Hoe ziet jouw ontbijt eruit?
woensdag 14 oktober 2009 om 18:01
woensdag 14 oktober 2009 om 18:14
Bakje brinta/cruesli om kwart voor 7 en 2 boterhammen en appel in de auto daarna. Met wat jus of yoghurtdrank en evt wat water voor onderweg.
Na het bordje brinta zit ik een beetje vol, maar een kwartier later kan ik nog meer op. Als ik dan die boterhammen oversla, gaat mijn maag vanaf een uur of 10-11 knorren en ik kan pas lunchen om 13 u en heb niet altijd tijd voor tussendoortjes.
Beetje ingewikkeld, ontbijten in 2 fases, maar tot nu toe werkt dit het beste voor mij.
Na het bordje brinta zit ik een beetje vol, maar een kwartier later kan ik nog meer op. Als ik dan die boterhammen oversla, gaat mijn maag vanaf een uur of 10-11 knorren en ik kan pas lunchen om 13 u en heb niet altijd tijd voor tussendoortjes.
Beetje ingewikkeld, ontbijten in 2 fases, maar tot nu toe werkt dit het beste voor mij.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 14 oktober 2009 om 18:15
quote:Je went eraan
Ik neem rond half 11 pas weer iets. Wel ff leuk om jullie ontbijt te zien, muesli is voor mij helaas niks, k lust het echt niet. Hoewel ik wel heel graag iets gezonders wil eten...
Volgens mij is het ook afhankelijk van wat je doet 's ochtends en niet alleen wennen.
Toen ik 30 minuten naar mijn werk fietste, at ik altijd 2 boterhammen, nu (ander werk) ben ik er binnen 5 minuten en eet ik er maar 1 met een glas melk en water.

Volgens mij is het ook afhankelijk van wat je doet 's ochtends en niet alleen wennen.
Toen ik 30 minuten naar mijn werk fietste, at ik altijd 2 boterhammen, nu (ander werk) ben ik er binnen 5 minuten en eet ik er maar 1 met een glas melk en water.

woensdag 14 oktober 2009 om 18:22
Vanochtend een errug slecht ontbijt...een toffee...toen ik in de keuken ontbijt stond te maken begon alles te draaien en te doen dus ff snel mn suikers opgekrikt.
Normaal...2 koffie, sigaret...en dan na 15/20 min een appel...als ik s'ochtends direct zo zwaar ga eten brood ofzo wordt ik echt giga misselijk, heb ik al mn hele leven.
Heb daar alleen geen last van als ik versgebakken brood ruik, misschien dat dan m'n maag getriggerd wordt ofzo??
Kids eten altijd wel netjes 2 bruine boterhammen en een glas choco of joghi.
Manlief ook altijd koffie en sigaret, en in de auto, drinkontbijt, muslireep en een stuk fruit en alvast ontbijtkoek of brood wat ie bij zich heeft.
Normaal...2 koffie, sigaret...en dan na 15/20 min een appel...als ik s'ochtends direct zo zwaar ga eten brood ofzo wordt ik echt giga misselijk, heb ik al mn hele leven.
Heb daar alleen geen last van als ik versgebakken brood ruik, misschien dat dan m'n maag getriggerd wordt ofzo??
Kids eten altijd wel netjes 2 bruine boterhammen en een glas choco of joghi.
Manlief ook altijd koffie en sigaret, en in de auto, drinkontbijt, muslireep en een stuk fruit en alvast ontbijtkoek of brood wat ie bij zich heeft.
woensdag 14 oktober 2009 om 18:39
Een bak yoghurt of een potje vruchtenyoghurt. Een glas sinaasappelsap, een half liter water en 2 vitaminepillen. Soms koffie soms pas op mijn werk. Dan rond 10 uur een boterham en om 12 uur lunch. Tussendoor nog een appel, ander fruit of niets. Daarna mijn avondeten. Water verder heel de dag door en koffie tot 12 uur.
Beetje veel info voor alleen een vraag over het ontbijt maar zo'n vraag lokt meer vragen uit over de rest van de dag bij mij.
Beetje veel info voor alleen een vraag over het ontbijt maar zo'n vraag lokt meer vragen uit over de rest van de dag bij mij.