Keukenapparaten
maandag 9 januari 2012 om 21:17
maandag 9 januari 2012 om 21:30
quote:mienbillekesjeuken schreef op 09 januari 2012 @ 15:41:
Keukenmachines die in kast staan worden doorgaans niet gebruikt, ik lach me altijd rot om vrienden/collega's met de meest luxe uitgevoerde keukens die zo in een designblad kunnen, maar die helemaal niet kunnen/willen koken. Dat snap ik ook niet. Een vriend van ons heeft ook zo'n hipper dan hip keuken met veel RVS en alle mogelijke inbouwapparatuur en hij kookt nooit omdat hij dat niet kan en een broertje dood heeft aan poetsen (moet je vooral RVS nemen...).
Keukenmachines die in kast staan worden doorgaans niet gebruikt, ik lach me altijd rot om vrienden/collega's met de meest luxe uitgevoerde keukens die zo in een designblad kunnen, maar die helemaal niet kunnen/willen koken. Dat snap ik ook niet. Een vriend van ons heeft ook zo'n hipper dan hip keuken met veel RVS en alle mogelijke inbouwapparatuur en hij kookt nooit omdat hij dat niet kan en een broertje dood heeft aan poetsen (moet je vooral RVS nemen...).
woensdag 11 januari 2012 om 05:58
Mixer gebruik ik heel veel (van eiwitten met de hand kloppen word ik niet blij).
Staafmixer ook (vooral voor soepen).
Snelkookpan (ideaal voor stoofvlees)
Blender (voor smoothies)
Koffiezetapparaat (uiteraard )
Waterkoker
Wafelijzer
Stoomapparaat
Alles ligt hier voor het grijpen. Verder heb ik nog (maar minder gebruikt en dus wat beter opgeborgen):
- citruspers
- contactgrill
- broodrooster
Staafmixer ook (vooral voor soepen).
Snelkookpan (ideaal voor stoofvlees)
Blender (voor smoothies)
Koffiezetapparaat (uiteraard )
Waterkoker
Wafelijzer
Stoomapparaat
Alles ligt hier voor het grijpen. Verder heb ik nog (maar minder gebruikt en dus wat beter opgeborgen):
- citruspers
- contactgrill
- broodrooster