Gebakken fruit!
maandag 21 november 2011 om 23:01
Ik ben sinds kort een fervent fruiteter.. maar dan wel gebakken!
Plakjes banaan, even met wat olie in de pan.. heerlijk!
Gebakken appel met notenolie..niet te versmaden.
Of appel uit de oven/magnetron met suiker en kaneel, lekker in de winter!
En natuurlijk gebakken ananas, mango of sinaasappel (ja echt!)
Er gaan zo natuurlijk wel wat vitamientjes verloren, maar dat maakt me niet uit.
Zijn er meer mensen hier die zo hun dagelijkse portie fruit eten?
En het belangrijkste: heb je lekkere recepten?
Plakjes banaan, even met wat olie in de pan.. heerlijk!
Gebakken appel met notenolie..niet te versmaden.
Of appel uit de oven/magnetron met suiker en kaneel, lekker in de winter!
En natuurlijk gebakken ananas, mango of sinaasappel (ja echt!)
Er gaan zo natuurlijk wel wat vitamientjes verloren, maar dat maakt me niet uit.
Zijn er meer mensen hier die zo hun dagelijkse portie fruit eten?
En het belangrijkste: heb je lekkere recepten?
dinsdag 22 november 2011 om 01:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 november 2011 @ 00:58:
Ben alleen bang dat ik een beetje een overkill krijg van perzikken, op dit moment elke week een groot blik, ik kan ze bijna niet meer zien. Als ze er nou een fles nep champie bij doen dan maak ik er de cocktail belini van .
Haha, dat snap ik wel ja.
Hoe nep moet die champie zijn? Mag het ook hele goedkope bubbelwijn zijn? Dan is Canei misschien een optie. Haalt het niet bij het echte spul natuurlijk.
Ben alleen bang dat ik een beetje een overkill krijg van perzikken, op dit moment elke week een groot blik, ik kan ze bijna niet meer zien. Als ze er nou een fles nep champie bij doen dan maak ik er de cocktail belini van .
Hoe nep moet die champie zijn? Mag het ook hele goedkope bubbelwijn zijn? Dan is Canei misschien een optie. Haalt het niet bij het echte spul natuurlijk.
dinsdag 22 november 2011 om 01:06
quote:helene31 schreef op 22 november 2011 @ 01:03:
[...]
Hoe nep moet die champie zijn? Mag het ook hele goedkope bubbelwijn zijn? Dan is Canei misschien een optie. Haalt het niet bij het echte spul natuurlijk.Binnenkort zou een andere forumster langskomen die Canei drinkt, zal vragen of ze het lekker vindt of ik er een Belini van maak. Ik heb een blender.
[...]
Hoe nep moet die champie zijn? Mag het ook hele goedkope bubbelwijn zijn? Dan is Canei misschien een optie. Haalt het niet bij het echte spul natuurlijk.Binnenkort zou een andere forumster langskomen die Canei drinkt, zal vragen of ze het lekker vindt of ik er een Belini van maak. Ik heb een blender.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 22 november 2011 om 11:44
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 november 2011 @ 00:49:
Ik ga morgen kijken maar meestal zijn dat soort dingen vaak richting de datum die ik krijg. Ik krijg binnenkort 2 forummers hier dus kan hun tas ook nog vol proppen.
Ik zag nog een bijgerecht met noten die mij lekker leek;
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=196272&rq=perzik
Het gerecht van Le. Misschien nog een bellini maar heb geen champi in huis. Een soort mousse maar ben niet zo van de toetjes maar koop wel wat kwark ofzo. Of karnemelk.
Perzikkenmousse, nog nooit gemaakt;
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=361944&rq=perzik er wordt helemaal niks stiekem in tassen gepropt
Ik ga morgen kijken maar meestal zijn dat soort dingen vaak richting de datum die ik krijg. Ik krijg binnenkort 2 forummers hier dus kan hun tas ook nog vol proppen.
Ik zag nog een bijgerecht met noten die mij lekker leek;
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=196272&rq=perzik
Het gerecht van Le. Misschien nog een bellini maar heb geen champi in huis. Een soort mousse maar ben niet zo van de toetjes maar koop wel wat kwark ofzo. Of karnemelk.
Perzikkenmousse, nog nooit gemaakt;
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=361944&rq=perzik er wordt helemaal niks stiekem in tassen gepropt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 22 november 2011 om 13:05
quote:rosanna08 schreef op 22 november 2011 @ 11:44:
[...]
er wordt helemaal niks stiekem in tassen gepropt
Ah geef toe, de vorige keer was je ook blij met de megafles saus die ik er stiekem in had gedaan . Wat had ik graag je gezicht gezien toen je thuis je tas uitpakte .
[...]
er wordt helemaal niks stiekem in tassen gepropt
Ah geef toe, de vorige keer was je ook blij met de megafles saus die ik er stiekem in had gedaan . Wat had ik graag je gezicht gezien toen je thuis je tas uitpakte .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven