Ik ben verse bladspinazie aan het maken. Wie weet hier een lekkere variant mee, behalve het eeuwige nootmuskaat. Ik vind het altijd zo weeig.
Anoniem_64b2e5ab4f6dd
donderdag 14 januari 2010 om 18:52
Ik roerbak het vaak, en dan op t laatst een klein handje rozijntjes meebakken. Erg lekker!! Pijnboompitjes doe ik ook vaak, maar die was al genoemd. Tomaatjes (zowel zongedroogd als vers) zijn ook erg lekker. Oh, en citroenpeper fluft de spinazie ook lekker op, geeft wat pit!
eerst knoflookje bakken, uitje en zon mix pakketje paddestoelen, zongedroogde tomaatjes, en kruidenroomkaasje (zoals boursin oid) en als laatste dan de spinazie erdoorheen scheppen...lekker met pasta
ik kan hem niet kijken voordat ik me aanmeld? what the f?Tis Brigitte Kaandorp in een act. Het gaat over het fenomeen opfluffen en er komt geloof ik een sexistische opmerking in voor.
Anoniem_64681232586f5
vrijdag 15 januari 2010 om 20:02
Verdorie zo kan het dus ook!
Ik ben gisteren niet verder gekomen dan spinazie met een gekookt ei..
Anoniem_84
zaterdag 16 januari 2010 om 11:37
quote:Bergje65 schreef op 15 januari 2010 @ 19:55:
[...]
Tis Brigitte Kaandorp in een act. Het gaat over het fenomeen opfluffen en er komt geloof ik een sexistische opmerking in voor.Ja dat snap ik. Maar heb nog niet eerder meegemaakt dat ik een account bij youtube moest gaan aanmaken om het te kunnen zien.