I love 24 kitchen!!

22-05-2012 01:44 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie nog meer?!

Ik hoor en lees er steeds meer over. (kom op dit topic door "nog wakker")

Zelf vind ik het een geweldige zender, om te zien wat je allemaal met eten kunt doen.



Ben het nog wat aan het ontdekken, dus nog niets van gemaakt zelf. Maar ik ben benieuwd!

Wie heeft er een recept van gemaakt?

Welk recept?

En wat vond je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ja veel van gehoord, ook wel recepten van andere forummers van dat kanaal ontvangen.



En idd, vandaag had ik het erover op Nog Wakker, ik hoorde van een mede forumster dat ik het kanaal ook krijg op 2 juli. Dus daarna kan ik er meer over zeggen. Ik kan niet wachten, lijkt me een leuk kanaal, vooral Rudolph.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja ik heb wel eens iets gemaakt van 24kitchen.

De griekse andijvie, een ovenschotel met schorseneren en recent de kletskopjes gebakken. Allemaal erg lekker. Kletskopjes is wel even een gedoe mn het platdrukken met een stukje folie en een pan maar smaakten erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een aantal maanden 24Kitchen gehad. Toen we overstapten naar KPN helaas geen 24Kitchen meer.

Net even nagekeken en ja hoor; vanaf 2 juli krijgt KPN nu ook deze zender.

Blij mee!

Rudolphs bakery is favoriet!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook erg verslaafd aan de zender! En dan ook met name de programma's van Rudolph :D

Hij gaat de komende tijd weer reizen voor de zender... dus er zitten nog meer programma's aan te komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben slechthorend en ik ga er vanuit dat er geen ondertiteling/teletekst is bij Nederlandse programma's, dus ik sla hem helaas vaak over.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geweldig! Ik 'mag' het alleen niet opzetten als mijn man meekijkt: hij krijgt er zo'n honger van :)
Ik heb het sinds 4 dagen ook, en het is nu al mijn nieuwe favoriete zender. Ben ook zeer blij met het feit dat ze "No Reservations" uitzenden, geniaal programma!
Alle reacties Link kopieren
We kijken hier heel veel 24 Kitchen. Grappig genoeg vinden mijn kinderen (van 3 en 5) het programma van Rudolph fantastisch. Ze willen nu ook elke dag meehelpen met koken en taarten bakken.
greatwhitesilence schreef op 22 mei 2012 @ 08:23:

Ik ben slechthorend en ik ga er vanuit dat er geen ondertiteling/teletekst is bij Nederlandse programma's, dus ik sla hem helaas vaak over.
ze hebben ook een internetsite, daar staan de recepten op geschreven. het is natuurlijk niet hetzelfde, maar misschien kun je er iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het altijd als ik bij mijn moeder ben. Vind het heel leuk maar het valt me op dat er wel veel programma's herhaald worden.



Zelf heb ik KPN, weet iemand of dit ook door hen zal worden uitgezonden. Toen ik dit aan de KPN vroeg zeiden ze dat ze in overleg waren over deze zender, dit is inmiddels al maanden geleden en ik overweeg nu over te stappen naar Ziggo, die hebben tenminste ook een misdaadnet.
hier ook een fan! ik heb er nog niets van gekookt maar wel veel inspiratie op gedaan.
Alle reacties Link kopieren
greatwhitesilence schreef op 22 mei 2012 @ 08:23:

Ik ben slechthorend en ik ga er vanuit dat er geen ondertiteling/teletekst is bij Nederlandse programma's, dus ik sla hem helaas vaak over.
Er zijn volgens mij daar ook buitenlandse programmas? Anders probeer je toch of ze ook ondertiteling hebben?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ook heel leuk: ready steady cook op net 5, kijken jullie dat weleens?
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef op 22 mei 2012 @ 09:46:

Ik kijk het altijd als ik bij mijn moeder ben. Vind het heel leuk maar het valt me op dat er wel veel programma's herhaald worden.



Zelf heb ik KPN, weet iemand of dit ook door hen zal worden uitgezonden. Toen ik dit aan de KPN vroeg zeiden ze dat ze in overleg waren over deze zender, dit is inmiddels al maanden geleden en ik overweeg nu over te stappen naar Ziggo, die hebben tenminste ook een misdaadnet.
Ja zie een paar postings hieronder. KPN en Digitenne krijgen het kanaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
scheelschaapje schreef op 22 mei 2012 @ 09:50:

ook heel leuk: ready steady cook op net 5, kijken jullie dat weleens?
Heel soms, alleen als ik mij verveel. Vind niet leuk dat je niet goed ziet hoe en wat. Gaat zo snel dat ik net niets zie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
scheelschaapje schreef op 22 mei 2012 @ 09:50:

ook heel leuk: ready steady cook op net 5, kijken jullie dat weleens?
Ja, ben het nu aan het kijken X-D
Alle reacties Link kopieren
Mylene_Valerie schreef op 22 mei 2012 @ 09:50:

[...]





Ja zie een paar postings hieronder. KPN en Digitenne krijgen het kanaal.
OOh super!! weet je ook wanneer? En weet je toevallig ook of ze misdaadnet krijgen? hahaha
Alle reacties Link kopieren
scheelschaapje schreef op 22 mei 2012 @ 09:50:

ook heel leuk: ready steady cook op net 5, kijken jullie dat weleens?




Stooooppppp cooking.....( met mijn hand op de stopwatch van mn horloge ;-] )

X-D



24kitchen staat hier ook regelmatig aan. leuke zender.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als die Italiaan meedoet!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op hun site een kookworkshop van Rudolph van wel 2 uur! Ik ga zeker kijken, wie nog meer? (het is dus op internet, niet op tv)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, is een sushiworkshop toch? Ik heb de roadrunners van rudolph gemaakt, kei simpel maar zo ongelofelijk lekker!!! Heb er al heel veel mensen blij mee gemaakt. Ook leuk om zelf dingen uit te proberen daarmee (kruidnootjes erdoor bijv. )
Alle reacties Link kopieren
quote:runrunrun schreef op 30 september 2012 @ 10:50:

Ik niet, is een sushiworkshop toch? Ik heb de roadrunners van rudolph gemaakt, kei simpel maar zo ongelofelijk lekker!!! Heb er al heel veel mensen blij mee gemaakt. Ook leuk om zelf dingen uit te proberen daarmee (kruidnootjes erdoor bijv. )Ja klopt, is sushi workshop. Ik kan dat zelf al zeer goed (als je dat van jezelf mag zeggen ) maar ik vind het gewoon een genot om Rudolph te zien koken. Zei ik toevallig gister nog tegen een forumster, al maakt hij iets wat ik niet lust, het is zo leuk om hem gepassioneerd en vol enthousiasme te zien vertellen. Zo gemeend en oprecht.
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 30-09-2012 12:08
Reden: zeer goed is ook overdreven, nou gewoon goed ;-)
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 8 vindt het geweldig, die kijkt er wel eens naar. Zelf heb ik er het geduld niet voor om te gaan zitten kijken, ik hou ook niet zo van koken.
Alle reacties Link kopieren
quote:aaquamarine schreef op 30 september 2012 @ 12:07:

Mijn dochter van 8 vindt het geweldig, die kijkt er wel eens naar. Zelf heb ik er het geduld niet voor om te gaan zitten kijken, ik hou ook niet zo van koken.Wie weet een goeie kok in spe .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven