Kerstgebak, maar dan anders?
maandag 12 december 2011 om 12:30
Beste medebaksters van taarten, koekjes en cakes,
Wie heeft er een origineel idee voor kerstgebak? De 'gewone' kerstboomstam, kerstkrans (staaf) of kerstcake met vruchtjes ken ik nu wel. Zoeken op Google heeft me ook niet veel origineels opgeleverd. Dus daarom roep ik jullie hulp in!
Wie heeft er een orginieel idee of recept voor leuk en lekker kerstgebak?
Wie heeft er een origineel idee voor kerstgebak? De 'gewone' kerstboomstam, kerstkrans (staaf) of kerstcake met vruchtjes ken ik nu wel. Zoeken op Google heeft me ook niet veel origineels opgeleverd. Dus daarom roep ik jullie hulp in!
Wie heeft er een orginieel idee of recept voor leuk en lekker kerstgebak?
maandag 12 december 2011 om 12:49
maandag 12 december 2011 om 13:05
maandag 12 december 2011 om 13:15
wat maakt een taart nu 'kerst-achtig' dan?
Ik maak gewoon een gebaksrol met rode vruchten en room voor kerst. Altijd goed.
Ieder ander gebak is overigens ook goed wat mij betreft. Bestuiven met poedersuiker voor een sneeuw effect en je hebt een kersttaart hoor
SG: ik maak zelf cupcakes en die zijn echt niet droog. Overigens doe ik niet aan bekleden met marsepein (kan ik niet zo mooi), wel aan vullingen etc. Het is maar net hoe je ze maakt.
Red velvet cake ken ik niet, is het echt een 'aangeklede' cake? In dat geval houd ik me dan toch maar bij mijn gebaksrol
Heeft iemand overigens nog een goed recept voor een luchtige tulband?
Ieder ander gebak is overigens ook goed wat mij betreft. Bestuiven met poedersuiker voor een sneeuw effect en je hebt een kersttaart hoor
SG: ik maak zelf cupcakes en die zijn echt niet droog. Overigens doe ik niet aan bekleden met marsepein (kan ik niet zo mooi), wel aan vullingen etc. Het is maar net hoe je ze maakt.
Red velvet cake ken ik niet, is het echt een 'aangeklede' cake? In dat geval houd ik me dan toch maar bij mijn gebaksrol
Heeft iemand overigens nog een goed recept voor een luchtige tulband?
maandag 12 december 2011 om 13:18
quote:zwartezwanen schreef op 12 december 2011 @ 13:15:
Heb jij dan het recept voor die gebaksrol voor mij?
Heb jij dan het recept voor die gebaksrol voor mij?