Hoe ziet jouw ontbijt eruit?
woensdag 14 oktober 2009 om 18:01
woensdag 14 oktober 2009 om 18:42
Het wisselt, en hangt er vanaf waar ik ontbijt (thuis of bij vriend) en hoeveel tijd ik heb. Standaard is een à twee boterhammen met een kop thee en soms een stuk fruit. Als ik melk in huis heb maak ik havermoutpap en een cappucino. Maar ik heb ook weleens weken dat ik bijvoorbeeld yoghurt met muesli of honing en noten eet, of een smoothie maak met havermout erdoor, of rijstepap.

woensdag 14 oktober 2009 om 18:58
Ik kom 's-morgens erg slecht om gang (ik doe er een uur over om de deur uit te gaan ) en daarom heb ik dan geen tijd om ontbijt klaar te maken. Ik drink daarom alleen een kop koffie en neem een vitaminepil. Op het station eet ik dan een appelflap van AH (heerlijk) en ik eet pas rond 12 uur mijn lunch.
Als ik vrij ben slaap ik lekker uit en ontbijt ik wel: koffie met een tosti of een broodje gebakken ei of een broodje met iets anders erop (vegatarische leverpastei, kaas, tomaat).
Als ik vrij ben slaap ik lekker uit en ontbijt ik wel: koffie met een tosti of een broodje gebakken ei of een broodje met iets anders erop (vegatarische leverpastei, kaas, tomaat).
woensdag 14 oktober 2009 om 19:07
Zeer ouderwets geloof ik, maar wij ontbijten met z'n drietjes aan tafel. Wordt gewoon gedekt, boterhammen, yoghurt, sap, melk, thee, zoet en hartig beleg. En dan zitten we denk ik toch wel een uurtje aan tafel.
Ben ik in gaan stellen, omdat ik merkte dat de andere maaltijden er 'door vlogen' tussendemiddag eten we alledrie uit onze broodbak/zak en 's avonds vaak ook gespreid ivm trainingen, muziekles ed.
We gaan om 8:15 de deur uit, dus gaat hier de wekker om 6:50. Dek 's avonds de tafel met alle dingen die niet in de koelkast hoeven, 's ochtends dus alleen even koelkast leeg halen en sinaasappels persen. Vind het stiekem een heel erg lekker begin van de dag.
Ben ik in gaan stellen, omdat ik merkte dat de andere maaltijden er 'door vlogen' tussendemiddag eten we alledrie uit onze broodbak/zak en 's avonds vaak ook gespreid ivm trainingen, muziekles ed.
We gaan om 8:15 de deur uit, dus gaat hier de wekker om 6:50. Dek 's avonds de tafel met alle dingen die niet in de koelkast hoeven, 's ochtends dus alleen even koelkast leeg halen en sinaasappels persen. Vind het stiekem een heel erg lekker begin van de dag.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 14 oktober 2009 om 19:38
De ene keer eet ik een kommetje magere yoghurt met cruesli en de andere keer 2 crackers met beleg(kaas of smeerkaas of stroop ofzo) en ik eet ook wel eens1 of 2 boterhammen met beleg net waar ik zin in heb op dat moment.En altijd een beker thee erbij
Eet dus niet standaard elke morgen hetzelfde maar dat doet mijn vriend wel die eet elke dag 1 snee met hagelslag en 1 met pindakaas.
Eet dus niet standaard elke morgen hetzelfde maar dat doet mijn vriend wel die eet elke dag 1 snee met hagelslag en 1 met pindakaas.
woensdag 14 oktober 2009 om 19:38