Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
Ja, dat is vet lekker hoor, vlees op een broodje

Even plakjes fricandeau in de pan doen, beetje bakken, en dan op je broodje, en dan pindasaus erop Ook lekker met een beetje taugé!

Of warme beenham met mosterdsaus!

En anders kun je altijd nog een broodje hamburger/knakworst/kroket/frikandel nemen
nee, ik denk echt aan een broodje met vlees, aardappels en groente :p
Nee joh kabouter. Broodje bal met majo das pas lekker.
quote:Ayla520 schreef op 21 maart 2010 @ 18:15:

Ik breek heeeeeeeeeeel even in op dit topic. Weet niet meer van wie het was, maar ik heb van iemand hier het recept "pasta monchou en serranoham" gekopieerd en vandaag gemaakt en het was heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Ik ben een absolute nul op kookgebied en dit heb ik zonder moeite zelf gemaakt en zit helemaal trots te zijn en te genieten dank dank dank dus voor deze inspiratie!

Dat was denk ik van mij. En weet je....ik heb het zelf nog nooit gemaakt, hahahahahaha!!! Ik heb het van een collega gekregen en ben er nog niet aan toegekomen.

Maar ik vind het wel heel erg leuk om te horen!!!
quote:Kabouter23 schreef op 20 maart 2010 @ 11:17:

En Dinsdag ga ik zowieso kokkerellen Dus dan kunnen de klapstoeltjes weer gepakt worden! Cool!! Ben ik precies op tijd...
*klapstoel* hihi.
*schuift aan naast nazife*
Ik zit hier nu al uren... wanneer begint het spektakel?
mittens, zullen we anders een klapbankje aanschaffen? wel gezellig.
zie dit topic nu pas!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
pffffff, jij loopt achter!!
quote:Dat was denk ik van mij. En weet je....ik heb het zelf nog nooit gemaakt, hahahahahaha!!! Ik heb het van een collega gekregen en ben er nog niet aan toegekomen.

Maar ik vind het wel heel erg leuk om te horen!!!

Haha! Nou, ik kan je collega's recept van harte aanbevelen hoor!

Vandaag creatief bezig geweest met spaghetti (en volgens mij is dit hele topic daarom begonnen ooit toch? ) en het ging zowaar goed. Het wordt nog wel wat met mij in de keuken hoor....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
ayla: was het vroeger net zoiets als met kabouter? zo ja: ik wil verhalen
We hebben groentesoep gemaakt samen

Maar dat was niet zo moeilijk en ook niet echt verslagwaardig alles wat eringaat komt er nog steeds ook gelijk weer uit.. dusja.. Sorry!!
quote:Ayla520 schreef op 23 maart 2010 @ 19:17:

[...]

Haha! Nou, ik kan je collega's recept van harte aanbevelen hoor!

Vandaag creatief bezig geweest met spaghetti (en volgens mij is dit hele topic daarom begonnen ooit toch? ) en het ging zowaar goed. Het wordt nog wel wat met mij in de keuken hoor....Meid, schrijf lekker mee! Dat mijn naam in de titel staat betekend niet dat ik alleenrecht heb hoor Mag jij het ff overnemen nu ik ziek ben
is dit ook een actie die in de kabouter categorie gaat? : hete groente+heet kookwater in de blender gedaan ooit. druk op het knopje, de deksel schiet omhoog als een champagnekurk, de inhoud van de blender vloog me om de oren(ook op mij dus, AUW) en wat doet nazife? probeert het nog een x, en nog een x. resultaat: armen helemaal rood door al het hete water, en broccoli op de muren.
Ja, heb ik al eens gedaan
ZIE JE WEL!!! en hier op het forum snapte niemand het(die dachten dat ik de deksel er niet goed op had gedaan/vastgehouden). mijn moeder heeft ooit tegen me gezegd dat je geen hete dingen in de blender mag stoppen. maar ik moest het weer op de moeilijke manier leren hoor...
quote:nazife schreef op 23 maart 2010 @ 16:50:

mittens, zullen we anders een klapbankje aanschaffen? wel gezellig.Oh ja...goed idee!! Wel met een kussentje..met een lullig bloemetjesmotief? En een tafeltje voor de lekkere happen en dranken erbij?
Hahaha als ik die hapjes maar niet hoef te maken

Ik heb de blender wel eens door laten branden omdat ik milkshake wilde maken, maar de blender vond ijs niet zo prettig
wel met een tafelkleedje in bijpassend motief hoor, anders staan we voorschut!!
Zoiets...???

Nu inderdaad nog even een tafelkleedje zien te scoren...
Hier is het tafelkleed:

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:nazife schreef op 23 maart 2010 @ 19:19:

ayla: was het vroeger net zoiets als met kabouter? zo ja: ik wil verhalen Ach, ik was een beetje onzeker onhandig in dingen. Als ik bijvoorbeeld aardappels moest schillen, gingen we die avond meestal aardappelblokjes of frietjes eten in plaats van gekookte aardappel, omdat er zo weinig van de aardappel overbleef. Als ik een appel wilde schillen, had ik appelpatat hahahaha. Als ik melk of saus of weet ik veel wat voor vloeibaars moest koken.... standaard gore zooi hoor. Dat soort stomme dingen eigenlijk. Wat dat betreft was ik enorm blij toen ik mijn vriend leerde kennen en hij gek bleek te zijn op koken. Maar ja, je wilt hem natuurlijk niet overal alleen voor laten opdraaien dus nu probeer ik toch echt wat dingen uit (en toegegeven: dit topic is een enorme inspiratie). Heb nu een paar keer gekookt en hij zegt dat ie het lekker vind. Nu maar hopen dat ie dat niet alleen zegt omdat ie van me houdt hahahaha
Sjezus Ayla...die is ook echt heul erg lelijk hip! Ze passen alleen niet echt lekker bij elkaar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven