I love 24 kitchen!!

22-05-2012 01:44 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie nog meer?!

Ik hoor en lees er steeds meer over. (kom op dit topic door "nog wakker")

Zelf vind ik het een geweldige zender, om te zien wat je allemaal met eten kunt doen.

Ben het nog wat aan het ontdekken, dus nog niets van gemaakt zelf. Maar ik ben benieuwd!

Wie heeft er een recept van gemaakt?

Welk recept?

En wat vond je ervan?
quote:Sri schreef op 31 mei 2015 @ 21:09:

[...]

Wat is daar in vredesnaam interessant aan?Nou, misschien dat mensen dan eerder denken "dat kan ik ook eens doen" dan wanneer ze een kok in een mega-grote landhuiskeuken met alles erop en eraan, zeg maar, het soort keuken dat maar voor weinigen is weggelegd, van alles uit de oven of van het fornuis zien toveren? Mensen gewoon een stukje inlevingskans bieden, zo van: hé, hij/zij staat in net zo'n soort keuken als ik thuis heb, met dezelfde mogelijkheden, dus misschien kan IK dat ook wel". Zoiets?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 31 mei 2015 @ 21:13:

[...]

Nou, misschien dat mensen dan eerder denken "dat kan ik ook eens doen" dan wanneer ze een kok in een mega-grote landhuiskeuken met alles erop en eraan, zeg maar, het soort keuken dat maar voor weinigen is weggelegd, van alles uit de oven of van het fornuis zien toveren? Mensen gewoon een stukje inlevingskans bieden, zo van: hé, hij/zij staat in net zo'n soort keuken als ik thuis heb, met dezelfde mogelijkheden, dus misschien kan IK dat ook wel". Zoiets?Als je even je hersens gebruikt, zijn de meeste dingen in een gewoon keukentje prima na te maken. Kwestie van organiseren.
3 jaar geleden opende ik dit topic.

Kijk echt nooit meer, laat staan dat ik er iets van probeer.

Tijden veranderen......
quote:thee schreef op 30 mei 2015 @ 23:55:

De foodtrucks heb ik nog niet gezien.

Save with Jamie vond ik wel erg leuk.

Het is me trouwens ook nog niet gelukt me aan te melden op die site. Begreep van MV dat je dan je favorieten op kunt slaan en dat lijkt me wel handig. Maar kreeg steeds de melding dat ik een e-mailadres moet opgeven, maar dat had ik uiteraard allemaal gewoon ingevuld.Het kookboek dat bij dit programma hoort is ook geweldig van hem. Ik ben nooit echt een fan van zijn boeken geweest, maar sinds deze helemaal om. Heb ook Comfort Food gekocht van hem. Heerlijke kookboeken.
quote:migudu schreef op 01 juni 2015 @ 01:18:

3 jaar geleden opende ik dit topic.

Kijk echt nooit meer, laat staan dat ik er iets van probeer.

Tijden veranderen......Jammer (of misschien toch niet?)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:thee schreef op 31 mei 2015 @ 14:43:

Dat laatste heb ik ook geprobeerd MV. En ik zou een ander mailadres kunnen proberen maar dan moet ik er eerst een aanmaken, heb er nog maar 1 en dat vond ik dan weer zo'n gedoe.

Wat ik trouwens ook vervelend vind, zijn de marathon-uitzendingen in het weekend. Nu weer een hele middag die Langbeindoos.Als jij een emailadres hebt dan wil ik je wel aanmelden, misschien lukt het hier wel, destijds is het mij ook gelukt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jaja007, denk dat t wel meevalt
Ik kijk nog steeds regelmatig, word er zen van. Een beetje net als kijken naar een natuurfilm.

Jamie vind ik nog steeds wel leuk om te zien maar merk dat ik me begin te ergeren aan hem.

Stukje van Foodtrucks gezien dat vind ik wel leuk.

Martha Stewart vind ik niks die zap ik weg net als die Andy huppelepup met zijn ""marrrinaaad" ( denk Barry Stevens accent ).
quote:dolfje schreef op 01 juni 2015 @ 14:39:

Ik kijk nog steeds regelmatig, word er zen van. Een beetje net als kijken naar een natuurfilm.

Jamie vind ik nog steeds wel leuk om te zien maar merk dat ik me begin te ergeren aan hem.

Stukje van Foodtrucks gezien dat vind ik wel leuk.

Martha Stewart vind ik niks die zap ik weg net als die Andy huppelepup met zijn ""marrrinaaad" ( denk Barry Stevens accent ).

En om de vijf woorden 'super', zo irritant. Om me te pesten zegt echtgenoot bij ongeveer elke maaltijd: oh, dit is sùperlekker.

Ik blij: No reservations is terug. Blijkt het een aflevering van jaren geleden te zijn die al voor de derde of vierde keer in de herhaling is. Grrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven