honing mosterddressing zonder azijn?

23-12-2009 18:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor een salade een honing mosterddressing maken, maar nou kom ik alleen maar recepten tegen met olie EN azijn. Ik heb vanalles in huis, maar geen azijn..

weet iemand hiervoor nog een alternatief? Zou een klein beetje water ook kunnen?
Ipv van olie en azijn er yoghurt bij doen.
Ipv de azijn een beetje citroensap kan ook
citroensap
Heb je misschien een potje augurkjes of zilveruitjes ofzo staan, het vocht in die potjes kun je heel goed gebruiken als azijn
citroensap en augurkjes allebei inhuis dus ik ga even wat uitproberen. Moet zo gaan lukken in elk geval. Dank voro de tip!
Ik maak 'm heel simpel: wat halvamayo, honing en mosterd. Mengen met wat peper. Heerlijk en simpel!
Dan doe je er toch gewoon geen azijn door?
quote:AgentL schreef op 23 december 2009 @ 18:19:

Ik maak 'm heel simpel: wat halvamayo, honing en mosterd. Mengen met wat peper. Heerlijk en simpel! zo doe ik het ook. beetje dille erbij maakt het nog lekkerder.
Witte wijn, azijn schijnt gewoon erg zure witte wijn te zijn.
quote:AgentL schreef op 23 december 2009 @ 18:19:

Ik maak 'm heel simpel: wat halvamayo, honing en mosterd. Mengen met wat peper. Heerlijk en simpel! Zo maak ik 'm ook en die is echt lekker!
...
ik heb ze even allemaal uitgeprobeerd 1 met honing mosterd en uiennat 1 met honing mosterd en citroen (lekker) en 1 met yogonaise honing en mosterd (ook erg lekker!)

Bedankt voor de tips. Voortaan geen azijn meer nodig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven