Hoe fluf ik mijn bladspinazie op?

14-01-2010 18:13 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verse bladspinazie aan het maken. Wie weet hier een lekkere variant mee, behalve het eeuwige nootmuskaat. Ik vind het altijd zo weeig.
Ik roerbak het vaak, en dan op t laatst een klein handje rozijntjes meebakken. Erg lekker!! Pijnboompitjes doe ik ook vaak, maar die was al genoemd. Tomaatjes (zowel zongedroogd als vers) zijn ook erg lekker. Oh, en citroenpeper fluft de spinazie ook lekker op, geeft wat pit!
uitje bakken, spinazie erbij met tomaat, op het einde feta er doorheen. Nog wat kruiden erbij en klaar. Erg lekker!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
eerst knoflookje bakken, uitje en zon mix pakketje paddestoelen, zongedroogde tomaatjes, en kruidenroomkaasje (zoals boursin oid) en als laatste dan de spinazie erdoorheen scheppen...lekker met pasta
spekblokjes,champignons, rauw spinazie roerbakken,serveren met pasta...mjammie
een lekkere CHorizo in kleine dobbelsteentjes snijden, die eerst uitbakken, en dan de spinazie hierbij doen.... Jammie :-)
quote:marie_liselotte1981 schreef op 14 januari 2010 @ 18:22:

Voor als je spinazie al opstaat: FLUFik kan hem niet kijken voordat ik me aanmeld? what the f?
quote:emaille schreef op 14 januari 2010 @ 19:25:

[...]

ik kan hem niet kijken voordat ik me aanmeld? what the f?Tis Brigitte Kaandorp in een act. Het gaat over het fenomeen opfluffen en er komt geloof ik een sexistische opmerking in voor.
Verdorie zo kan het dus ook!

Ik ben gisteren niet verder gekomen dan spinazie met een gekookt ei..
quote:Bergje65 schreef op 15 januari 2010 @ 19:55:

[...]

Tis Brigitte Kaandorp in een act. Het gaat over het fenomeen opfluffen en er komt geloof ik een sexistische opmerking in voor.Ja dat snap ik. Maar heb nog niet eerder meegemaakt dat ik een account bij youtube moest gaan aanmaken om het te kunnen zien.
Veel suggesties hier!

In Japan doen we er vaak sesamzaadjes over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven