Groupon: vaak is het het net niet

16-07-2011 14:54 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die na het eerste enthousiasme van zoveel korting, toch een beetje terugkomen van hun Groupon-verslaving?

Ik heb met mijn vriend nou al meerdere malen een restaurantdeal gekocht, maar eerlijk gezegd als ik er zo op terugkijk is er geen 1 geweest waarvan ik achteraf zei: jeetje wat was dat lekker, of bijzonder of onwijs gezellig......

Voor mijn gevoel is het het vaak toch net niet. Op zich niet verwonderlijk aangezien het veelal toch de wat minder goed lopende, of net geopende restaurants zijn die er aan meedoen (een uitzondering daar gelaten want soms zie ik ook tenten voorbij komen die ik goed ken).

Eigenlijk bevalt het hele gedoe met zo'n uitgeprint A4-tje me al niet. Dan heb je een leuke (romantische) avond en dan bij het afrekenen kom je dan met zo'n verkreukeld ding uit je tas wat toch een beetje "cheap" overkomt. Althans: ik voel me toch altijd een beetje opgelaten als ik 3 gangen op heb en dan een bonnetje moet inleveren voor de korting.

Krijg er een beetje een supermarktgevoel bij.

Ik geloof dat ik toch liever de volle mep betaal bij een goed, leuk en sfeervol restaurant dan temidden van nog 30 andere Grouponklanten na 3 gangen niet echt het gevoel heb dat ik "leuk en lekker" uit eten ben geweest
quote:Moosey schreef op 25 juli 2011 @ 21:43:

En omdat ze een idiote, wannabe lollige tekstschrijver in dienst hebben genomen. Brr, valt echt niet meer doorheen te komen, door die mails.Nou, inderdaad zeg! Daar ergerde ik me laatst ook kapot aan. Was iets over Italiaanse mannen, dat ze goed zijn in versieren en nog iets. Heb de rest geblokt blijkbaar, zo erg was het.
quote:elastiekje schreef op 25 juli 2011 @ 11:02:

Wij hebben ook heeeerlijk gegeten in een restaurant in Groningen. 50% korting op 3 gangen. Drankjes wel zelf betalen maar dat maakte niets uit. Totaal iets van 40/45 voor 2 personen kwijt. Ligt er dus maar net aan in welk restaurant je terecht komt denk ik Was dat bij O&S van de groupon deal van vorige week? daar heb ik voor september gereserveerd.
Ben het er helemaal mee eens! De eerste keer dat ik de website van Groupon zag (voordat het een hype werd) dacht ik ook dat het een scam was, omdat die website er zo fake uitziet!

En de deals zijn inderdaad niet altijd zo geweldig... Ik weet wel dat de winkel/het restaurant etc geen geld kwijtraakt aan jouw coupon, maar gewoon aan je verdienen, dus daar hoef je je niet voor te schamen!

Over een tijdje komt er nog zo'n soort van site uit, gelinkt aan de NL bladen, NL20 en NL10 enzo. Zij hebben wel leuke deals in het vooruitzicht staan, en die zijn ook gelinkt aan de steden waar de bladen aankomen. Ziet er ook een stuk beter uit dan Groupon! (Hoop erg dat die site wel leuk wordt, want het idee van voordeel is natuurlijk wel top!)
Ben het met jullie eens hoor! Heb eens heel goedkoop yoga lessen gekregen, maar uiteindelijk ben ik amper gegaan.. dus... hele dure yogalessen! Maar eerlijk is eerlijk: dat ligt aan jezelf! Laatst moest ik ook nieuwe BH's, dus ben ik wel op die Hunkemoller aanbieding ingegaan, toch 11 euro korting. Verder zie ik er geen hele boeiende dingen tussen staan de laatste tijd. De restaurants spreken me nooit zo aan, zijn ook altijd "middenklasse" restaurants.

Oja, ik belde ook altijd de bedrijven die meededen om te checken of het niet fake was, haha! Vertrouwde dat hele Groupon voor geen meter, maar nu ik de formule snap wel hoor
Zijn er ook mensen die ervaring hebben vanuit de andere zijde met Groupon? Ik bedoel ondernemers met eenmanszaken, bedrijfjes etc. Hoe zijn jullie ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven