Jouw favo afhaalmaaltijd bij de Chinees?

08-08-2018 18:26 109 berichten
Nummertje 3, nummertje 26, nummertje 99 ...

Maar wat bestel jij graag bij je plaatselijke afhaalchinees?

Wie weet steek ik hier nog wel nieuwe dingen op voor de volgende keer dat ik bestel.
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2018 18:54
Ik lust echt alles van de chinees, maar mijn favorieten zijn toch wel de gouwe ouwen (babi pangang, foo yong hai, koo low yuk, gebakken bananen, bami goreng en meters kroepoek)
Dit. Scheelt mij weer typen.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week nog gehaald ajam pangang met nasi, gebakken banaan en pindasaus. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
09-08-2018 19:16
Wat ik echt ranzig lekker vind is die mierzoete Chinese tomatensoep.
Ik ook !!! Zo lekker, die keer dat we Chinees halen (2-3x per jaar denk ik) moet dat er ook bij.
Ik heb diverse recepten gevonden voor Chinese tomatensoep, maar toch.....niet een recept is zoals zij em maken ! Zo lekker dik en zoet...heerlijk!

Wij nemen ook weleens een grote loempia, vindt mijn man zo lekker.
En voor de rest meestal het standaard gebeuren: babi pangang, foe yong hai, mini-loempia’s, sateetjes (die satésaus is ook al niet te evenaren, heerlijk!).
En hier hebben ze ook kip in chilisaus, ook erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
Je schijnt er appelmoes in te moeten doen om hem zo lekker te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hier al eens gelezen;

https://mama-life.nl/topic/lees/23603
Alle reacties Link kopieren
Ergens op dit forum staat het ultieme recept voor die tomatensoep, MV heeft het ooit geperfectioneerd. Ik vind het zelf niet te vreten.
Naar de Chinees ga ik sowieso bijna nooit, ik vind het niet lekker genoeg voor de enorme bak aan ongezonde calorieën. Ik neem dan ook meestal tjap tjoi, als ik er niet onderuit kan. En fu yong hai. Maar ik ga ook veel liever naar de Indonesische toko of naar de Thai.
.
Alle reacties Link kopieren
Mihoen met garnalen met lekker veel sambal en een beetje extra vissaus erdoorheen. De hele bak voor mezelf. Met zo’n lap kroepoek.
Eend in sinaasappelsaus
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/Jeerjctn8I0
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven