes denk, denk ik meer aan cakejes in de vorm van een tiet ofzo. Maar dat ligt meer aan mijn kronkel waarschijnlijk

Idd, ik zit dit met verbijstering te lezen. Op de slagroom in spuitbus na zie ik niets wat fout is. Ja popi jopi jaren geleden maar daardoor fout?

Kijk bij de meeste verjaardagen, je ziet die hapjes nog overal.

Ik dacht ook aan die dropjes in de vorm van tietjes. Of die chocolade borsten of penissen. En meer van dat foute snoep.

Of wat ik dan wel weer fout vind, zon elastiekje met die vieze snoepjes eraan, een snoepketting. Je hebt ze ook in een bh en onderbroek.

Deze vieze dingen;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fout hapje wat waarschijnlijk weinig aftrek vindt;

Stronkjes rauwe broccoli

Plank met blokjes kaas

Foute drankjes;

Martini/vieu

En wij dronken met uitgaan altijd van die rode bagger...maar ik kan niet op de naam komen. Volgens mij was het een mix, maar het kwam wel uit één fles.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

partjes hardgekookt ie met rookvlees erom gewikkeld.

Door dit topic heb ik net ham rolletjes met roomkaas op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven