gebakken boterham
maandag 11 oktober 2010 om 16:55
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag zin in iets dat oma maakte, namelijk een gebakken boterham. Maar ik ben geen echte keukenprinses en ik kan me niet goed herinneren hoe dat moet, volgens mij:
ei (kloppen?)
melk
boterham er door en in de pan
Iemand die weet of ik nog iets mis of vergeten ben? (moet nog boodschappen halen er voor)
Bedankt!
Ik heb vandaag zin in iets dat oma maakte, namelijk een gebakken boterham. Maar ik ben geen echte keukenprinses en ik kan me niet goed herinneren hoe dat moet, volgens mij:
ei (kloppen?)
melk
boterham er door en in de pan
Iemand die weet of ik nog iets mis of vergeten ben? (moet nog boodschappen halen er voor)
Bedankt!

maandag 11 oktober 2010 om 18:20
quote:esbee schreef op 11 oktober 2010 @ 17:41:
Wel gebakken boterham hoor Lekker...
(En bomvol caloriën).
Hoezo bomvol calorieën?
Het is toch gewoon een boterham met een ei en een heel klein beetje melk. Als je er geen kilo suiker op doet, zie ik het probleem niet zo.
TO, je hebt me trouwens op een goed idee gebracht
Wel gebakken boterham hoor Lekker...
(En bomvol caloriën).
Hoezo bomvol calorieën?
Het is toch gewoon een boterham met een ei en een heel klein beetje melk. Als je er geen kilo suiker op doet, zie ik het probleem niet zo.
TO, je hebt me trouwens op een goed idee gebracht
dinsdag 12 oktober 2010 om 16:07

zaterdag 16 oktober 2010 om 01:47
Toevallig zag ik vanmiddag Ready Steady Cook en daar maakten ze een gebakken boterham op z'n Italiaans. Boterham beleggen met mozzarella, schijfjes tomaat en verse basilicum. Andere boterham erop. Geheel door een schaaltje met geklutst ei halen (volgens mij zonder melk, maar dat weet ik niet zeker) en dan aan beide zijden bakken in een koekenpan. Zag er yummie uit!