hoe veel eet jij op een dag?
woensdag 23 november 2011 om 20:00
woensdag 23 november 2011 om 20:05
Je zegt ook dat je al je hele leven hoofdpijn hebt en je eet en drinkt veel te weinig. Lekker ongezond ben je dus bezig!
Waarom ga je dan niet gewoon sporten in plaats van niks te eten? Ik eet 2100 - 2200 calorieën per dag en ben hartstikke slank! Waarom zou jij dan 10 keer zo weinig moeten eten om slank te blijven? Ik vat em ff niet!
Waarom ga je dan niet gewoon sporten in plaats van niks te eten? Ik eet 2100 - 2200 calorieën per dag en ben hartstikke slank! Waarom zou jij dan 10 keer zo weinig moeten eten om slank te blijven? Ik vat em ff niet!
woensdag 23 november 2011 om 20:11
Oké, dit eet ik gemiddeld:
Ontbijt: 2 boterhammen met beleg, glas jus d'orange
Tussendoor: waar ik maar zin in heb, meestal een paar koekjes of chips, chocola en ook wel eens alle 3 :-S Ook wel eens salade die over is van de vorige dag (Griekse salade of gewone sla met dressing)
Lunch: 2 boterhammen met beleg, soms een salade erbij of een plak ontbijtkoek, drinken verschilt
Tussendoor: fruit en nog wat lekkers (vandaag toevallig een stuk of 6 Chocotoffs)
Avondeten: gezonde maaltijd zonder veel calorieën
's Avonds vaak nog wel wat lekkers.
En ik weeg 57 kilo bij 1.75m. Ik zeg niet dat je dat ook allemaal moet eten (dat gesnaai van mij mag best wat minder), maar zo zie je maar dat je echt niet meteen dik wordt als je wat meer eet. Wat jij doet is echt niet gezond!
Ontbijt: 2 boterhammen met beleg, glas jus d'orange
Tussendoor: waar ik maar zin in heb, meestal een paar koekjes of chips, chocola en ook wel eens alle 3 :-S Ook wel eens salade die over is van de vorige dag (Griekse salade of gewone sla met dressing)
Lunch: 2 boterhammen met beleg, soms een salade erbij of een plak ontbijtkoek, drinken verschilt
Tussendoor: fruit en nog wat lekkers (vandaag toevallig een stuk of 6 Chocotoffs)
Avondeten: gezonde maaltijd zonder veel calorieën
's Avonds vaak nog wel wat lekkers.
En ik weeg 57 kilo bij 1.75m. Ik zeg niet dat je dat ook allemaal moet eten (dat gesnaai van mij mag best wat minder), maar zo zie je maar dat je echt niet meteen dik wordt als je wat meer eet. Wat jij doet is echt niet gezond!
woensdag 23 november 2011 om 20:13
Drie boterhammen per dág? Kind, ik eet er vier per ontbijt én vier per lunch.. (maar ja, ik eet nu eenmaal graag...)
Volgens mij is de juiste regel:
- Stevig ontbijt
- Goede lunch
- Lichte avondmaaltijd
En natuurlijk genoeg groenten en fruit en matig met vlees.
Volgens mij is de juiste regel:
- Stevig ontbijt
- Goede lunch
- Lichte avondmaaltijd
En natuurlijk genoeg groenten en fruit en matig met vlees.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 23 november 2011 om 20:13
Door het weinige eten heeft je lichaam zich ingesteld op een noodsituatie, het weinige eten dus. Je lichaam heeft eigenlijk meer nodig.
Op het moment dat je je lichaam weer laat weten dat er genoeg eten voor handen is, zal het weer normaal gaan functioneren. En zal je ook weer meer eten nodig hebben om je gewicht te behouden.
Op het moment dat je je lichaam weer laat weten dat er genoeg eten voor handen is, zal het weer normaal gaan functioneren. En zal je ook weer meer eten nodig hebben om je gewicht te behouden.