goed restaurant amsterdam

29-12-2010 20:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goed restaurant in Amsterdam,

met lekker eten, goede bediening, rustig tafelen, echt een avond uit. Alleen maak ik mijn tafelgenoten niet blij met hele culinaire hoogstandjes dat wil zeggen gerechten zoals eendenlever, geconfijte kalfswangen, en dat soort liflafjes. Ik zoek dus een restaurant met een wat ruimere keus op de menukaart en waar je ook niet daarna nog het gevoel hebt dat je nog wel even langs de FEBO zou willen.

Wie heeft er goede tips? het liefst in het centrum van Amsterdam
Restaurant As is mijn favoriet - maar daar kun je volgens mij ook alleen aangeven wat je niet graag eet en dan wordt daarmee rekening gehouden. Zoveel mogelijk of alles biologisch, goeie wijnkaart. Wel een beetje rumoerig als het druk is, want de akoestiek van die ruimte is niet ideaal. Als het rustig is, zit je er heel fijn, vooral in de nissen aan de rand. Zit alleen niet echt in het centrum, je moet vanaf het Centraal Station nog even trammen.

Hemelse Modder vind je misschien ook leuk? Goeie bediening, leuke kaart en gezellige sfeer. Je kunt online de kaart bekijken, dan krijg je een beetje een indruk.

Open vond ik ook goed, maar misschien vind je dat ook te kleine porties.

En als je houdt van écht Italiaans (dus geen pizza's): Toscanini. Kijk maar even naar de menukaart, het is wel een beetje aan de prijs.

Die laatste drie zijn op loopafstand van het station, Hemelse Modder het dichtst erbij en Toscanini iets verder.
Wat eten we vanavond?
Hemelse Modder is inderdaad een goede optie, of Vis aan de Schelde als je van vis houdt. Harkema vind ik een erg relaxte plek en goed eten, maar je schreef al dat je die niet zo leuk vond.

Misschien is Yamazato in het Okura iets voor je? Wel een stukje met de tram, maar niet ver.
Braque!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Ik heb een keer heerlijk gegeten in De Kas. Alleen betaalde de baas dus geen idee wat de prijzen zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:spectral schreef op 29 december 2010 @ 22:12:

Slecht personeel en zeer matig eten...Ik heb er een keer gegeten. Vond het concept leuk, sfeer ook goed, maar het eten inderdaad middelmatig. Ik had gekozen voor de kleine hapjes variant. Alles was heel erg snel koud. Toen we dit aangaven vertelde hij dat ze deze klacht wel vaker hoorden. Ik zou zeggen, doe er dan iets aan! Voor mij een reden om niet terug te gaan.
Bedankt voor al jullie tips!

Het wordt uiteindelijk een keuze uit:

Bicken

Juuls

Hemelse modder

Lieve

Nog even over nadenken dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven