Goede thermos lunch box

24-02-2024 14:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben begonnen met gezond eten en wil ook buitenshuis goed lunchen met salades etc. Wie heeft er een tip voor een goede thermos lunch box die niet te klein is en niet lekt? Ik vind het moeilijk een goede uit te kiezen. Liefst niet met van die losse ijs compartimenten maar dubbelwandig. Thanks
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben tevreden over die van IKEA. Kost een tientje meen ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al jaaaaaren een Stanley Food Jar, perfect ding. Eten blijft warm of koud, afhankelijk van wat je wil.
Als ik er 's ochtends soep in doe, is die tijdens de lunch nog te warm om te eten ;-D
Misschien begrijp ik niet helemaal wat je zoekt, maar voor salades heb ik deze, erg blij mee. Alles blijft zo lekker en is lekvrij. Afbeelding
stippensokken schreef:
24-02-2024 15:40
Ik heb al jaaaaaren een Stanley Food Jar, perfect ding. Eten blijft warm of koud, afhankelijk van wat je wil.
Als ik er 's ochtends soep in doe, is die tijdens de lunch nog te warm om te eten ;-D

Zo die is prijzig! Maar wel mooi, en fijn dus? Zoek voor de keren dat ik geen salade meeneem nog iets waar t eten warm in blijft, deze kende ik nog niet en is wel een kanshebber :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
24-02-2024 15:45
Zo die is prijzig! Maar wel mooi, en fijn dus? Zoek voor de keren dat ik geen salade meeneem nog iets waar t eten warm in blijft, deze kende ik nog niet en is wel een kanshebber :)
Hij is niet goedkoop, dat klopt. Maar wel zo goed dat hij de rest van je leven mee gaat.
En je eten blijft echt urenlang enorm warm (of lekker koud).
Alle reacties Link kopieren Quote
stippensokken schreef:
24-02-2024 16:16
Hij is niet goedkoop, dat klopt. Maar wel zo goed dat hij de rest van je leven mee gaat.
En je eten blijft echt urenlang enorm warm (of lekker koud).
Goede tip! Ik wil hem nu ook :D
stippensokken schreef:
24-02-2024 15:40
Ik heb al jaaaaaren een Stanley Food Jar, perfect ding. Eten blijft warm of koud, afhankelijk van wat je wil.
Als ik er 's ochtends soep in doe, is die tijdens de lunch nog te warm om te eten ;-D
Deze heb ik ook. Fantastische aankoop geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
stippensokken schreef:
24-02-2024 15:40
Ik heb al jaaaaaren een Stanley Food Jar, perfect ding. Eten blijft warm of koud, afhankelijk van wat je wil.
Als ik er 's ochtends soep in doe, is die tijdens de lunch nog te warm om te eten ;-D
Past er wel bijvoorbeeld een flinke salade in? Vaak gaat er meer in dan je vermoed aan de buitenkant. Ik heb ook pas de Stanley beker gekocht en daar ben ik ook heel tevreden mee
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
24-02-2024 15:43
Misschien begrijp ik niet helemaal wat je zoekt, maar voor salades heb ik deze, erg blij mee. Alles blijft zo lekker en is lekvrij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
24-02-2024 15:43
Misschien begrijp ik niet helemaal wat je zoekt, maar voor salades heb ik deze, erg blij mee. Alles blijft zo lekker en is lekvrij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cocoscorpio schreef:
24-02-2024 17:29
Past er wel bijvoorbeeld een flinke salade in? Vaak gaat er meer in dan je vermoed aan de buitenkant. Ik heb ook pas de Stanley beker gekocht en daar ben ik ook heel tevreden mee
Volgens mij zijn er verschillende maten tegenwoordig. De inhoudsmaat staat er bij, dan kun je zelf bepalen wat voor jou praktisch is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank. Ik heb de grote 0,94 l stanley the legendary classic besteld. Ik woon aan het strand en wil er veel salades uit gaan eten na mijn werk en die hebben nu eenmaal veel volume Hup thermos food jar pakken en vertrekken naar het strand. Bedankt voor de tips 😊
Grappig, val net in laatste stukje Kassa en daar kwam de beker van Stanley als beste uit de test, qua warmhouden. Was wel ook de duurste van allemaal.

Cocoscorpio, ben wel benieuwd wat je wilde quoten/zeggen bij mijn twee quotes :sigh:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
24-02-2024 20:04
Grappig, val net in laatste stukje Kassa en daar kwam de beker van Stanley als beste uit de test, qua warmhouden. Was wel ook de duurste van allemaal.

Cocoscorpio, ben wel benieuwd wat je wilde quoten/zeggen bij mijn twee quotes :sigh:
Dat ging denk ik mis, ik had gezegd dat ik een lunch box wilde die het eten warm of koud houdt. Goed om te horen dat ze als beste uit de test komen . Ik probeer af te kicken van de cola light dus die beker die ik ook heb van stanley zal goed van pas komen
Ja, ik ga ook even kijken welke ik ga bestellen voor warm eten.
Ok, snap nu dat jij gewoon je klaargemaakte salade erin doet, ik vind wel fijn dat ik dingen apart kan houden en pas als ik t ga eten bij elkaar gooi. Maar is idd wel onhandig om voor alles een aparte beker/bak te hebben.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven