Nou, zoals de titel al zegt ben ik erg benieuwd naar jullie ontbijt.
Wat eet en drink je?
Ik zelf drink een kop thee, glas jus d'orange en een eierkoek. Niet dat ik op dieet ben maar eigenlijk meer uit gemakzucht. Oh ja, en een vitaminepil erbij
Ik eet smorgens 2 boterhammen met vlokken. Daarbij drink ik dan 1 of 2 bekers optimel framboos of een anders smaakje.
Als ik geen tijd genoeg heb ivm het naar school brengen van de kinderen dan laat ik 1 boterham schieten en neem ik later een plaatje ontbijkkoek erbij zoals een snelle jelle of dubbelop.
ik heb een goede bodem nodig om te beginnen in elk geval
Anoniem_2815
zaterdag 17 oktober 2009 om 13:00
heidi,dat heb ik ook.Zonder ontbijt val ik van mijn stokkie.En nog daarbij sport ik geregeld en moet ik juist goed eten.Een
snelle Jelle kruidkoek of met rozijnen neem ik vaak als tussendoortje of dubbel op ontbijtkoek.Vind ik erg lekker.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik neem s'ochtends meestal een sneetje speltboord met geitenkaas en een kopje koffie. Soms ook ander beleg maar ik eet (sinds kort) geen melkproducten dus vind het soms weleens lastig te variëren.
Als ik moet werken eet ik daar pas om een uur of half 9. Meestal 2 boterhammen met vleeswaren en koffie.
Thuis ontbijt ik ook pas later, omdat ik meteen uit bed gewoon geen honger heb. Meestal eet ik 2 boterhammen ook met beleg wat er in huis is. Soms 1 boterham en 2 crackers.
Anoniem_2815
zondag 18 oktober 2009 om 19:04
Dit was mijn ontbijt vandaag:1 bak yoghurt naturel met meloen en 1 banaan,2 volkorenpistolets met jam en 1 plak komijnekaas 30+ en lekkere koffie met halfvolle melk.
Verschillend...soms een beschuitje(s), soms volkorenboterham(men), andere keer kwark/beschuit/stroop, wentelteefje(s), ontbijtkoek etc. En evt. iets van fruit of kwark erbij.
Vanochtend gewoon 2 volkorenbth met melk/vanille-vlokken en een grote mok caramelthee.
Rond 08.00 uur warme havermoutpap (zelf gemaakt) met verse frambozen, bosbessen, bramen en wat pompoenpitten. Glas sinasappelsap. De rest van de ochtend thee en fruit en om 13.00 uur lunch, meestal een boterham met kip of een salade